۹۱۵۴۶۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کولاکوویچ: روز خوبی مقابل برزیل نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما روز خوبی مقابل برزیل نداشتیم و نتوانستیم این تیم را شکست دهیم.

خبرگزاری تسنیم: ایگور کولاکوویچ در مورد شکست ۳ بر یک شاگردانش مقابل برزیل در جام جهانی ۲۰۱۹ ژاپن اظهار داشت: ما همیشه از بازی کردن مقابل برزیل لذت می‌بریم چون شانس بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان و شاید بهترین تیم دنیا را داریم و به همین خاطر چه با بازیکنان جوان و چه باتجربه، انگیزه زیادی مقابل این تیم داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ما روز خوبی مقابل برزیل نداشتیم و نتوانستیم این تیم را شکست دهیم. پیروزی مقابل برزیل برای افزایش اعتماد به نفس ما خیلی اهمیت داشت. با این حال می‌توانیم از این بازی راضی باشیم. رقابت سختی با برزیل داشتیم. ما این دیدار را باختیم چون نیاز به تجربه بیشتری مقابل تیمی مثل برزیل و در کل چنین دیدارهایی داشتیم. من برای تیم ملی برزیل تا پایان مسابقات، آرزوی موفقیت دارم.

کولاکوویچ در مورد عملکرد تیم ملی ایران گفت: فصل بسیار طولانی را سپری می‌کنیم که برای ما بسیار سخت بود چون مجبور بودیم با ۱۴ یا ۱۶ بازیکن در کل مسابقات حاضر شویم. بازی در لیگ ملت‌ها و فینال آن و سپس مسابقات انتخابی المپیک و سپس قهرمانی آسیا خیلی سخت بود. بعد از قهرمانی آسیا به فاصله چند روز به ژاپن آمدیم. بسیاری از بازیکنان ما خسته بودند، برخی مصدومیت‌های کهنه داشتند و فرهاد قائمی هم در ژاپن مصدوم شد.

وی تصریح کرد: ما می‌خواهیم بازیکنان ملی پوش با ذهنیت خوب و بدون مصدومیت راهی باشگاه‌های خود شوند. هدف بعدی ما این است که جوانان ما نیز در جام جهانی فرصت بازی پیدا کنند و تجربه رویارویی با تیم‌های بزرگ را پیدا کنند. آنها باید برای هر توپی بجنگند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      بازی با بزریل را به سرمربی ایران باختیم چند تعویض مثلا اوردن مجرب و عبادی پور می توانست در نتیجه گیری برای ایران بهتر باشد ولی سرمربی خودخواه اینکا را نکرد

    • پرویز

      مشکل ما دقیقا تو هستی آقای کولاکوویچ تیم جوان ما ۲ بازی قبلی را باشایستگی برد وامروز نیز در آستانه پیروزی قرار داشت اگر شما بلد می بودی به موقع تعویض کنی واز نفرات رزرو هم استفاده کنی تا لحظاتی بازیکنان داخل زمین مثل یلی نفسی تازه کرده و روحیه مجدد یابند ولی افسوس شما هنر تعویض صحیح رانداری وفقط بلدی با چند بازیکن مشخص تا آخر بازی ادامه بدی. حیف بازیکنان مستعد ما که زیر دست شما و فدراسیون حرام می شوند . درود بر ایران و ایرانی.

    • بدون نام

      کوتول جان اگه چندتا تعویض کوچولو میکردی بازیو برده بودیم،مترسک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج