۹۱۵۴۶۵
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

هشدار فرمانده سپاه درباره اتاق‌های‌خواب دیجیتال

فرمانده کل سپاه گفت: رسانه امروز آیینه جهان مدرن و سازنده ارزش‌های یک نظام مشخص است. امروز این واقعیت تلخ تا خانه‌های ما راه یافته است. شما مفهوم اتاق‌های‌خواب دیجیتال را شنیده‌اید. خانواده‌ها هم به این تصویر کمک می‌کنند و کودکان را به درون اتاق‌هایی می‌فرستند که از مسیر اینترنت با دیگری ارتباط برقرار می‌کند. آرام آرام خانه‌ها شبیه هتل می‌شوند و پدر و مادر هم خدمه هتل هستند!

خبرگزاری تسنیم: فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در حال عقب‌نشینی و ترک میدان است و انقلاب در حال پیشروی است و این نشانه پیروزی است.

هشدار فرمانده سپاه درباره اتاق‌های‌خواب دیجیتال

سرلشکر حسین سلامی:

* شما در یک نبرد رسانه‌ای جهانی‌ به سر می‌برید. می‌دانید چهره جنگ‌ها هم تغییر کرده است. میدان جنگ از جغرافیای سرزمینی به مرزهای ذهنی و جغرافیای قلب‌ها تغییر موضع داده است. اتفاقاتی‌ که در عالم واقع رخ می‌دهد، پژواکی از چیزی است که در ذهن‌ها جریان دارد. پس هر کسی که بهتر بتواند ذهن‌ها را مدیریت کند در این نبرد موفق‌تر است. این اهمیت رسالت شما را نشان می‌دهد.

* واقعیت‌ها مهم هستند اما مهمتر از واقعیت‌ها، تصویر آن‌ها در اذهان است. معماری جهان جدید برمبنای‌معماری ذهن‌ها است. دشمنان ما اینگونه به دنبال شکل‌دهی جهان آینده هستند.

* (با اشاره به بخشی از مقدمه کتاب‌ رئیس جمهور سابق آمریکا): در آنجا از مرحله‌ای از دنیا صحبت می‌شود که همه انسان‌ها دارای سه ویژگی مشترک می‌شوند؛ اول اینکه همه به صورت یکسان فکر می‌کنند ‌و ایده‌های مشترک دارند. دوم اطلاعات واحد و یکسان در آن واحد دریافت کنند که همان مدیریت ادراک است و سوم اینکه همه مصرف کننده کالاهای یکسان هستند که این همان سبک زندگی است.

* این جهان مطلوبی است که تنها توصیف نمی‌شود، بلکه از طریق رسانه‌ها واقعیت پیدا می‌کند. بنابراین دو جهان ساخته می‌شود؛ یک جهان که حقوق بشر، آزادی، جنگ و دفاع مشروع را به گونه‌ای تعریف می‌کند که جنایت صهیونیستها دفاع مشروع و قربانی شدن کودکان یمن جنگ‌طلبی تعریف می‌شود. این واقعیت است اما حقیقت نیست.

* رسانه امروز آیینه جهان مدرن و سازنده ارزش‌های یک نظام مشخص است. امروز این واقعیت تلخ تا خانه‌های ما راه یافته است. شما مفهوم اتاق‌های‌خواب دیجیتال را شنیده‌اید. خانواده‌ها هم به این تصویر کمک می‌کنند و کودکان را به درون اتاق‌هایی می‌فرستند که از مسیر اینترنت با دیگری ارتباط برقرار می‌کند. آرام آرام خانه‌ها شبیه هتل می‌شوند و پدر و مادر هم خدمه هتل هستند!

* از سوی دیگر رسانه می‌تواند انعکاس پژواک صدای مظلومان باشد و این همان نبرد رسانه‌ای است. رسانه نمی‌تواند بی‌تفاوت و بی‌غیرت نسبت به این رویدادها باشد. این نبرد رسانه‌ای‌ اگر نابرابر است، مهم نیست، شما چون بیان کننده حقیقت هستید، پیروز خواهید بود. شبکه رسانه‌ای دشمن عنکبوتی است؛ ظاهر پیچیده دارد اما بسیار سست است. در رسانه بزرگترین قدرت اعتماد و اعتبار است. مهم نیست تعداد رسانه‌های دشمن زیاد است، جغرافیای تاثیرگذاری شما فطرت‌ها است. شما با نشان دادن حقیقت از رسانه‌های‌دشمن اعتبارزدایی می‌کنید.

* دشمنان ما دروغ می‌گویند و ظلم می‌کنند اما چه کسی صدای کودکان مظلوم فلسطین و یمن را از زیر آوارها به گوش عالم می‌رساند جز شما؟ این‌ها افتتاح کنندگان حقیقت هستند و گاه در این مسیر شهید می‌شوند. این یک جنگ و دفاع شرافتمندانه است. اگر شما نبودید امروز همه جهان را تسخیر کرده بودند. امروز اما همه عقب نشسته‌اند. من به شما می‌گویم همه قدرتهای بزرگ عالم به دلیل باطل بودن، فروپاشیده و فروخواهند پاشید. این سنت تاریخ است. چرخه حیات قدرت‌های باطل یک منحنی سهمی‌شکل است که یک اوج دارد اما بلافاصله زوالشان آغاز می‌شود.

* قدرت فیزیکی‌ مهم نیست. فلسفه پشت قدرت‌ها را باید شناخت. فلسفه امروز آمریکا را نگاه کنید؛ ظاهر شیک دارند اما در مفهوم و محتوا کاملا ظالمانه هستند. امروز خودشان معترفند که به جایی رسیده‌اند که هرچه پیش می‌روند بیشتر فرومی‌روند. نبود استراتژی برای یک قدرت آغاز مرگ تدریجی آن است و این اتفاق در آمریکا رخ داده است. آنها با ظاهر آگاهی به‌دنبال یک جهل فراگیر هستند. مردم جهان گویی بی‌احساس شده‌اند اما شما حق می‌گویید. فلسفه ما دفاع از مظلومان و به خطرانداختن خود برای نجات دیگران است؛ این فلسفه حتما پیروز است.

* دشمن در حال عقب‌نشینی و ترک میدان است و انقلاب در حال پیشروی است و این نشانه پیروزی است. ما در میدان تقابل سخت هم نگران نیستیم و در هر میدانی کاملا مسلط عمل می‌کنیم. ما در عین حال که پیش می‌رویم باید نظام محاسبات دشمن را هم درست کنیم. این اتفاقات صورت گرفته و وقتی به صحنه نگاه می‌کنیم عملیات روانی فصل مشترک عملکرد ما با رسانه است. شما باید برند حقیقت در دنیا باشید. همه انسان‌ها طالب حق هستند. هیچ کس دوست ندارد دروغ بشنود، حتی دروغگویان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش گوش شنوایی بودواینترنت از۱۲یایک بعداز نصف شب کامل قطع میشدتا۶صبح.حداقل جوانان خواب راحتی داشتن وگرنه آینده بایدنگران جوانانمان باشیم.تا زمانی فرهنگ رسانه ای پیدا کنیم.

    • بدون نام

      یعنی کشور ملت به خطر کشتن پی دهید برای نجات دنیا شماها اول ملت کشور را از فقر بیکاری فساد خودتون دروغگویی نجات دهید دنیا پشکش تان

    • بدون نام

      مانیازبه ارتش سایبری قوی برای داخل کشوروخارج کشورمسلط به زبان آن کشورها،برای دفاع ازحق ایران ونشان دادن حقانیت ایران داریم وفرهنگ قوی اسلامی ومهربانی مردم ایران رانشان دهیم وصلح جوهستیم ولی جلوی دشمن تحریم کننده ظالم کوتاه نمی آیم وازکودکش کشی حمایت نمی کنیم وماهم هستیم که جلوی موادمخدر ایستادیم و......

    • بدون نام

      درود بر سردار تئوریسین

    • بدون نام

      من که حرفاشو نفهمیدم

    • بدون نام

      سردار سلامی ادبیات سیاسی بسیار زیبایی دارد خدا پشت و پناه ایشان

    • العلی

      سردار سلامی بسیار ادبیات سیاسی زیبایی دارد خدا وند حفظ کند ایشان را ارسال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کامنت بالایی رو نوشته بودی بس نبود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج