۹۱۶۲۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضایت کومان از وضعیت لاله‌های نارنجی

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند از وضعیت این تیم ابراز رضایت کرد و نوید روزهای خوبی را داد.

ایسنا: به نقل از اسپورت ۲۴، تیم ملی فوتبال هلند در چند سال اخیر عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داده است. هلند نتوانست در یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ حضور پیدا کند و همین باعث شد هواداران این تیم احساس تلخی داشته باشند.

با آمدن رونالد کومان، وضعیت هلند کاملا متفاوت شده است تا جایی که این تیم توانست به فینال لیگ ملت‌های اروپا راه پیدا کند و الان هم شانس بالایی برای صعود به یورو ۲۰۲۰ و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد.

لاله‌های نارنجی در آخرین بازی خود در انتخابی یورو ۲۰۲۰ موفق شدند که برابر آلمان میزبان قدرتمند خود با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کنند تا شرایط برای این تیم بسیار خوب پیش برود.

رونالد کومان از وضعیت تیمش ابراز رضایت کرد و نوید روزهای خوب را داد. او گفت: برای من به عنوان یک مربی بسیار خوب است که درباره استفاده از نقشه‌های مختلف فکر کنم و این نشان می‌دهد که گزینه‌های زیادی پیش رو داریم. بازیکنان برای رساندن ما به چنین شرایطی تلاش زیادی از خود نشان داده‌اند.

سرمربی لاله‌های نارنجی ادامه داد: ما در همه خطوط با تنوع بازیکن مواجه هستیم و این دست مربی را باز می‌کند. چه بسا در دو بازی پیش رو تغییراتی در ترکیب اصلی به وجود آورم.

تیم ملی فوتبال هلند در گروه خود در رده سوم جای دارد و با تیم صدرنشین سه امتیاز فاصله دارد البته یک بازی عقب افتاده نسبت به ایرلند شمالی و آلمان دارد که در صورت پیروزی در آن صدرنشین خواهد شد.

هلند قرار است که در انتخابی یورو ۲۰۲۰ هفته آینده دو بازی برابر ایرلند شمالی و بلاروس برگزار کند که در صورت پیروزی در آنها شانس بالایی برای صعود به یورو ۲۰۲۰ خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج