جاباما
۹۱۶۲۹۶
۱۰۴ نظر
۵۰۶۱
۱۰۴ نظر
۵۰۶۱
پ

محسن لرستانی کیست؟ چرا متهم به افساد فی‌الارض شده است؟

محسن لرستانی که با خوانش آهنگ‌های فارسی با لهجه‌ی کرمانشاهی خود را مطرح ساخته، حالا به افساد فی‌الارض متهم شده و گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد دلیل محکومیت او مطرح شده است. با وجود اینکه وکیل محسن لرستانی علت اتهام موکل خود را انتشار پیام‌های خصوصی در فضای مجازی اعلام کرده، اما برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از ارتباط او با پرونده رقاص‌ها خبر می‌دهند.

وب‌سایت فرارو: محسن لرستانی که با خوانش آهنگ‌های فارسی با لهجه‌ی کرمانشاهی خود را مطرح ساخته، حالا به افساد فی الارض محکوم شده و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد دلیل محکومیت او مطرح شده است.

با وجود اینکه حسینی وکیل محسن لرستانی علت اتهام موکل خود را انتشار پیام‌های خصوصی در فضای مجازی اعلام کرده، اما گمانه زنی باشگاه خبرنگاران وابسته به صدا و سیما حاکی از ارتباط محسن لرستانی با پرونده رقاص‌های اینستاگرامی است.

محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی که تا پیش از انتشار اتهام افساد فی الارض چهره‌ی شناخته شده‌ای نبود. با انتشار این خبر بسیاری از نگاه‌ها را به خود جلب کرد و به شکل بی سابقه‌ای در فضای مجازی مورد جستجو قرار گرفت.

وکیل لرستانی علت محکومیت موکل خود را انتشار پیام‌های خصوصی در فضای مجازی اعلام کرده و گفته است که لرستانی شاکی خصوصی ندارد.

محسن لرستانی کیست؟ چرا متهم به افساد فی‌الارض شده است؟

دادگاه محسن لرستانی دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ برگزار شد

سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی چند روز پیش (۱۰ مهرماه) در باره پرونده موکلش گفت: موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

وی افزود: پرونده موکلم با شکایت مدعی العموم و با صدور کیفرخواست به اتهام «افساد فی الارض» به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

حسینی تصریح کرد: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی در رابطه با افساد فی الارض و مجازات آن مقرر داشته است:

«هرکس به‌طور گسترده، مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور، احراق و تخریب، پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک یا دایر کردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آن‌ها گردد به گونه‌ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور، ناامنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی، یا سبب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع گردد مفسد فی‌الارض محسوب و به اعدام محکوم می‌گردد.

تبصره- هرگاه دادگاه از مجموع ادله و شواهد قصد اخلال گسترده در نظم عمومی، ایجاد ناامنی، ایراد خسارت عمده و یا اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع و یا علم به مؤثر بودن اقدامات انجام شده را احراز نکند و جرم ارتکابی مشمول مجازات قانونی دیگری نباشد، با توجه به میزان نتایج زیانبار جرم، مرتکب به حبس تعزیری درجه پنج یا شش محکوم می‌شود.»

محسن لرستانی کیست؟

محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی متولد ۱۳۵۸ در این شهر است. او که نام خانوادگی خود را از پور مست به لرستانی تغییر داده بود هیچ گاه از این تغییر به صورت رسمی حرفی به میان نیاورد.

لرستانی در سال ۱۳۸۶ با کمک برادر بزرگتر خود به نام «رضا» که او نیز به خوانندگی مشغول است کار حرفه‌ای خود را با دو آهنگ زندان و غربت آغاز کرد، اما آنچنان مورد توجه قرار نگرفت.

محسن لرستانی در ابتدای سال‌های ۹۰ تا ۹۵ با آهنگ‌های بچه ننه، بچه سوسول، بچه قرتی، آهنگ شاهزاده و گدا مورد توجه قرار گرفت.

محسن لرستانی کیست؟ چرا متهم به افساد فی‌الارض شده است؟

آغاز به کار محسن لرستانی به صورت غیر حرفه‌ای با خوانش آهنگ‌های کردی و اجرا در مراسم‌های عروسی به ابتدای دهه ۸۰ برمی گردد. پس از آن به خواندن آهنگ‌هایی با لهجه‌ی فارسی کرمانشاهی روی آورد و به صورت حرفه‌ای این موضوع را دنبال کرد. لرستانی توانست در سال ۹۷ رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

رضایت مخاطبان او در این سال باعث شد تا لرستانی اولین کنسرت خود را در ۲۱ دی ماه سال ۹۷ به صورت رسمی در کرج برگزار کند. تمام بلیط‌های این کنسرت دو روز پیش از اجرا به فروش رفت.

ماجرای بازداشت محسن لرستانی چه بود؟

در حالی که روز گذشته خبر بازداشت محسن لرستانی از زبان وکیل او روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی برای اولین بار از اتهام موکل خود به افساد فی الارض خبر داد و به ایسنا گفت که موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

وی ادامه می‌دهد: پرونده موکلم با شکایت مدعی العموم و با صدور کیفرخواست به اتهام «افساد فی الارض» به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

حسینی با اشاره به اتهام محسن لرستانی گفت: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر شده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

انتشار چت‌ها عامل بازداشت بود، نه رابطه فیزیکی!

پس از انتشار خبر دستگیری محسن لرستانی از سوی خبرگزاری‌ها، سید کاظم حسینی در گفتگو با یک رسانه فارسی زبان خارج نشین به شرح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت: چت‌های خصوصی لرستانی دلیل دستگیری و صدور چنین کیفرخواستی بوده است. او همچنین تاکید کرد: هیچ اتفاق فیزیکی‌ای رخ نداده است.

حسینی در پاسخ به این سوال که منظورش از اتفاق فیزیکی چیست، گفت: منظورش رابطه فیزیکی است، ولی از توضیح بیش‌تر خودداری کرد.

او با اعلام این‌که هر کس در عالم خصوصی خودش چت‌های خصوصی دارد، در پاسخ به این‌که چطور این چت‌ها سر از جایی در آورده که باعث دستگیری لرستانی و صدور کیفرخواست با اتهامی سنگین برای او شده است، گفت: «شاید برخی افراد دسترسی پیدا کردند. به هر حال لرستانی ادمین هم داشته است و مرتب گوشی تلفنش در اختیار خودش نبوده است.»

حسینی همچنین با اشاره به اینکه در این پرونده چند نفر دیگر هم درگیر شده‌اند، گفت که در ارتباط با وضعیت پرونده آن‌ها نمی‌تواند اظهارنظر کند، اما گفت که این پرونده ناخواسته به پرونده دیگری وصل شده است.

پس از اینکه حسینی وکیل محسن لرستانی اعلام کرد که پرونده موکل او ناخواسته به پرونده دیگری وصل شده است، باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار گزارشی مدعی شد که بر اساس شنیده‌ها از دادگاه انقلاب، اخیرا تعدادی از رقصنده‌های اینستاگرامی و فعال در فضای مجازی که در قالب باند و شبکه فعال بودند، بازداشت یا احضار شده اند و لرستانی نیز در همین ارتباط بازداشت شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: البته تا این لحظه هیچ مقام رسمی این موضوع را تایید نکرده است، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پرونده‌های رقصنده‌ها و لرستانی دارای بازپرس مشترک و زمان رسیدگی یکسانی هست.

محسن لرستانی ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است. در این میان حتی طی چند روز اخیر شایعات زیادی از به قتل رسیدن این خواننده معروف در زندان منتشر شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب ما که چیزی نفهمیدیم پس اگه اینجوریه نصف مردم باید اعدام بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی متوجه نشدی چی گفته پس برای چی میگی نصف مردم یاد اعدام بشن.دوسه بار بخونی متوجه میشی

      • بدون نام

        والا بخدا زشته انقدر راجب چیزی که نمیدونین و اطلاع ندارین نظرمیدین و قضاوت میکنین اصالت و شخصیت هرفرد مال جایی که زندگی میکنه نیست مال فرهنگ و شعور که طرف داره پس انقدر دهاتی دهاتی نکنین.مملکت ایران دیگه این همه خلافکار و کله گنده هزار جور کثافت کاری میکنن کاری بهشون ندارن اونوقت این بدبخت ی خطایی کرده میگن اعدام.هرچند اگه واقعا گناه نابخشودنی کرده نباید ازش .بگذرن.هرچندخواننده معروف باشه.ولی من اهنگاهشوخیلی دوستدارم. .

      • بدون نام

        نصف مردم ک تو فضای مجازی پخش نکردن این هرچی ک بوده رو ...

    • ali7moin

      اگه چت خصوصی بوده پس کسی حق دخالت نداره حتی دولت بخصوص اینکه شاکی خصوصی نداره،حریم شخصی حلقه گم شده ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت داری میگی حریم شخصی.وقتی این حریم شخصی تو فضای مجازی قرار داده بشه و در دید عموم قرار بگیره دیگه فک نکنم بشه اسمش و گذاشت حریم شخصی .تا هرچی میشه فقط بلدیم بگیم حلقه گمشده فلان چیز.همین چیزایی که میگیو خود ما مردم درستش میکنیم یا گمشون میکنیم والله فکر کردنم خوب چیزیه

      • بدون نام

        اقا علی مطلبو درست بخون.نوشته این چت های خصوصی تو فضای مجازی قرار داده شده در دید عموم قرار گرفته.پس نمیشه دیگه بهش گفت چت خصوصی.حرف شما موقعی درسته که این پیام ها فقط پیش خودتون باشه و تو حریم شخصی خودتون

      • بدون نام

        وكلا كارشون دروغگويي و پنهانكاريه هرچه موكل معروفتر برا وكيل هم شهرت مياره اگه واقعا تجاوز يا كودك آزاري بوده چي درسته تو ايران از مسولا زياد دروغ شنيديم ولي بعضي از اين هنرپيشه ها و خواننده ها كم كثيف نيستن

      • ali7moin

        کاربر ۵۴۴ خواهر من برادر من
        مگه پخش چت های خصوصی جرم نیست پس کو....
        تند روهایی مثل شما مردمو نابود کردن
        پیشونی هاتون انگار بمب ترکیده روش ولی دریغ از یه ذره خداشناسی

      • بدون نام

        دوست عزیز اگه همونطور خصوصی میموند ک کاری نداشتن ، میگن انتشار پیدا کرده تو فضای مجازی... سرهمین!

    • بدون نام

      وااای خیلی ناراحت شدم امیدوازم مسببین این عامل خدا از رو زمین ورشون داره
      برید دنبال اختلاسگر و دزدها نه خواننده بدبخت ،اینکارو میکنن مردم از مملکت خودشون فرار کنن بعد بشکن بشکن را بندازن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا از رو زمین ورشون داره؟
        خدا اگه باهاشون مخالف بود اصلا روى زمين نمياوردشون كه حالا بخواد از روى زمين ورشون داره

      • بدون نام

        یعنی واقعا به همین راحتی مرده؟ اتهامش فقط کرد بودن هست .

      • بدون نام

        چی میگی از چی ناراحت شدی توروخدا به خورده مطلب و بخونید بعد رای صادر کنید

      • Nina

        فقط بلدن تهمت بزنن برین اگه عرضه دارین خلافکارای جامعه رو اعدام کنید همیشه برای ادمای بی گناه همه آدم میشن و مقررات و قانون وخدا وپیغمبر یادشون میفته. به امید ازادیش

      • یوسف

        هرکی محسن رو اعدام کرد مرض داره چون محسن لرستانی عله کی می خوام اعدام مش کنن اون هیچ جرمی مرتکب نشده محسن لرستانی دوست دارم

      • روبا

        سلام ،، این همه آدم کثیف تو مملکت پس چرا جلوی اونارو نمیگیرن

    • بدون نام

      تا قبل از این پرونده هم معروف بود
      چند ساله آهنگاش بین جوونا طرفدار داره

    • ناشناس

      فارسی کرمانشاهی دیگه چه صیغه ایه؟ کرماشانیا کوردن

      پاسخ ها

      • ali

        فارسن

      • بدون نام

        عجب ژن خالصی

      • بدون نام

        فارسن

      • بدون نام

        اطراف کرمانشاه کردن خود کرمانشاهیا فارس هستن ،که البته این چند ساله به طرز قابل توجهی فقط کردا از شهرستانای اطراف اومدن و ساکنش شدن و فارس ها هم رفتن کرج یا تهران

      • بدون نام

        کرمانشاهیا با اون لهجه فارسی فرازمینیشون آبرو واسه ما کوردا نذاشتن. ادم نمیدونه با شنیدن نحوه حرف زدنشون بخنده یا بزنه تو سر خودش که این چه زبونیه

    • ....

      چرا خبر پیج های دیگه رو میزنید؟؟؟؟؟ من دقیقا همین متن و چندروز پیش تو سایت دیگه ای خوندم

    • ثث

      چت خصوصی کرده.....شاکی خصوصی نداره....مفسد فی الارضه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ali7moin

        آآ باریک الله خب منم همینو میگم به حضرات برخورده

    • بدون نام

      با اتهام افساد فی الارض احتمالا لوکیشن ضبط فیلم های پورن راه انداخته بوده

    • بدون نام

      به هر بهانه ای که نمیشه با جان و آبروی افراد بازی کرد، بهش اتهام افساد فی الارض زدن و هنوز خودشون هم نمیدونن جرمش چیه دقیقا!!!!

    • ناشناس

      هاننننننننن!! هر کی فهمید به من هم بگه؟ چرا اینقدر مطلب پیچ در پیچ و مارپیچ و پیچپیچی است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

    • بدون نام

      من نميگم بد بوده ولي قطعا الكي اتهام مفسدالرض نميزنن وكيلم نمياد مستقيم بگه بله موكل من زناكاره متجاوزه رابطه جنسي داشته

    • بدون نام

      قیافش تابلو دهاتی لر هست

      پاسخ ها

      • ali7moin

        چرت نگو
        خودت مال کدوم خراب شده ای هستی

      • بدون نام

        لر نیست کرده.فامیلیش لرستانی

      • فائزه

        با اینکه دهاتی کلمه خیلی زشتیه و من اصولا بکارش نمیبرم ولی نحوه حرف زدن هرکس میزان دهاتی بودنش رو مشخص میکنه حالا هرجایی میخاد باشه

      • بدون نام

        یارو کرده بعد فامیلیش رو گذاشته لرستانی ؟

      • عباس

        حرف دهنتو بفهم. من خودم یه دهاتیم ولی فرهنگم از تو بیش تره. لر هم یک قوم اصیل ایرانیه. ولی تو هر دوی این الفاظ رو به قصد توهین استفاده کردی

      • تنها

        دهاتی مشکلش چیه
        دوم از اون لرا مگه کار خیری با مادر محترم کردن یا شاید خاطره ای از دهات و دهاتی داری

      • حامد

        اسم لر میاری اول دهن تو آب بکش بی شرف

      • بدون نام

        فقط راز این جریان دست منه.مفسد فی الارض الکی به کسی نمی گن

      • علی

        دهاتی؟؟؟؟!!!!!تو بچه کدوم خراب شده ای بچه شهری تو بااینکه بچه شهری هستی مثلا چه گوهی خوردی؟؟؟؟؟؟میدونی بابابزرگت بزهارو میبرد چراگاه میچروند بعد فروختشون رفت شهر والان تو بزغلاله به اینواون میگی دهاتی؟؟؟؟

      • بدون نام

        دبدبخت تنهاقومی که اصالت حفظ کردن لرهابودن عقل وشعورنعمت خوبی والله

      • الناز

        19/39
        طرز کامنتت نشون میده چه شخصیتی داری .بسیاری از این دهاتیها که شما میگین صد شرف دارن به تو وامثال تو .کاش یه ذره غیرت و مردانگی دهاتیها تو رگ بعضی از مردان شهری بود .درضمن من یه موی دهاتی را با صدتا از بعضی از مردان شهری که سوسول هستن عوض نمیکنم پس بهتره خفه شی حرف نزنی.
        سانسورچی تو را جون عزیزت چاپ کن مرسی

      • 456

        اسم لر نیاری
        زنا زاده غربتی
        لر آوردی بچه احمق بی شعور عقل داشتین

    • بدون نام

      درسته مملكت به ريخته شده و تهمت و دروغ زياده ولي الكي جبهه نگيريم اين بدبختو قضاوت نميكنم ولي شايد يه نفر به عزيزتون تجاوز كنه از نظر شما مفسد نيست نميگم اعدام ولي نبايد اجازه داد مثل آدما درست زندگي كنه ديگه

    • دونالد ترامپ

      این شیرمرد باید هر چه سریعتر ازاد بشه

    • بی نام

      همش دری وری هست، همش اراجیف

    • وحید

      خیلی تو آهنگهاش دوست داشت تو زندان توی بند اعدامی ها باشه.به آرزوش رسید.

      پاسخ ها

      • amir mehdi

        یه بند هشت بی خیال اعدامی یو طناب دار

      • مهدی

    • رها

      ما که نفهمیدیم چیشد!!!پخش چتای خصوصی چه ربطی به مفسد فی الارض بودن داره؟؟؟کلا جدا ازاین پرونده،تو ایران تعیین اتهام کردن کاملا سلیقه ایه.خیلیم راحت حکم اعدام

    • بدون نام

      حتما یه کاری کرده
      کسی رو کشکی کشکی نمیگیرن

    • بدون نام

      مملکته؟

    • بدون نام

      یه جوری حرف می زنین انگار خودتون پاک و معصومین تاحالا گناهی نکردبن

    • بدون نام

      حکم اعدام فقط خدا میده. ادعای خدایی نکنیم.

    • بدون نام

      ۰

    • ناشناس

      ۰

    • شکوفه

      خیلیم معروف بود,ماکه همه میشناسنش اینجا

    • کدش چندroya

      آدم مونده چی بگه معلوم نیست چی به چیه اصلا

    • ادمین

      رقص تجاوز به رقاص ها و تهیه مواد برای رقاص ها

    • بدون۰نام

      چی میگی براخودت میدوزیو میبافی!!اینقد زود همدیگرو قضاوت نکنیم؟

    • خ

      احمقی که به لرها توهین می کنی ؟! لرها اصیل ترین قوم ایرانی هستند

    • جعفری

      خداداند وبس

    • محسن

      بیکارین هرچی میخواین میگین بخدا یکیتونم نمیفهمین افسادفی الارض چیه

    • ۹۵۶۸

      خاک تو سر همه تون

    • بدون نام

      اونا اگر راست میگن برم اون بزرگاشون رو بگیرن که میلیار میلیارد پول مملکتو میدزدند زورشون فقت دادش محسن بد بخت میرسه وا قعاکه خاننده محبوبمون رو میخوان اعدام کنن

    • بدون نام

      اونا اگر راست میگن برم اون بزرگاشون رو بگیرن که میلیار میلیارد پول مملکتو میدزدند زورشون فقت دادش محسن بد بخت میرسه وا قعاکه خاننده محبوبمون رو میخوان اعدام کنن

    • Mohadseh

      حیف این خواننده نیست همچین انگ ایی بهش زدم

    • وحی

      وکیل خودشم نمیدونه

    • بدون نام

      مسخره بازیا چیه دراوردن

    • زاگرس

      فارسی کرمانشاهی از کجات در آوردی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
      هر بژی کرماشان هر بژی کورد هر بژی کرماشان هر بژی کوردستان

    • علی

      محسن لرستانی من براش گریه کردم مادرش چی می کشه ای کاشک اعدام نشه

    • بدون نام

      یعنی چی

    • علی

      مگه لر و کورد چشه که شما داری توهین مکنی.اگه این دو قوم نبودن معلوم نبود خواهر و مامان شما الان کجا تشریف داشتن

    • بدون نام

      بچه ها بیخیال به هم بی حرمتی نکنید .چت خصوصی منظورش مشخصه عکس و فیلم های بدی لابد فرستاده ..اگه تو گروه ها و یا حالا خاص بخوای چیزهای ناجوری بفرستی اطلاعات همچی رو با لا میاره ..مطمئن باشی ی کاری کرده ..در ضمن منم دهاتی هستم

    • مائده

      بنظر من محسن خواننده خیلی خوبیه پاپوش دوختن براش

    • ناشناس

      حالا یعنی غیر از فضای مجازی باشه مشکل نداره

    • بدون نام

      پس چرا سعید طوسی اعدام نشد

    • بدون نام

      بخشش لازم نیست اعدامش کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم موافقم
        .بخشش ،لازم نیست اعدامش کنید

    • فری

      الکی قضاوت نکنید وقتی ندیدین.

    • بدون نام

      بابا لکه.

    • سهیل

      عجله نکنید بیشترتحقیق کنید بیشترمطلب بخونیدیه سه ماهی صبر کنید تحقیقاتتون کامل شدنظربدید ایرانیهای خوشبخت وثروتمند

    • ن

      ن

    • hakim

      من محسنو دوست دارم ..ولی بنظرم جای نگرانی نیست ..محسن لرستانی زیاد از حبسو زندان خونده ..بزار حداقل یه بار تجربش کنه .برا ایندش خوبه ..

    • تینا

      بنظر ادم بدی نمیاد اما بالاخره هر انسانی ممکنه اونم تو جوونی اشتباهاتی بکنه و سریع نباید قضاوت کرد دنبال ریشه ی اون عامل یا عوامل بوجود اورنده باشند انشالله که خدا زندگی رو به نحو احسنت به تموم بنده هاش ببخشه

    • بهناز

      واییییی خدا کنه ازاد بشه.

    • بدون نام

      واقعا خواننده خوبی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه ها عجله نکنید زود به کسی قضاوت نکنید شاید مظلوم باشه

    • بدون نام

      خخخخخخخحخخ عجب

    • بدون نام

      براش پاپوش درست کردن چون خواننده خوبیه چرا تجاوزگرااعدام نمیشن ،نزول خورا اعدام نمیشن راستی کسی که باعث مرگ کودک رشتی اهورا شد ،یا باعث مرگ آتنای عزیز شد اینا چی شدن چون از همه خواننده ها با مرام تره واسش پاپوش درست شده خدا ازشون نگذره محسن لرستانی گله

    • عبداللهی

      سلام ،، واقعا چرا ادمهای کثیف که هزارتا جنایت میکنن کسی نیس جلوی اونا رو بگیره ،،

    • رسول

      چرا شما باهم بحث میکنین ماهممون ایرانی هستیم کرد و لد و عرب همه دور همیم داریم تو یه سوراخ زندگی میکنیم اینجوری پشت هم باشیم ک سالها بهمون ظلم میکنن

    • احمد

      برادرها
      کرد و لر نداره همه برادریم و بنده خدا .... مهم اینه بچه ایرانیم این حرف ها فقط باعث اختلاف های بیخودی ومیشه
      خدا خودش هوای مظلوم رو داره
      سر بیگناه بالای دار نمیره.....

    • کرد

      سلام به نظر من هر انسانی اشتباه داره پس بیاید اینقدر همدیگرو قضاوت نکنیم ...محسن لرستانی هم یکی از ادم های بین ماست خدا خودش کمکش کنه چون واقعا وقتی شاکی خوصوصی نداره حقش اعدام نیس

    • بدون نام

      قیافش داد میزنه لره..................

    • بدون نام

      خداخودش محسن عزیزکمک کنه منم خیلی دوستش دارم

    • بدون نام

      کارش زندونی داره ولی جوون به این قشنگی حیف که اعدام بشه.واقعا شیری که به گله ای تجاوز بکنه حقش کشتن اون است.اونم کمیاب...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هااا والا

    • Hossin

      اگ قرار اعدامش کنن باید از سر جنازه ایمان گلی بس رد بشن

    • بدون نام

      باباجمع کنید.زشته

    • بدون نام

      چقدر بیکارید بخدااااا

    • بدون نام

      ای کاش ایران وقتی فهمیده بود که همچین اشتباهی کرده یواشکی بهش میگفتن چون صدات خوبه برو خارج از کشور اینکارارو انجام بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج