جاباما
۹۱۶۳۱۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جلالی: تهران نمی‌آییم به استقلال ببازیم

سنگربان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: انگیزه فوق‌العاده‌ای برای رویارویی با استقلال داریم و هرگز برای باختن به آزادی نخواهیم آمد.

ورزش سه: سعید جلالی‌راد، دروازه‌بان فجرسپاسی شیراز که با درخشش خود در طی بازی و مهار ضربات پنالتی مقابل فولاد، عامل صعود تیمش به مرحله یک هشتم جام حذفی شد، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی سختی مقابل فولاد باانگیزه پشت‌سر گذاشتیم اما از آنجا که تیم ما می‌خواهد در بین هیاهوی فوتبال ایران صدایش واضح شنیده شود، بازیکنان غیرت کردند و با هدایت کادر و مدیریت توانستیم فولاد تا دندان مسلح و قدرتمند را شکست بدهیم و هواداران‌مان را شاد به خانه بفرستیم.

وی با اشاره به برخی ناملایمات با تیم فجر شهید سپاسی شیراز افزود: به واقع تیم ما به لحاظ توجه از سوی مسئولان تک و تنها مانده و تنها تلاش‌های آقای فلاح مدیرعامل باشگاه است که ما را امیدوار نگه داشته اما ایشان دست تنها کار بسیار سختی دارد که امیدوارم تا دیر نشده به کمکشان بیایند و تنها تیمی که در ایران به نام یک شهید بزرگوار است را تنها نگذارند. فجر اکنون مورد بی‌مهری مسئولان است.

جلالی به رویارویی با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: استقلال همیشه تیم بزرگ و قابل احترامی است که هواداران بسیار خوبی دارد اما با کمال احترام ما برای باختن به ورزشگاه آزادی نمی‌رویم و انشاالله تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران خود را در شیراز که واقعا عشق و علاقه عجیبی به تیم خود دارند را شاد کنیم.

سنگربان دو فصل گذشته پدیده با اشاره به خاطرات خوب خود از رویارویی با استقلال تهران تصریح کرد: برابر استقلال در بازی برگشت یک پنالتی خوب از امید ابراهیمی گرفتم و اگرچه بازی را نبردیم اما هوادار مشهدی ما از بازی لذت برد. امیدوارم در بازی پیش‌رو هم عملکرد خوبی داشته باشم و انشاالله سربلند از زمین خارج شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاا... از شیراز 1تیم بیاد لیگ برتر و فجر هم استقلال ببر

    • چهار فينال اسيا

      استقلال بايد با وزير داور فدارسيون حسن زاده فتاحي بجنگد بلكه مساوي بگير..شما كه به تنهاي زنك تفريحي ..عامو كاكو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج