جاباما
۹۱۶۴۲۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

دوقلو‌ها سوژه تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف با کامبوج در ورزشگاه آزادی برگزار شد که دوقلو‌های تیم ملی سوژه این تمرین بودند.

خبرورزشی: سومین روز از تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف با کامبوج در چارچوب دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در این تمرین ۲۳ بازیکن تیم ملی حضور داشتند و امید نورافکن نیز که امروز به تیم ملی دعوت شد، در تمرین حاضر بود.

مجید حسینی، تنها غایب تمرین امروز بود که به دلیل مصدومیت نتوانست در تمرینات شرکت کند. مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان که در بازی تیم باشگاهی‌اش در لیگ ترکیه مصدوم شده، برای همراهی تیم ملی در بازی با کامبوج و بحرین وضعیت مبهمی دارد و احتمالاً برای بهبود مصدومیتش تیم ملی را در این اردو همراهی نخواهد کرد.

تمرین ملی پوشان در بخش اول، پاسکاری‌های کوتاه و بلند، سرعتی همراه با کار‌های استقامتی بود که این بخش از تمرین را کوین مینی، مربی بدنساز تیم ملی به عهده داشت.

علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و پیام نیازمند به صورت جداگانه با محمد حبیبی مربی دروازه‌بانان تیم ملی تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

پس از ۲۵ دقیقه از گذشت تمرین و آماده شدن ملی‌پوشان، ویلموتس بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد تا بازیکنان کار‌های تاکتیکی را در قالب فوتبال درون تیمی انجام دهند. با آغاز این بخش از تمرین رسانه‌ها از محل تمرین خارج شدند تا تمرین پشت در‌های بسته ادامه داشته باشد.

میلاد محمدی و مهرداد محمدی، برادران دوقلوی تیم ملی چالش تمرین امروز بودند که شباهت آن‌ها باعث شده بود افراد حاضر در تمرین برای تشخیص آن‌ها دچار مشکل شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ج ج

      خدا حافظشون باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج