۹۱۷۰۶۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

امره جان: از وضعیتم در یوونتوس راضی نیستم

هافبک آلمانی تیم فوتبال یوونتوس با اعتراف به نارضایتی از نیمکت‌نشینی خود در این تیم، به شایعه جدایی‌اش از بانوی پیر دامن زد.

خبرگزاری تسنیم: امره جان که در این فصل از فهرست بازیکنان یوونتوس برای لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شده و در تمام بازی‌های این تیم در سری A نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است، اعتراف کرد که از وضعیتش راضی نیست.

هافبک آلمانی سابق لیورپول که تابستان سال گذشته به یوونتوس پیوست، در این فصل تنها ۷۸ دقیقه برای بیانکونری بازی کرده که آن هم به صورت تعویضی بوده است.

امره جان گفت: من از وضعیت فعلی‌ام در یوونتوس راضی نیستم، چون فرصت چندانی برای بازی کردن ندارم. فصل گذشته فرصت‌های زیادی برای بازی کردن داشتم به خصوص در بازی‌های مهم یوونتوس و در آنها هم عملکرد خوبی داشتم. در این فصل اما فرصت چندانی نداشتم. با این حال فکر می‌کنم وقتی که (از اردوی تیم ملی آلمان) به تیم باشگاهی‌ام برگردم، دوباره شانس خود را برای رسیدن به ترکیب امتحان خواهم کرد.

جان افزود: بدون شک قدردان یواخیم لو هستم. از او تشکر می‌کنم چون با وجود آنکه در این فصل خیلی برای یوونتوس بازی نکردم، مرا به تیم ملی دعوت کرد. به همین دلیل خیلی خوشحالم که دوباره توانسته‌ام برای تیم ملی بازی کنم.

امره جان و هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی آلمان شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری دوستانه در دورتموند مقابل تیم ملی آرژانتین به تساوی ۲ - ۲ رضایت دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیورپولیم

      حقته،وقتی یکی یادش میره کی بود و یهو کی شده بدتر از اینا حقشه،پشت کردی به لیورپول و مربی که تو رو بزرگت کردن،امثال تو و کوتینیو بایدم این بلاا سرتون بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج