۹۱۷۶۲۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دولتی‌ها در بازگشت زائران با پلیس همراه باشند

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به جمعیت زیاد زائران حین بازگشت از مراسم اربعین حسینی و ضرورت کنترل آن‌ها گفت: لازم است که علاوه بر نیروی انتظامی دیگر دستگاه‌های دولتی نیز وارد میدان شوند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به جمعیت زیاد زائران حین بازگشت از مراسم اربعین حسینی و ضرورت کنترل آنها گفت: لازم است که علاوه بر نیروی انتظامی دیگر دستگاه‌های دولتی نیز وارد میدان شوند.

دولتی‌ها در بازگشت زائران با پلیس همراه باشند

سردار حسن کرمی در تشریح اقدامات یگان ویژه ناجا برای اربعین حسینی گفت: انتظام بخشی و امنیت زائران دو وظیفه سنگین این یگان در ایام اربعین است. یگان ویژه موظف است با انتظام بخشی زائران، جمعیت را از پایانه‌های مرزی تا گیت‌های خروجی برای جلوگیری از ازدحام مدیریت و هدایت کند.

وی همچنین به تامین امنیت زائران و پیش بینی سه لایه امنیتی در ایام اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و افزود: روزانه در مرزهای چذابه، شلمچه، خسروی و مهران تردد با حجم بالایی انجام می شود بر همین اساس یگان‌های واکنش سریع در این مرزها برای تامین امنیت لازم زائران مستقر شده‌اند و بحمداله تاکنون هیچ گونه مشکل خاصی از جمله ناامنی مشاهده و گزارش نشده است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: علی رغم تردد روزانه ده‌ها هزار زائر از مرزها، خوشبختانه همکاری زائران با نیروی‌های پلیس بسیار بالاست و در ایستگاه‌های پنج گانه کمتر با مشکل رو به رو می شویم. همچنین در این راستا جا دارد که از مسئولان عراقی برای همکاری مطلوب با نیروهای ما تقدیر شود.

کرمی به راه اندازی قرارگاه‌های فرهنگی به نام پنج تن آل عبا اشاره کرد و گفت: این قرارگاه‌های فرهنگی در چهار پایانه مرزی از اول صفر راه اندازی شده و تا اربعین فعال است و به زائران خدمات فرهنگی، بهداشتی، درمانی و ... ارائه می‌دهد.

براساس اعلام سایت پلیس، وی با اشاره به جمعیت بسیار زیاد زائران حین بازگشت از مراسم اربعین حسینی (ع) و ضرورت کنترل آنها، گفت: لازم است که علاوه بر نیروی انتظامی دیگر دستگاه‌های دولتی نیز همراه ما باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام توان خود را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم اربعین حسینی (ع) به کار می گیریم بنابراین لازم است که در پایانه‌های مرزی اقلام خوراکی از جمله آب تامین شود و مردم نیز بیش از گذشته با ما همکاری لازم را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج