جاباما
۹۱۸۲۱۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بارش ۲۴۵میلیمتری در املش

کارشناس هواشناسی گیلان از روند افزایشی دما از روز سه شنبه خبر داد و گفت: کاهش ابر و پایداری هوا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

ایسنا: یوسف میره جینی، کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارندگی ها در گیلان از عصر روز گذشته آغاز شد و تا ظهر امروز ادامه داشت، اظهار کرد: در حال حاضر آسمان صاف تا کمی ابری است.

وی از بارش ۲۴۵ میلیمتری باران در شهرستان املش در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: از ایستگاه های هواشناسی شهرستان های رضوانشهر، تالش، رودسر و فومن نیز بالغ بر ۱۰۰ میلیمتر باران گزارش شده است. همچنین گزارش بارش ۸۰ تا ۹۰ میلیمتری در شهرستان های ماسال، شفت و صومعه سرا داشتیم.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه سامانه ناپایدار از استان خارج شده است، تصریح کرد: آسمان فردا صاف تا کمی ابری خواهد بود و احتمال افزایش دما وجود دارد. همچنین در برخی از نقاط بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

میره جینی منجیل با ۲۱ درجه سانتی گراد و جیرنده با ۸ درجه سانتی گراد را به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان طی امروز دانست و خاطرنشان کرد: حداکثر دمای هوای رشت نیز طی امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد رسید.

وی از روند افزایشی دما از روز سه شنبه خبر داد و یادآور شد: کاهش ابر و پایداری هوا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. در حال حاضر ارتفاع موج دریا نیز بالاست و از روز سه  شنبه برای فعالیت های دریایی مناسب خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج