۹۱۸۳۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیانی: بازیکنان مقابل بحرین آرام باشند

هافبک پیشین تیم ملی گفت: اگر می خواهیم بحرین را شکست دهیم بازیکنان تیم ملی باید در این دیدار آرام باشند و بدون استرس وارد زمین شوند.

خبرگزاری مهر: شاهرخ بیانی در خصوص دیدار روز سه شنبه ایران برابر بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی و ملت های آسیا گفت: نمی توانیم کامبوج و بحرین را با هم مقایسه کنیم درست است که در اکثر مواقع بحرین را شکست داده ایم اما باید حریف را دست کم نگرفته، برای آنها احترام قائل شویم و بدانیم اگر در باد پیروزی برابر کامبوج بخوابیم، نتیجه خوبی برابر بحرین نخواهیم گرفت.

هافبک پیشین تیم ملی گفت: بحرین از جمله کشورهای عربی است که بیشتر در بازی به دنبال اتلاف وقت، مصدومیت های پی در پی و حاشیه سازی هستند و بنابراین بازیکنان ما باید با آرامش کامل به دور از استرس و ارائه یک بازی منطقی، حریف خود را از پیش رو برداشته و یک گام دیگر خود را به صعود به جام جهانی نزدیک کنند.

بیانی در خصوص عملکرد استقلال در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: آبی پوشان روند خوبی در پیش گرفتند. دو برد پیاپی تا حدودی شرایط را برای آنها فراهم کرده است. شاید اگر بازی ها به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل نمی شد، برای استقلال مفید تر بود اما همین تعطیلات هم به سرمربی آبی پوشان کمک خواهد کرد تا با تمرینات منظم، تیمش را آماده دیدار برابر فجر سپاسی از مرحله یک هشتم جام حذفی کند.

هافبک پیشین تیم ملی ادامه داد: نباید حریف را دست کم بگیریم. فجر یکی از تیم های باسابقه فوتبال ایران است. سالها در لیگ برتر و آزادگان حضور داشته و همیشه گربه سیاه تیم های بزرگ بوده است. اما متأسفانه چند سالی است که از لیگ برتر دور شده و حالا می خواهد با یک مربی خوب که سابقه بازی در استقلال را هم دارد برابر آبی پوشان تهرانی قرار گرفته و شگفتی سازی کند.

شاهرخ بیانی اظهار داشت: همیشه بازی برابر تیم های سطح پائین تر سخت تر از لیگ برتری هاست. آنها با تمام توان مقابل حریفان خود ظاهر می شوند خصوصا در برابر سرخابی ها که آنها انگیزه بالاتری خواهند داشت. بنابراین استراماچونی باید تیم را آنالیز کرده، نقاط ضعف و قوت تیمش را بشناسد تا بتواند در ۹۰ دقیقه کار را تمام کرده و اجازه ندهد بازی به وقت اضافه و پنالتی کشیده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج