به رسمیت‌ شناخته‌شدنِ مسافربر‌هایِ اینترنتی
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی_ fموبایل
دندانپزشکی تاج_f موبایل
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
ادیب_1
لاله زار مال_3
اپیلاسیون نانا 3
ادیب_3
ادیب_4
اپیلاسیون نانا 4
لاله زار مال_4
اپیلاسیون نانا 2
لاله زار مال_2
ادیب_2
دکتر نداف کرمانی_ f
دندانپزشکی تاج_f
۹۱۸۸۵۶
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
۱۰۰۶۳
مدیرعامل شرکت تپسی با استقبال از دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر که به امضای وزاری کشور و صنعت، معدن و تجارت رسید، گفت: این دستورالعمل برای نخستین بار در کشور فعالیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی حمل و نقل مسافر را به رسمیت شناخته است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت تپسی با استقبال از دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر که به امضای وزاری کشور و صنعت،معدن و تجارت رسید، گفت : این دستورالعمل برای نخستین بار در کشور فعالیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی حمل و نقل مسافر را به رسمیت شناخته است.

میلاد منشی‌پور در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در شرکت تپسی برگزار شد به تشریح ابعاد دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر که به امضای وزاری کشور و صنعت،معدن و تجارت رسیده است، پرداخت و گفت:‌ برای نخستین بار است که در کشورمان چنین آیین‌نامه‌ای به امضای دو وزیر می‌رسد. این دستورالمعل حاصل بیش از سه سال جلسات مشترک بود و امیدوارم که تمام شرکت‌های مشابه تپسی نیز آن را بپذیرند.

وی با با اشاره به قرارگرفتن مواردی نظیر دریافت عوارض در دستورالعمل جدید گفت:‌ با پیگیری‌های فراوانی که کردیم توانستیم میزان دریافت عوارض را کاهش دهیم تا مجبور به افزایش قیمت‌ها نشویم. البته همچنان ارزش افزوده نیز به قوت خود باقی است که در تلاشیم تا با موافقت وزارت امور اقتصادی و دارایی ارزش افزوده را حذف کنیم که در این صورت میزان عوارض ما دو درصد برای هر سفر خواهد بود. اما اگر ارزش افزوده حذف نشود، با توجه به بار مالی و فشاری که به شرکت وارد خواهد شد، عوارض یک و نیم درصد خواهد بود.

منشی‌پور درباره چگونگی ارائه اطلاعات سفرها برای محاسبه دریافت عوارض و رعایت اصل محرمانگی داده‌ها نیز گفت:‌برای محاسبه عوارض از هیچ گونه اطلاعاتی مربوط به مسافر اعم از نام و آدرس استفاده نخواهد شد، بلکه تنها میزان پیمایش بر حسب کیلومتر، ساعت تردد، میزان کرایه و پلاک خودرو در سامانه سماس که به زودی طراحی و اجرا خواهد شد، بارگذاری می‌شود. بنابراین هیچگونه جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

مدیرعامل تپسی در مورد بخشی از دستورالعمل که ممنوع کردن کاربران از استفاده همزمان از دو اپلیکیشن را نقض کرده نیز گفت:‌ما از این موضوع استقبال می‌کنیم، چراکه باید فضای رقابتی وجود داشته باشد، قبلا در مورد اقدام یکی از شرکت‌های خدمات اینترنتی خودرو که استفاده از دیگر اپلیکیشن دیگر شرکت‌ها را برای رانندگانش ممنوع کرده بود، سازمان رقابت نیز وارد شده و اعلام کرده بود که این کار غیرقانونی است. در این دستورالعمل نیز چنین اقدامی به صراحت ممنوع شده است.

وی در مورد همکاری مشترک میان تپسی و شهرداری تهران گفت: در مورد دستورالعمل یک صراحتی وجود دارد که به شهرداری‌ها یک ماه فرصت داده شده تا با شرکت‌های خدمات هوشمند جابجایی مسافر همکاری کنند و در صورتی که این فرصت یکماهه نیز به تمام برسد، این شرکت‌ها می‌توانند در هر شهری به فعالیت بپردازند، توافق شهرداری تهران و تپسی نیز در همین راستا بود و به زودی با دیگر شهرداری‌ها نیز تقاهم‌نامه همکاری امضا خواهیم کرد.

منشی‌پور در مورد اینکه آیا در این توافق مواردی نظیر تخفیف در مبلغ عوارض محدوده کنترل آلودگی هوا یا افزایش سهمیه طرح ترافیک نیز پیش‌بینی شده یا خیر گفت: در مورد عوارض موضوعی وجود ندارد و در مورد طرح ترافیک هم از همان سهمیه آژانس‌ها استفاده خواهد شد.

وی در مورد فعالیت خودروهای دارای پلاک شهرهای دیگر در تپسی نیز گفت: ما یک قانونی داریم که به جز چند استان که مسافرپذیر بوده یا با هم ارتباط نزدیکی دارند، اجازه فعالیت به خودروهای پلاک شهرهای دیگر را نداریم. مثلا در مورد تهران و البرز نمی‌توان تفکیکی قائل شد. یک تعداد خیلی کمی هم از پلاک شهرهای دیگر فعال هستند که برای آنها نیز مقررات سختگیرانه‌ای داشتیم و خواستیم که حتما مدارک و اسنادی که ثابت کند ساکن شهر محل فعالیت هستند را بیاورند.

هشدار به رانندگانی با بیش از 12 ساعت کار در روز

منشی‌پور در مورد رانندگانی که بیش از ساعت معمول اقدام به فعالیت کنند نیز گفت: چنین موضوعی زیاد ممکن نیست، اما اگر راننده‌ای را شناسایی کنیم که در طول 24 ساعت بیش از 12 ساعت فعالیت داشته باشد، در حال طراحی سامانه‌ای هستیم تا به او هشدار بدهیم. چرا که لازم است رانندگان با هوشیار فعالیت کنند.

وی در جواب به سوال دیگر ایسنا درمورد اینکه آیا قوانین مربوط به معاینه فنی و دیگر مقررات در مورد خودروهای تاکسی‌های اینترنتی نیز صدق می‌کند گفت: این خودروها جزو خودروهای حمل و نقل عمومی نیستند ، اما شرایط خاص خود را دارند، ما در این بخش خودروها را به دو بخش تقسیم کرده‌ایم، خودروهای پرتردد و خودروهای کم‌تردد، خودروهای پرتردد خودروهایی هستند که 1950 کیلومتر در ماه در حوزه حمل مسافر تردد داشته باشند که میانگین آن می‌شود روزی هفت تا هشت سفر. این خودروها طی یک دوره سه سال شرایط معاینه فنی‌شان و همچنین فرسودگیشان تغییر خواهد کرد و از 15 سال به 13 سال کاهش می‌یابد.

مدیرعامل تپسی در مورد امکانات این شرکت برای رانندگان نیز گفت:‌تپسی تسهیلاتی را برای رانندگان خود در نظر گرفته که در دیگر شرکت‌ها وجود ندارد. از طرفی دیگر ما امکان خودروی اشتراکی و تپسی لاین را فراهم کردیم که با استقبال خوبی هم مواجه شده است. امکان واریز وجه در حساب رانندگانی که دارای کارت‌ بانک‌های ملی و پاسارگاد و سامان را داشته باشند به صورت لحظه‌ای وجود دارد.

انتشار یافته: 4
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
01:33 - 1398/07/24
وای بیچاره شدیم دولت وشهرداری مالک تپسی و اسنپ شدن
پاسخ ها
@ امام حسین @
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
شهر داری اگر‌عرضه داشت تاکسی رانی‌را‌مدیریت‌میکرد
تپسی و اسنپ اگر دست شهرداری بیفتد آن زمان گند‌کاری های رانندگان‌آغاز میشود
پس مدیریت این دو‌شرکت را خراب نکنید و شهرداری را وارد نکنید از ما گفتن
United Arab Emirates
08:45 - 1398/07/24
اقا نوشتی ۱۲ ساعت کار با ۱۷ ساعت کار به جایی نمیرسیم چه برسه حالا ۱۲ ساعت بشه اگر ۲۴ ساعتم کار کنی بازم کمه با این خرجها و اصطلاک ماشین اونجا نشستی و سر در نمیاری چه خبره ما مثل خر کار میکنیم هنوز به صفر نرسیدیم باز میگی ۱۲ ساعت کار کجا داری زندگی میکنی چشمتو به روی واقعیت بستی اقای عزیز
Iran, Islamic Republic of
23:43 - 1398/09/11
واقعا رانندها هرچی کار میکنند یه چیزی از جیب میذارن روی درآمدشون و تقدیم جایگاه بنزین میکنند.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
دکتر نائبی_1
سفیر بار ساقدوش_1
گروه تولیدی نیلوفر_1
دکتر نائبی_3
گروه تولیدی نیلوفر_3
سفیر بار ساقدوش_3
دکتر نائبی_4
گروه تولیدی نیلوفر_4
سفیر بار ساقدوش_4
دکتر نائبی_2
سفیر بار ساقدوش_2
گروه تولیدی نیلوفر_2
روانشناسی مرهم_ فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
نیکان فارمدمهر_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
اورانوس_فوترموبایل2
تدبیرکالا_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
دکتر لاجوردی_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
دکتر آزاد خواه_فوتر موبایل
ترجمه زندگی_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی ثمین_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
روشا فارمسی_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
پارسیان طب - فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
دکتر صالحی_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
دکتر آزاد خواه_فوتر
ترجمه زندگی_فوتر
نیکان فارمدمهر_فوتر
دکتر لاجوردی_فوتر
فنی آتل_فوتر
دکتر صالحی_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
کلینیک النا_فوتر
شفا_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
روانشناسی مرهم_ فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
تنورستان_فوتر
پارسیان طب - فوتر
تدبیرکالا_فوتر
قالیشویی ثمین_فوتر
روشا فارمسی_فوتر
اورانوس_فوتر2
رستوران پارسیان_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
آیلین_تزریق چربی