جاباما
۹۱۸۹۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سفیر فوتبال نیجریه: ایران شیر خفته است!

سفیر فوتبال نیجریه از ایران به عنوان تیمی خطرناک یاد کرد و تاکید کرد نباید شاگردان کارلوس کی‌روش را دست کم گرفت.

تسنیم: سفیر فوتبال نیجریه از ایران به عنوان تیمی خطرناک یاد کرد و تاکید کرد نباید شاگردان کارلوس کی‌روش را دست کم گرفت.

پس از قهرمانی سال گذشته تیم زیر ۱۷ سال نیجریه در جام جهانی انتظارات فوتبال‌دوستان نیجریه‌ای بالا رفته و آنها معتقدند عقاب‌ها می‌توانند به قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم برسند ولی سفیر فوتبال نیجریه تاکید کرد با اینکه نیجریه تیم خیلی خوبی دارد ولی نمی‌تواند در برزیل به قهرمانی برسد.

جان فاشانو، سفیر فوتبال نیجریه گفت: بازیکنان تیم ملی نیجریه تجربه کار کردن در کنار یکدیگر را دارند و به نظرم این دوره از جام جهانی برای ما خوب خواهد بود ولی فکر نمی‌کنم بتوانیم به عنوان قهرمانی این تورنمنت معتبر برسیم. ما ستاره‌ها و بازیکنان جوان خوبی داریم که در عرصه جهانی مشغول بازی هستند و این خود یک مزیت برای تیم ملی و فوتبال داخلی نیجریه است که بازیکنان ما در عرصه‌های بین‌المللی بازی می‌کنند. به نظرم استفان کِشی هدایت تیم خیلی خوبی را برعهده خواهد داشت.

مهاجم پیشین تیم‌های نوریچ‌سیتی، ویمبلدون و آستون‌ویلا معتقد است عقاب‌ها توانایی رسیدن تا مرحله یک‌چهارم نهایی و حتی مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ را دارند اما نمی‌توانند قهرمان شوند. نیجریه که پنجمین حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند در گروه F جام جهانی با آرژانتین، ایران و بوسنی‌و‌هرزگوین هم‌گروه است.

فاشانو با اشاره به اینکه آرژانتین بزرگ‌ترین تهدید برای نیجریه در گروه F نخواهد بود و باید مراقب شاگردان کی‌روش هم بود، اظهار داشت: به نظر من ایران در جام‌جهانی همانند غول خفته خواهد بود. آرژانتین با توجه به ستاره‌هایی که دارد همواره تیمی مدعی و دردسرساز بوده ولی معتقدم که نیجریه این بار مقابل آلبی‌سلسته عملکرد خوبی خواهد داشت. ایران را نباید دست کم‌ بگیریم و به نظرم آنها شیر خفته هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      البته شیر پاکتی منظورش بوده !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج