جاباما
۹۱۹۰۴۵
۲۵ نظر
۵۰۰۱
۲۵ نظر
۵۰۰۱
پ

فتحی: با قدرت ادامه می‌دهم

همه‌چیز از یک شایعه آغاز شد تا به واسطه آن پشت‌سر هم اخبار و شایعات بعدی ایجاد شود. شایعه دیگری باز هم برای استقلال مطرح شد و گویا قرار نیست مثل ۶ سال گذشته همچنان آب خوش از گلوی هواداران این تیم پایین برود.

فرهیختگان: همه‌چیز از یک شایعه آغاز شد تا به واسطه آن پشت‌سر هم اخبار و شایعات بعدی ایجاد شود. شایعه دیگری باز هم برای استقلال مطرح شد و گویا قرار نیست مثل ۶ سال گذشته همچنان آب خوش از گلوی هواداران این تیم پایین برود. خبر منتشرشده حکایت از استعفای امیرحسین فتحی از مدیرعاملی استقلال به خاطر خستگی داشت و راوی آن نیز کسی نبود جز مدیرعامل سابق آبی‌پوشان.

اولیایی: شنیده‌ام فتحی استعفا داده است

روز گذشته کاظم اولیایی با اعلام اینکه شنیده است فتحی می‌خواهد از باشگاه استقلال جدا شود و به همین دلیل مجمع باشگاه مذاکرات با گزینه‌های مختلف را آغاز کرده است، گفت: «بالاخره فشار کار سنگین است. من شنیده‌ام ایشان خسته شده یا استعفا داده یا در شرف استعفاست و به همین دلیل مجمع سراغ گزینه‌های دیگر رفته است. مجمع باشگاه برای انتخاب مدیرعامل استقلال مذاکراتی را با گزینه‌های مختلف شروع کرده است. باید اجازه بدهید مجمع بتواند مدیر اصلح را انتخاب کند و فعلا من همین را می‌توانم به شما بگویم.

آقای فتحی زحمت زیادی کشیده است، در سوپرجام پیگیری‌اش مثبت نبود ولی آن اتفاق در زمان مدیر دیگری افتاد و پیامدش گردن ایشان افتاد. وقتی تیم در فصل نقل‌وانتقالات ۱۶ تغییر دارد نشان می‌دهد یا قرارداد بلندمدت با بازیکنان نبستند یا عملکرد کمیته فنی مثبت نبوده است. متاسفانه از چند جبهه برای استقلال بازیکن گرفته شد و این نشان می‌دهد باشگاه برنامه‌ای نداشته است. در سال‌های گذشته استقلال در دوره مدیران قبلی هم متاسفانه همین مشکل را داشته است.»

فتح‌الله‌زاده در فضای مجازی گزینه شد

نکته قابل‌توجه اینکه روز گذشته برخی رسانه‌ها در فضای مجازی پا را فراتر از این گذاشته و از جلسه فتحی در وزارت ورزش درخصوص استعفایش خبر دادند و تاکید کردند منابع آگاه از جلسه دیروز امیرحسین فتحی با وزیر ورزش در ساختمان سئول خبر می‌دهند که به احتمال زیاد این جلسه به برکناری فتحی تا چند روز آینده منجر خواهد شد. همچنین از علی فتح‌الله‌زاده و کامران منزوی به‌عنوان گزینه‌های اصلی وزارتخانه برای جانشینی فتحی نام برده می‌شود که هر ۲ نیز اعلام آمادگی خود را برای مدیرعاملی آبی‌های پایتخت ابراز داشته‌اند.

حال اینکه چه افرادی و با چه مقاصد و نیتی چنین خبری را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، مشخص نیست. اما نکته قابل‌توجه آنجایی است که هیچ‌کدام از رسانه‌های رسمی به این خبر نپرداخته‌اند تا صحت و سقم آن بیش از پیش مورد تشکیک قرار بگیرد و احتمال کذب بودنش بیشتر از صحتش باشد.

فتح‌الله‌زاده دو روز پیش نیز در گفت‌وگویی با یکی از سایت‌ها به نکات جالبی درخصوص بازگشت احتمالی‌اش به استقلال اشاره کرده بود. وی در پاسخ به این سوال که آیا با او صحبتی پیرامون مدیریت در استقلال شده یا خیر، ‌گفته بود:‌ «با من صحبتی نشده است. تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارتخانه حضور دارد، او اجازه نمی‌دهد من مدیرعامل استقلال شوم. این آقا (ناظمی) من را خیلی دوست دارد و از طرفی خود وزیر هم به خاطر اینکه معاونانش ناراحت می‌شوند، من را انتخاب نخواهد کرد ولی امیدوارم این‌بار انتخابی باوجدان داشته باشند و یک فرد قوی را مدیرعامل استقلال کنند.»

فتحی، تنهای بدشانس

امیرحسین فتحی در مدت حضور در استقلال زحمتش را برای این تیم کشید و تا جایی که توانست از حق آبی‌پوشان دفاع کرد. او حتی به سوئیس رفت تا شخصا در جلسه دفاع از پرونده سوپرجام حضور داشته باشد. با این حال فتحی در این مدت بیش از اندازه تنها بود و بعد از رفتن خطیر و بیماری مباشری، تنهاتر از هر زمان دیگری به کار ادامه داد. البته در روزهای اخیر سلطانی به صورت غیررسمی به کمک فتحی آمده و در برخی اقدامات او را همراهی کرد، اما فتحی به جز تنهایی، بدشانس هم بود، چراکه هر بار سعی بر خنثی کردن هجمه‌ها و سروسامان دادن به اردوی تیمش را داشت، مشکلات بعدی او را از رسیدن به هدف دور می‌کرد.

در این بین، عواقب بی‌تدبیری مدیران قبلی نیز بعضا گریبان فتحی را گرفت و از پرونده نافرجام سوپرجام و شکایت پروپیچ یا حتی جباروف و اخیرا جانواریو که از دوران مدیران قبلی به جا مانده بود، گرفته تا اخلالی که علی خطیر در روند حرکتی استقلال به وجود آورد و ناکامی در پروسه جذب هوپر باعث شد تا بدشانسی‌های فتحی در استقلال تکمیل شده و این تیم در این روزها نتواند رنگ روزهای خوشی را ببیند.

فتحی: استعفایی در کار نیست

پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد که فتحی از مدیریت استقلال استعفا نداده و حتی قصد آن را هم ندارد و چه‌بسا به آن فکر هم نکرده است.وی در گفت‌وگویی کوتاه با «فرهیختگان» گفت: «بنده نه استعفایی داده‌ام و نه جلسه‌ای با وزیر یا فرد دیگری در این خصوص در وزارت ورزش برگزار کرده‌ام.

هدف از این شایعات را نمی‌دانم و برایم عجیب است چرا تا لیگ تعطیل می‌شود و خبری از اتفاقات فوتبالی نیست، شایعه‌سازان چنین شایعه‌ای را منتشر می‌کنند، آن هم در برهه فعلی که استقلال نسبت به ابتدای فصل موفق عمل کرده و روی غلتک افتاده است.»وی بار دیگر تاکید کرد: «نه استعفایی داده‌ام و نه انصرافی و ان‌شاءالله با قدرت به کارم در استقلال ادامه می‌دهم.»

خلیل‌زاده: برخی دنبال نابود کردن استقلال هستند

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شایعه استعفای فتحی گفت: «براساس اساسنامه، استعفای مدیرعامل باید به هیات‌مدیره ارائه شود. هیات‌مدیره درباره مدیرعامل اختیار دارد، نه وزارتخانه. مدیرعامل چه بخواهد برکنار شود، چه استعفا کند، هیات‌مدیره باید در جریان این مساله قرار بگیرد. نه برکناری صورت‌ گرفته و نه فتحی استعفا کرده است.

در جلسه مجمع ۲۰ روز پیش که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و خودم هم حضور داشتم، وزیر بر ادامه کار فتحی و هیات‌مدیره اصرار کردند. برخی عاشق این هستند که استقلال نتیجه نگیرد. آقایان بهتر است دست از این کار بکشند. اگر قرار بود مدیرعامل تغییر کند، من، کامران منزوی و میرشاد ماجدی در جریان قرار می‌گرفتیم. ضمن عذرخواهی از رسانه‌ها و هواداران که نتوانستم پاسخ‌شان را بدهم، هفته آینده نشست خبری برگزار کرده تا با صحبت‌هایی که انجام خواهم داد، فشارها را بردارم.

با وجود اینکه از نظر روحی در شرایط خوبی نیستم، در رابطه با بحث مدیرعامل، بازیکنان و سایر موارد حرف می‌زنم. برخی درحال نابود کردن باشگاه هستند. استقلال سروسامان گرفته، اما عده‌ای دنبال ایجاد حاشیه هستند. مطمئن باشید هر اتفاقی بیفتد به صراحت درباره آن حرف می‌زنم. بار دیگر از کانال‌های هواداری و رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم که در این مدت نتوانستم پاسخگوی آنها باشم، چراکه به خاطر بیماری همسرم به هم ریخته‌ام.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      ادامه بده آقاي فتحي ادامه بده ببين آخرش كجا ميرسي با اين مديريت كردن .

    • مهدی

      با قدرت در حال تر زدن هستم البته با کمک وزیر ورزش دماغ

    • بدون نام

      به چه کاری نابود استقلال

    • بدون نام

      بمان داداش !
      بمان در استقلال !!!
      استقلال یه کم دیگه مونده که از بیخ و بن نابود بشه عزیزم !
      بمان و با قدرت نابودش کن !
      بمان ... بخاطر روحانی
      بمان ... بخاطر سلطانی
      بمان ... بخاطر پرسپولیس
      بمان ...
      گور بابای تماشاگر و هوادار و ریشه و قدمت و مکتب و افتخارات .
      بمان فتحی جان

    • بدون نام

      با قدرت ادامه بده خخخخخخخخ

    • بدون نام

      بیخود کردی ادامه میدهی زودی برو

    • ایرانی

      آخی ، خب با یک خداحافظی خوشحال مون کن!!!!!!

    • بدون نام

      کیسه تنان عزیز این کچل عوضی تا روزگارتونو سیاه نکنه نمیره خیالتون راحت این کچل نتیجه اعمالتونه یعنی عذاب الهیه

    • بدون نام

      با قدرت به نابودی استقلال ادامه بده بی شرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول سنگ پای قزوین رو روسفید کردی

    • بدون نام

      کنه هم مثل تو نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نفرین ۲۰ سال پیشه تو رو گرفته اقای فتحی که ریس کمیته انضباطی بودی

      • ناشناس

        ای میخوام ادامه ندی

    • بدون نام

      همین فرمان برود کیسه سال اینده قهرمان لیگ دسته یک میشود

    • ارسلان

      به اعتقاد بنده مديريت جناب فتحي هيچ ايرادي ندارد؛ چرا؟ بهترين مربي ايتاليايي، بهترين بازيكنان جوان ليگ، بهترين بازيكنان شاخص ساير تيمها، پرداخت به موقع دستمزدها، اخراج زالوهايي مثل رحمتي و منتظري، ثبات در بهبود وضعيت داشته است فقط مشكل كار اينجاست كه امير مافيا ديگه نيست كه با رشوه و تباني با بازيكنهاي حريف و خريد داوران و كميته عنضباطي ؛ نتيجه بگيره. اگر گروهبان قندعلي را هم بياورد ديگه حرف نداره خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      این رو باید اخراج کنند حتما هم باید بره استقلال شده تیم معمولی

    • مجید

      تو سن در خونه وزیری
      تا ماموریت تمام نشه نمیری
      حرمزاده

    • بدون نام

      کدوم غلتک؟مردحسابی تیم دسته یکی راتوصدوبیست دقیقه بردن خوشحالی داره!لطف کن وبروتاهواداران خوشحال شوند.تومدیراستقلال نیستی و آدم وزیروناظمی هستی.

    • بدون نام

      از اول هم تو با قدرت کار کردی.
      فراری دادن ستاره های استقلال.
      تعلل در جذب بلزیکنان خوب.
      تا وزیر هست تو هستی.
      بتاز فتحی

    • بدون نام

      زیردست اقاد ادامه بدی

    • بدون نام

      از کدوم قدرت حرف میزنید شما.

    • محمد

      برو وهمه ی ما را خوشحال کن. فقط فتح الله زاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخوام که ادامه ندی مگه خاکی به سرت زدی که چسبیدی به استقلال . بیچاره برو تا بزرگان بیایند و تیم را قهرمان کنند.

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      بیشرف باقدرت به نابودیه استقلال ادامه بده. چیزی ک وزیرمیخاد

    • بدون نام

      خوا هشا برو آقای فتحی / عشق است فتح ا...زاده باغیرت را.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج