۹۱۹۱۵۹
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

رونالدو، ستاره خستگی ناپذیر

مهاجم پرتغالی که رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرده است باز هم به دنبال رکورد شکنی است و می‌خواهد در همه فهرست‌ها نامش در صدر باشد.

ایسنا: به نقل از آس، مشخص نیست تا چه زمانی رکوردهای جدیدی به نام کریستیانو رونالدو به ثبت خواهد رسید. مهاجم ۳۴ ساله شروع هر فصل را یک آغاز می‌داند که کاملا منطقی فکر می‌کند. ستاره پرتغالی هرگز متوقف نمی‌شود و دوشنبه برابر اوکراین توانست هفتصدمین گلش را به ثمر برساند. رکوردی که تنها شش بازیکن در تاریخ توانستند به آن دست یابند. مهاجم یوونتوس برای شکستن رکوردهای دیگر آماده است. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: هدف من این است که پس از ۴۰ سالگی از فوتبال خداحافظی کنم.

رونالدو زمان کافی برای دست یابی به رکوردهای جدید دارد و همچنین اشتیاق و شرایط مناسب را برای این کار دارد.

برای شروع، چالش بعدی این بازیکن آسان است. او باید از رکورد مولر عبور کند و تنها به یک گل نیاز دارد (مهاجم آلمانی بر اساس آمار فیفا ۷۰۱ گل به ثمر رسانده است). این در حالی است هر بازی که ستاره پرتغالی انجام می دهد او را به رکورد هزار بازی نزدیک می‌کند. رونالدو تنها ۲۶ دیدار با آن فاصله دارد.

۱۰۹ گل ملی علی دایی به نظر خیلی دور می‌رسد حتی برای رونالدویی که در این سال بهترین گلزن تیم ملی پرتغال بود. مهاجم ۳۴ ساله تاکنون ۹۵ گل برای کشورش به ثمر رسانده است. او در چنین شرایطی به یک موضوع دیگر فکر می‌کند و آن حضور در یورو برای پنجمین بار است. اگر پرتغال به این رقابت‌ها صعود کند رونالدو تنها به یک گل برای تبدیل به برترین گلزن این رقابت‌ها در مرحله نهایی فاصله دارد. اکنون با میشل پلاتینی در ۹ گل برابر است.

مهاجم پرتغالی با پیراهن یوونتوس نیز چالش‌هایی دارد. او می‌تواند در سری آ به نخستین بازیکنی تبدیل شود که در سه لیگ بزرگ اروپایی آقای گل می‌شود (پیش از این با منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس و با رئال مادرید در لالیگا توانسته بود این کار را انجام دهد). رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا مدت‌هاست به عنوان برترین گلزن محسوب می‌شود و می‌خواهد جام دیگری در این بازی‌ها کسب کند تا به رکورد پاکو خنتو برسد. خنتو تنها بازیکنی است که توانست شش بار در لیگ قهرمانان جام را بالای سر ببرد. این‌ها تمام اهدافی است که رونالدو برای این فصل در سر دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاریخ جابه جا کن اعجوبه کریس رونالدو فقط فقط یه اسم تو تاریخ فوتبال میدرخشه فقط خودش

    • بدون نام

      اگه بخواد 5 توپ طلای دیگه میتونه ببره هر کی بازیکنی بارونالدو مقایسه کنه اصلا ازفوتبال چیزی بلد نیست بازیکنی که تو اوج ناامیدی تیم نتیجه رو عوض میکنه

    • بدون نام

      بازیکنی که به راحتی هر چالشی رو با موفقیت رد میکنه،اینکه تو چهار لیگ معتبر بهترین باشی ،پرتغال،انگلیس،اسپانیا و حالا ایتالیا،تیم ملی هم جای خودش تعریف میشه ،اما تنها رقیبش مسی تیم ملی که جای تعریف نذاشته و باشگاهی هم ترس داره که نکنه تو لیگ دیگه و باشگاه دیگه ای مثل تیم ملی کم فروغ باشه اونوقت علاوه بر نقد ملی که بهش میشه نقد باشگاهی هم اضافه بشه و مجبور به خداحافظی بشه

      پاسخ ها

      • tiger

        نه رونالدو رفته تو ضعیفترین تیم ایتالیا.بابا این تحلیلای فوتبالیو از کجاتون در میارید.مسی بهترین بازیکن تمام دورانهاست نه فقط ی فصل یا ی بازی یا احیانا ی تیم

    • بدون نام

      تنها بازیکن مورد علاقه من .... عالیههههه

    • ایرانی

      رونالدو فوق ستاره فوتبال حرفه ای دنیا وتکرارنشدنی

    • بدون نام

      ان شاءالله که به همه اهدافش برسه،او یک انسان واقعیست

    • سجاد خیاط

      اگه تا الان هم حقشه بهش میدادن باید هفت توپ طلا میداشت

      پاسخ ها

      • tiger

        ولا فک کنم حداقل۳ تا از توپ طلاهاشو باید پس بده چون حقش نبوده.

    • بهروز

      یه جاه طلب واقعی از سبک کاریت خیلی خوشم میاد .فوتبال یعنی زندگی

    • بدون نام

      پنالدوی حقیر به هیچ کدوم نمیرسی

    • بدون نام

      گل زدن به لوکزامبورگ و لتونی و لیختن اشتاین و جزایر فارو و جزایر سلیمان و .....افتخار محسوب میشه واسه پنالدو که نود درصد گل هاشو به تیم های زیر رنکینگ پنجاه زده ولی کینگ مسی بهترین تاریخ هشتادو پنج درصد گل هاشو به زیر رنکینگ پنجاه گل زده

      پاسخ ها

      • dr.a

        ٨٢ درصد از چند تا گل اخه خخخخ

      • احمد حیدری

        مسی مقابل پرو ونزوئلا و لتونی بدترین بازیکنه زمین نام گرفت خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج