۹۱۹۵۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مانه: با صلاح مشکل را حل کردیم

سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول درباره دعوایش با محمد صلاح در دیدار لیورپول و برنلی صحبت کرده و می‌گوید یورگن کلوپ بعد از آن ماجرا او را برای صحبت درباره آن اتفاق به دفترش احضار کرده.

ورزش سه: سادیو مانه در گفتگو با کانال پلاس درباره عصبانیت و دعوای لفظی‌اش با محمد صلاح دیگر مهاجم لیورپول در دیدار این تیم مقابل برنلی صحبت کرد و گفت از واکنش صلاح به حرفهایش تعجب کرده. مانه همچنین گفت که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از آن واقعه او را به دفترش احضار کرده تا درباره حادثه صحبت کند.

مانه: با صلاح مشکل را حل کردیم

در جریان دیدار لیورپول و برنلی در ماه آگوست مانه از صلاح بسیار عصبانی شد چرا که معتقد بود درحالیکه او آزاد بوده و یارگیری نشده بود ستاره مصری به جای پاس داده توپ به او، تلاش کرده خودش گلزنی کند. چند دقیقه بعد که کلوپ، مانه را تعویض کرد او همچنان بسیار عصبانی بود و به صلاح اعتراض می‌کرد.

سادیو مانه در این گفتگو گفت:" صلاح گفت سادیو چرا عصبانی هستی؟ گفتم باید توپ را به من می‌دادی مو. صلاح گفت تو را ندیدم، می‌دانی که من با تو بد نیستم. بله من این را می‌دانم ولی واکنش صلاح به نظرم عجیب بود. ما گاهی تلفنی با هم صحبت می‌کنیم و برای هم پیام می‌فرستیم و کلا مشکلی با هم نداریم".

مانه: با صلاح مشکل را حل کردیم

ستاره سنگالی لیورپول در ادامه گفت:" من و صلاح این مشکل را بین خودمان حل کرده بودیم ولی سرمربی من را به دفترش احضار کرد تا در این باره با من صحبت کند. به کلوپ گفتم که ماجرا بین من و صلاح حل شده و او هم خوشحال شد و هم تعجب کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج