جاباما
۹۱۹۵۸۴
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

چهره کلیدی پرونده استیضاح ترامپ درگذشت

الیجا کامینگز از نمایندگان ارشد دموکرات که در پیشبرد پرونده استیضاح «دونالد ترامپ» نقشی کلیدی داشت، امروز به دلیل بیماری درگذشته است. آخرین اقدام کامینگز در روند استیضاح ترامپ امضای نامه مشترک با سران چند کمیته دیگر کنگره بود که از «مایک پامپئو» می‌خواست با روند تحقیقات همکاری کند.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های آمریکایی روز پنج‌شنبه از مرگ «الیجا کامینگز» رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از مهمترین منتقدان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا خبر دادند.

در بیانیه دفتر کامینگز در مورد مرگ وی، آمده است که وی «به دلیل عوارض مربوط به مشکلات دیرینه جسمی‌اش، در بیمارستان "جان هاپکینز" درگذشت. بعدا جزئیات بیشتر اعلام می‌شود.»

کامینگز که از نمایندگان کهنه‌کار کنگره آمریکا بود، یکی از اولین دموکرات‌هایی بود که رسما از به جریان انداختن پرونده استیضاح ترامپ حمایت کرد. وی همچنین به دلیل نقشی که در کمیته نظارت مجلس نمایندگان داشت، در پیشبرد این پرونده نقشی کلیدی داشت و همین امر موجب شده بود تا ترامپ بارها به وی حمله کند.

چهره کلیدی پرونده استیضاح ترامپ درگذشت

ترامپ مرداد ماه امسال در واکنش به انتقادات کامینگز، وی را به عدم صلاحیت در کمک به منطقه حوزه انتخابیه‌اش یعنی شهر «بالتیمور» متهم کرد و گفت کامینگز باید به جای انتقاد از رئیس‌جمهور، وضعیت بالتیمور را سر و سامان دهد.

او در توییتر نوشته بود: «چرا پولی فراوان برای منطقه الایجا کامینگز فرستاده می‌شود وقتی که به بدترین شکل اداره می‌شود و خطرناک‌ترین مکان نسبت به هرکجای آمریکا است. هیچ انسانی نمی‌خواهد آنجا زندگی کند. این‌ همه پول کجا می‌رود؟ چقدر از آن دزدیده می‌شود؟ سریعاً این فساد افتضاح را بررسی کنید!»

وی این پیام را بعد از آن منتشر کرد که طرح درخواست دسترسی به پیام‌های ارسال‌شده توسط مقام‌های ارشد کاخ سفید با حمایت وی در کمیته نظارت مجلس نمایندگان تصویب شد.

آخرین اقدام کامینگز در روند استیضاح ترامپ امضای نامه مشترک با سران چند کمیته دیگر کنگره بود که از «مایک پامپئو» می‌خواست با روند تحقیقات همکاری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحیم. شکری

      ترامپ اگر کسی سدراهش درایالات آمریکا علیه او قد الم کند با هرنحوی یا پیری زودرس یا مرگ ناگهانی ویا نشد ترور شخصیت واگرنشد ترورجان وی قطعا دست میزند پس میخاهد آینده ریاست جمهوری رابرای دیگران چه جمهوریخواه وچه دمکرات بچکاند که ترامپ درامریکاحرف اول رامیزنداین خاصییت مرض روحی وی است که امسال به جانش افتاده.

    • بدون نام

      کشتنش

    • درود بر ترامپ مرد وطن دوست

      آرزوی استیضاح ترامپ رو به گور برد

    • بدون نام

      فوت کرد یا ترور خاموش توسط سرویسهای اطلاعاتی آمریکا

    • جواد

      باریک الله به ترامپ...

    • بدون نام

      سندرزهم سکته کرد!خخخخخ اتفاقی هست یا؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج