جاباما
۹۱۹۶۸۰
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

سناتور‌های آمریکایی: طرح تحریم ترکیه ارائه می‌شود

دو نماینده مجلس سنای آمریکا، علی‌رغم توافق آنکارا و واشنگتن برای برقراری آتش‌بس در شمال سوریه گفته‌اند طرح تحریم‌ها علیه ترکیه را پیش خواهند برد.

خبرگزاری فارس: دو نماینده مجلس سنای آمریکا که طرحی برای تحریم ترکیه به دلیل عملیات این کشور در شمال سوریه ارائه کرده‌اند بعد از اعلام توافق آنکارا و واشنگتن برای برقراری آتش‌بس در شمال سوریه گفتند طرح تحریمی خودشان را متوقف نخواهند کرد و آن را پیش خواهند برد.

«لیندسی گراهام» و «ون هولن»، دو نماینده مجلس سنای آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کردند طرح خود برای اعمال تحریم علیه ترکیه را متوقف نکرده و آن را پیش خواهند برد.

سناتورهای آمریکایی ساعاتی قبل از طرح جامع خود برای تحریم ترکیه به بهانه عملیات این کشور در شمال سوریه رونمایی کردند.

سناتور‌های آمریکایی: طرح تحریم ترکیه ارائه می‌شود

به نوشته رویترز، طرح نمایندگان مجلس سنا خواستار اعمال تحریم‌های جدید علیه مقام‌های ترکیه‌ای است. سناتورهای آمریکایی امیدوارند این طرح با اکثریت قاطع و با حمایت اعضای هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در سنا به تصویب برسد.

«لیندسی گراهام» جزئیاتی جدید از این طرح ارائه کرده است. توضیحات این سناتور آمریکایی حاکی است طرح جدید سناتورها، علاوه بر اعمال اقدامات تنبیهی علیه ترکیه به دلیل آغاز عملیات در شمال سوریه مفادی برای هدف قرار دادن «بانک خلق» ترکیه را نیز شامل می‌شود. وزارت دادگستری آمریکا اخیراً به صورت رسمی این بانک را به پولشویی و نقض تحریم‌ها علیه ایران متهم کرده است.

این طرح، در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون، دولت آمریکا را به ارائه گزارش‌هایی درباره ثروت «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه و خانواده او ملزم می‌کند.

طرح مذکور علاوه بر این، خواستار تحریم تمامی طرف‌های خارجی است که اقدام به تولید نفت در سوریه برای روسیه، ایران و ترکیه کنند.

پس از رونمایی از این طرح، «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری در ترکیه از توافق با آنکارا بر سر برقراری آتش‌بس موقت در شمال سوریه خبر داد.

طبق توافق آمریکا و ترکیه، آنکارا عملیات در شمال سوریه را برای ۱۲۰ ساعت متوقف خواهد کرد تا به شبه‌نظامیان ی.پ.گ اجازه دهد ۲۰ مایل از مرزهای ترکیه عقب‌نشینی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غیرت

      غلط میکنید باجدابادتان ترکیه را تحریم میکنید ترکیه نبود تحریم ها نابودتان میکرد اینقدر سنگ پ ک ک را به سینه نزنید ترکیه با کردها دشمنی ندارد با تروریستا دشمنی دارد حداقل ۳۰میلیون کرد در ترکیه زندگی میکنه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        به نظرم به جای غیرت اسم خودتو بزار کوردل متعصب

      • بدون نام

        ترکیه حدود هشت الی ده میلیون کرد داره ابران حدود پنج الی شش ملیون کرد داره و بین مردم عادی کرد و گروههای تروریستی پ.ک.ک و ی .پ.ک فرق بسیاری هست مردم لطفا قول بازی کثیف رسانه ایی رو نخورید

      • غیرت

        تو گول اینارو میخوری ترکیه با کردا دشمنی نداره هیچ کشوری چه آمریکا چه ایران چه روسیه و....اجازه نمیده تروریستایی مثل پ ک ک که اینقدر سربازاشو شهید کرده همسایش دولت تشکیل دهد اتفاقا بیشتر کردهاخودشون پ ک ک را قبول ندارند .مشکل امثال شماها اینه که حسادت قدرت ترکیه را میکنید خبرای ترکیه رو نگاه کنید کردا میان پرچم ترکیه را میبوسند وتشکر میکنن از سربازا که این تروریستارو نابود کردن

    • بدون نام

      مرگ بر استکبار جهانی ، ترکیه حق داره از مرزهای خودش دفاع کنه اصلا چه دلیلی وجود داره که گروههای غیر قانونی که مربوط به هیچ کدوم از دولتهای منطقه هم نیست واس خودشون مقر درست کرده باشن در خاک سوریه و بعد به کرات مرزهای این چند کشور منطقه رو به گند بکشن؟ گروههای پ.ک.ک ، ی.پ.ک و پژاک باید نابود بشن هرچه سریعتر و این هیچ ربطی هم به مردم عادی کرد نداره که متاسفافه در افکار عمومی مردم در رسانه ها باهاس بازی سیاسی شده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج