جاباما
۹۱۹۷۹۶
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

هشدار صریح به نفوذی‌های داخلی آمدنیوز

دستگیری روح الله زم مدیر شبکه امدنیوز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با واکنش هایی از سوی ائمه جمعه همراه شد.

خبرآنلاین: دستگیری روح‌الله زم، سرشبکه آمدنیوز و اقدام سازمان اطلاعات سپاه برای دستگیری وی موضوعی بود که از تریبون نماز جمعه بسیاری از شهرستان به آن پرداخته شد.

حجت‌الاسلام قربان‌علی دری‌ نجف‌آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک گفت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی در جریان‌های مختلف با اقتدار وارد شده‌اند و این ناشی از ایمان است. دستگیری مدیر شبکه تلگرامی آمدنیوز درسی بزرگ برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است که تحت تاثیر رسانه‌های ساختگی، دروغین و قلابی قرار نگیرند، البته جوانان و نوجوانان این کشور بیش از پیش هوشیار هستند.

هشدار صریح به نفوذی‌های داخلی آمدنیوز

بنا بر گزارش ایرنا، وی ادامه داد: هزاران نیروی انسانی فهیم و کادر نظامی متبحر به برکت امام راحل و رهبر معظم انقلاب در جمهوری اسلامی تربیت شده و هر کدام شمشیر برنده علیه دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: همه بدانند دشمنان ایران اسلامی دلسوز ملت ایران نیستند. دشمنان برای ایران جاسوس پروری نکنند و اگر راست می‌گویند مسایل داخلی خود را حل کنند.

تبریک به رهبر انقلاب برای دستگیری سرشبکه آمدنیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نیز امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه و در جمع باشکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز، در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه، رُخ‌نمایی اقتدار اطلاعاتی سپاه پاسداران را مورد اشاره قرار داده و با تحسین و تقدیر از شاهکار اطلاعاتی فرزندان جوان و انقلابی سازمان اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جسارت و خطرپذیری روحیه جهادی و هوشمندی بالای اطلاعاتی و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه فرزندان ملت ایران در دستگیری سرشبکه سایت و کانال آمدنیوز را می‌ستاییم و از لسان مردم آذربایجان این عملیات غرورآفرین را به مردم عزیز، رهبر فرزانه انقلاب، سپاه پاسداران گمنام امام زمان (عج) تبریک می‌گوییم.

به نوشته فارس، خطیب جمعه تبریز اضافه کرد: از خداوند متعال موفقیت سربازان گمنام نظام را خواهانیم.

روح‌الله زم عروسک خیمه شب بازی رسانه های معاند بود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به موفقیت بزرگ سربازان گمنان امام زمان در سپاه پاسداران جهت دستگیری «روح الله زم» گفت: این فرد عروسک خیمه شب بازی رسانه های معاند بود که پهباد رسانه‌ای دشمن را هدف قرار داد که مایه سردرگمی و حیرت تمامی معاندان شد و اکنون همه آنها به وحشت افتاده اند که اطلاعات سپاه ایران تا به کجا ورود دارد و از چه قدرت اطلاعاتی برخوردار است تا جایی که تمام مجریان ضدانقلاب از سرنوشت خود نگران هستند و از طرف دیگر توان دولت فرانسه که پناهگاه امن ضد انقلاب‌ها و معاندان شده است به شدت زیر سوال رفته است که نمی‌توانند از مزدورانشان حفاظت کنند.

هشدار صریح به نفوذی‌های داخلی آمدنیوز

بنابر گزارش مهر، خطیب جمعه ورامین اظهار داشت: «روح الله زم» دست نشانده یک جریان است و تمام رشته های ارتباطی او خارجی ها نیستند، بلکه برخی نفوذی های داخلی نیز به او گرا می دادند این افراد در برخی جایگاه‌ها جای خوش کرده‌اند لذا ملت ایران ضمن تقدیر از سپاه از دستگاه قضایی میخواهد تمام افراد مرتبط داخلی را به پای میز محاکمه بکشانند چرا که آنان طی چند سال اخیر در تمامی جنایت ها و فتنه های ضد اسلام و انقلاب سهیم بوده اند.

دستگاه قضایی با دشمنان داخلی همراه با «روح الله زم» برخورد کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قاسمی دیگر امام جمعه‌ای بود که در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری به دستگیری روح الله زم واکنش نشان داد. وی گفت: هر میزان از فرزندان گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کنیم کم گفتیم. دستگیری مزدوران نظام سلطه جهانی در عملیات پیچیده بسیار ارزشمند برای ملت شده و پاسداران خار چشم دشمنان شدند.

بر اساس آنچه که ایرنا گزارش کرده است، قاسمی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح و سپاه پاسداران را در سرنگونی پهپاد آمریکایی متجلی شده بوده است، افزود: دستگاه قضایی با شخصیت‌هایی که مفسد اقتصادی هستند برخورد می‌کند با کسانی که با روح الله زم همکاری داشته ولو مسئول بوده چشم‌پوشی و تعارف نکند.

نیروهای امنیتی ایران بینی سرویس های امنیتی استکبار را به خاک مالیدند

حجت الاسلام سید محدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با تسلیت اربعین حسینی به دستگیری روح‌الله زم اشاره کرد و گفت: این دستگیری طی یک عملیات پیچیده انجام شد؛ دستگیری وی از این نظر اهمیت دارد که نیروهای امنیتی ایران توانستند بینی سرویس های امنیتی استکبار را به خاک بمالند.

به نوشته ایرنا، وی با اشاره به دستگیری ریگی، توقیف نفتکش انگلیسی، نشاندن پهپاد آمریکایی، ساقط کردن مدرنترین پهپاد آمریکا و نابودی داعش افزود: این اقدامات نشان از قدرت ایران در جهان است.

دشمن بداند اگر حرکتی علیه نظام اسلامی شود، نابود خواهد شد

بنابر گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی هم در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین هم به دستگیری روح الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوز را توسط سربازان گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمام ملت ایران اسلامی تبریک گفت و گفت: دشمنان این نظام الهی بدانند اگر کوچکترین حرکتی علیه نظام اسلامی ما داشته باشند با پاسخ دندان شکن امت رسول خدا (ص) در ایران اسلامی روبرو خواهند شد و به نابودی خواهند رسید.

عوامل مرتبط با آمدنیوز باید به سزای اعمال خود برسند

حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با اشاره به لزوم مراقبت والدین از فرزندان در مقابل آسیب‌های اجتماعی گفت: در گذشته ارتکاب فساد اخلاقی بسیار پرهزینه بود اما امروزه با وجود فضای مجازی و اینترنت انجام گناه بسیار آسان‌تر از گذشته شده است.

بر اساس آنچه فارس نوشته است، وی به موضوع دستگیری روح‌الله زم سرشبکه سایت معاند آمدنیوز اشاره کرد که همه سرویس‌های جاسوسی و مقامات کشورهای اروپایی را متحیر کرد. مهم‌تر از دستگیری فردی رذل و حقیر که به خودی خود ارزش چندانی ندارد، کار اطلاعاتی نوین و تمیز فرزندان انقلاب در سازمان اطلاعات سپاه است که با طراحی هوشمندانه این عملیات را انجام دادند.

هشدار صریح به نفوذی‌های داخلی آمدنیوز

امام جمعه موقت یاسوج، به اقدامات خصمانه این سایت ضدانقلاب در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: مردم اکنون از دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار دارند که عوامل داخلی مرتبط با سایت آمدنیوز شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر منافق

    • بدون نام

      عوامل داخلی آمدنیوز تعدادی فریب خورده بی ارزش هستند . مهمتر از هرچیزی اطلاعاتی است که روح الله زم از سرویس های جاسوسی دشمن قسم خورده این مرز و بوم داره

    • بدون نام

      اگر مسولین درست به وظایفش ن عمل کنند وقان ن را دور نزنند وبه مردم رسیدگی کنند هیچ کس نمی‌تواند بین مردم ونظام تفرقه بیندازد

    • بدون نام

      با عوامل نفوذی ووطن فروشان داخلی هم باید به شدت برخورد شود تا این مزدوران که شریک جنایات دشمنان هستند نتوانند از مجازات رها شده و سبب درس عبرت برای کسانی شود که گول دولتهای خارجی را نخورند که سرنوشتشان به غیر از این نخواهد بود

    • shanjani.............

      ''''' چرا '' بعضی از آقایان '' از ' آمد نیوز '' یعنی آمد خبر '' وحشت دارند?

    • بیکار

      باید کسانی که با روح الله. زم در داخل کشور با ان همکاری می کردن قبل از خروج از ایران درگیر بکنند

    • بدون نام

      چرا عوامل داخلی رو تو این چهار پنج روز دستگیر نکردن! اون که مثل بلبل داشت حرف میزد و اعتراف میکرد!

    • بی نام

      این بوفالو را خیلی بزرگ نکنید و هم چنین عملیات دستگیری او هم چندان کار ضد امنیتی پیچیده نبود هر چند این افراد باید پاسخگو مزخرفات خود باشند ولی اگر توانمند هستید افراد اختلاس گر و رانت خوار و رشوه گیر و افرادی که مایحتاج ضروری مردم را بصورت غیر قانونی آنهم از مبادی رسمی به خارج از کشور صادر می کنند را هم دستگیر کنید این احمق یک خبرنگار بود که اخلاق حرفه ای را نمی دانست ولی افرادی که در داخل برای او خوراک تهیه می کردند چرا قبل از دستگیری زم آنها دستگیر نشدند بیشتر بیک معامله شباهت دارد

    • ...

      اگر فضارو آزاد کنید چرا عده ای بروند برای دشمن کار کنند.

    • بدون نام

      ریشه فسادباید از داخل خشک شود نه اینکه زیر مجمو ع را

    • بدون نام

      باید بگه تا فاسدین نظام مشخص بشه

    • بهزاد

      قیافهاشونو .

    • رضا

      دستگیری کسی که در فرانسه سه مأمور مادام داشته. با فرار و باز نگرد اندن اختلاس گران بک تناقض اشکار در قدرت نیرو های امنیتی است که کاشکی یک توضیح حی داشته باشند که قانع بشیم. چرا ؟ اینجوریاس؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج