جاباما
۹۱۹۸۲۶
۲۴ نظر
۵۰۰۴
۲۴ نظر
۵۰۰۴
پ

عربستان منتظر سیلی محکم ایران باشد

حمله به نفتکش ایرانی، جنگ عربستان و یمن، مذاکره ایران با عربستان و راهپیمایی اربعین از موضوعاتی بود که در نماز جمعه این هفته شهرستان ها مطرح شد.

خبرآنلاین: حمله به نفتکش ایرانی، جنگ عربستان و یمن، مذاکره ایران با عربستان و راهپیمایی اربعین از موضوعاتی بود که در نماز جمعه این هفته شهرستان ها مطرح شد.

حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج به موضوع اختصاص ۱۰ میلیارد ریال از سوی شورای اسلامی شهر کرج برای مسکن ۲ نفر از مدیران استان اشاره و گفت: مسئولان استان به خصوص در جلساتی مانند شورای شهر که تصمیم گیری می کنند و به صورت مستقیم به هزینه کرد از بیت المال بر می گردد دقت لازم را داشته باشند، شورای شهر کرج با سرمایه مردم برای مردم غیر بومی و در منطقه ای گران می خواهد که مسکن تهیه کند که کار درستی نیست.

وی ادامه داد: سوالی دارم از آقایان که آیا تمام هزینه هایی که متوجه استانداری و دستگاه های عمومی استان است را باید شهرداری کرج تامین کند؟ شهرهای دیگر نقشی ندارند؟ در حالیکه استانداری مربوط به تمام استان است؟ این در حالی است که شهر کرج خود با معضلات بسیاری مواجه است و بهتر است این صرف هزینه ها با تناسب نسبت جمعیت میان شهرداری های تمام استان تقسیم شود.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت:" شاهدیم که برای برخی از مسایل از جمله کمک به آزادی زندانیان، مهدویت، مباحث فرهنگی به گونه ای دیگر برخورد می شود و پولی برای پرداخت نیست و در اینجا پولی ندارند، اما نوبت به حق الجلسه می رسد بودجه پنجاه میلیون ریالی در نظر می گیرند و برای مدیر حاضر در جلسه ۱۵۰ میلیون ریال پاداش در نظر گرفته می شود مگر می شود با پول مردم فالوده خورد؟ بیت المال حساب و کتاب دارد امروز شاید مردم متوجه نشوند و از تریبون ها نیز گفته نشود اما بدانید خرج این پول ها تاوان دارد."

هرکسی که تهدید کند، پشیمان می شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه و در جمع با شکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز با اشاره به حمله اخیر به یک نفتکش ایرانی اظهار کرد: این حمله نشان دیگری از درماندگی استکبار جهانی است.

براساس آنچه فارس نوشته است، وی با بیان اینکه دلایل و ریشه‌های مختلفی برای حمله به نفتکش ایرانی مطرح است، تصریح کرد: این اتفاقات فصل جدیدی از جنگ دریایی برای تشدید تحریم ایران و جلوگیری از سقوط فروش نفت ایران به کشورهای دیگر است؛ همچنین این هجمه با هدف انتقام از شکست‌های پیاپی در محور منطقه‌ای بود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: حمله به نفتکش ایرانی از سوی کشورهایی است که از گفت‌وگو و رد تنش بین ایران و عربستان سود نمی‌برند و دقیقا زمانی که مصادف با سفر میانجی‌گرانه عمران خان اتفاق افتاد که قطعاً نقش صهیونیست‌ها در این میان پررنگ است. همانطور که رهبری فرمودند، راه مذاکره ایران و عربستان از یمن می‌گذرد و برای این مذاکره ایران همچنان به طرح چهار ماده‌ای خود برای پایان درگیری در این کشور استوار است. نکته سوم از بیانات رهبری مبنی بر این است که با تهدید نمی‌شود به جایی رسید و هر کسی بخواهد تهدید کند، پشیمان خواهد شد.

پیاده روی اربعین، هالیوود را به گوشه رینگ فرستاده است

بنابر گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به پیاده روی اربعین گفت: پیاده روی اربعین رسانه های بزرگی مانند هالیوود را کشانده به گوشه رینگ و قدرت مانور را از آن ها گرفته است و شیطنت هایی هم همه ساله قبل از آن اربعین صورت می گیرد اما نمی توانتد از شکوه این حرکت عظیم بکاهند.

روح الله زم باید منابع داخلی‌اش را معرفی کند

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم به دام انداختن روح الله زم سرشبکه سایت ضدانقلاب، آمدنیوز، توسط سازمان اطلاعات سپاه را مورد توجه قرار داد و گفت: این شخص مورد حمایت استکبار جهانی بود که طی عملیات پیچیده و با فریب سازمان‌های جاسوسی غرب به دام سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله افتاد.

سعیدی اظهار کرد: دشمنان انقلاب، زم‌های زیادی در آستین دارند؛ لذا کامل شدن این عملیات مستلزم برداشتن سه گام دیگر است؛ اول اینکه باید درباره این دسته از مزدوران وطن فروش روشنگری و افشاگری شود، در این راستا متولیان فضای مجازی، باید سواد رسانه‌ای جامعه را ارتقا دهند.

بر اساس گزارش ایسنا، امام جمعه قم گفت: گام دوم، رو شدن مهره‌های داخلی این جریان است؛ زم باید منابع داخلی‌اش را معرفی کند و نباید اجازه داد این اتفاق قربانی زد و بندهای سیاسی شود. گام سوم اینست که دستگاه قضایی باید با این مزدوران و حامیان داخلی‌شان به گونه‌ای عمل کند که دیگر کسی جرات ورود در این مسیر را نداشته باشد.

عربستان منتظر سیلی محکم ایران باشد

وی در ادامه به تلاش سعودی ها به پایان دادن جنگ در یمن اشاره کرد و گفت: حکام ناپخته آل سعود به دنبال فتح سرزمینی بودند و حالا بعد از چند سال کشتار مردم بی پناه در کشور فقیر یمن، نه تنها دستاوردی نداشتند بلکه متضرر هم شدند.

امام جمعه قم افزود: حکام سعودی، دل به آمریکا بسته بودند؛ آمریکایی که فقط به نفت آنها می اندیشید و در قبال این خوش رقصی، از آنها به عنوان گاو شیرده نام برد. امروز سعودی ها برای خروج از باتلاق یمن، دست به دامان جمهوری اسلامی ایران شدند. جمهوری اسلامی ایران که از بدو تأسیس تا کنون با هیچ کشوری از در جنگ وارد نشده و هر کشوری که به دنبال جنگ با ایران بوده، سخت پشیمان شده است. ما همواره به دنبال صلح و دوستی با همسایگان و کشورهای مسلمان هستیم. سعودی ها باید از مواضع جنگ طلبانه و مغرورانه خود دست بردارند تا بتوانند با کشور قدرتمند ایران وارد مذاکره شوند.

حمله به نفتکش ایرانی بی‌پاسخ نخواهد ماند

حجت الاسلام محمدجواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش اسالم شهرستان تالش ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و بیان فضیلت زیارت امام حسین(ع) در این روز، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع پاسداران دانشگاه امام حسین(ع)، گفت: بنا به فرمایشات رهبر معظم خط‌مشی سپاه یک وظیفه الهی بر اساس آیه قرآن و حدیث شریف حسینی آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان و نرفتن زیر بار ظلم و جور به ویژه در این دوران کوتاه نیامدن در مقابل آمریکای جنایتکار است.

بنابر گزارش مهر، وی اقدام خصمانه حمله به نفتکش ایرانی توسط عربستان سعودی نوکر جیره خوار آمریکا و اسرائیل در منطقه را محکوم و بیان کرد: یقینا چنین اقداماتی بی پاسخ نخواهد ماند و سعودی‌ها باید منتظر سیلی محکم و خشن جمهوری اسلامی باشند.

عربستان منتظر سیلی محکم ایران باشد

باقری ادامه داد: این اقدام همزمان با سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان که برای میانجیگری بین ایران و عربستان به کشور ما سفر کرده بود نشان داد که پاسخ رهبر عالیقدر کشورمان به نخست وزیر پاکستان کاملا دقیق و به جا بوده که عربستان اهل مذاکره نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه هرگونه مذاکره و گفتگوی ایران و عربستان منوط به توقف کامل حملات مهاجمین به یمن و خروج کامل از این کشور و اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه است، تصریح کرد: بعد از این مراحل باید گفتگوهای ملی تحت حمایت و هدایت مردم و با حضور کلیه احزاب سیاسی یمن صورت گرفته تا در نهایت دولت فراگیر وحدت ملی شکل بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی مطئمن هستید عربستان جرات دارد نفتکش ما رو مستقیم بزند شما هم مستقیم بزنیدش اگر واقعا میدانید و مطمئن هستید پس منتظر چی هستید

      پاسخ ها

      • بیجاری

        باید اسرائیل رو بزنیم تا بقیه حساب کار دستشون بیاد
        البته از خاک یمن یا سوریه باشه بهتره

    • بدون نام

      ۲۰ تا موشک بزنید پتروشیمیشون تا از حال برن

    • مرگ برخائنین وطنم

      شما به یمن چیکار دارین،یمن ب ماچه ربطی داره،،عجبا،،با عربستان مذاکرتون رابکنین،،

      پاسخ ها

      • سعید رحمانی

        دقیقا دمت گرم

    • مرگ برخائنین وطنم

      ،جنگ یمن بماچه

    • AAAAAAAAAA

      ایران چرا با دشمنان تعارف دارد
      حمله به نفت کش مشخص بود که کار عربستان است
      شما این را بدانید ایران با عربستان درگیر شود تمام سربازان آمریکایی فرار خواهند کرد

    • بدون نام

      الکی جنگ راه نندازین ملت با هیچ کشوری جنگ نداره

    • کارمند

      خیلی از کشورهای دنیا دوست دارند ایران وعربستان در جنگ باشند تا منابع آنها بجای توسعه وپیشرفت خرج جنگ شود.یعنی مسئولین ما این مطلب را نمیدانند؟

    • بدون نام

      درودبرایران ایرانی مرگ برزدانقلاب مهدی مرگ برزدولایت فقیع درودبررهبرکبیرانقلاب اسلامی درودبرحضرت خامنه ای فرشته نمونه ایران زمین بایدفعلاقیدحج رفتن روبزنیم وعربستان. راباخاک یکسان کنیم تامهدی بیادتکلیف مان روشن بشه خدانگهدارسپاه مسلمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهشا لغات را درست بنویس من تا حالا ندیده بودم یک متن و اینهمه غلط املایی. اینجوری باعث میشه ما انقلابی ها را بیسواد بدونن.

      • اقامحمدخان

        فکر کنم منظور ایشون اینها بوده که بنده از طرف ایشون بابت این اشتباهات از همگی عذر میخوام:
        زد=ضد
        فقیع=فقیه
        ...

      • سلامتی لنگیا

        زد انقلاب؟
        یکم رو سوادت کار کن

    • بدون نام

      اخه با برادر دینی خودتون چرا جنگ... شما غیراز جنگ فکری دیگه بسر دارین... برو خودت بجنگ

    • بدون نام

      سیلی چیه یه مشت بزنید تو صورت کثیفش

    • منذر

      حال که مسجل شده تهاجم به نفتکش ایرانی کاراحمقانه عربستان بوده به هیچ وجه نبایدبه عربستانی ها دیگربرای همیشه اعتمادکرد اگر ازایران سیلی نخورد درانتظار از صدام بدتربایدبود پس درمقابله باعربستان نباید درنگ کرد .

    • بدون نام

      همین صحبت ها رو می کنید که اگر موشکی از یک جا شلیک میشه همه دشمنها میگن کار ایرانه

    • بدون نام

      یواش عمو.بزار همه سوار شن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همگی سواریم منتها نمیدونیم کجا میریم و کجا میبرند ما رو؟

      • بدون نام

        جرعت جنگ ندارید,,,

    • بدون نام

      خوب فهمیدید که کارعربستان بوده واگر پاسخی ندهید هیچ تضمینی برای جسارتهای بعدی هم نخواهد بود وهمینطور ثابت میکند که حمله ارامکو کارایران بوده که در مقابل جسارت عربستان کوتاه امده و واقدامی نکرده

    • بدون نام

      چرا این همه سر جنگ دارین مردم چه گناهی کردن تو فقر گرفتاری بی شغلی گرفتارن یکم به فکر مردم باشین یمن چه ربطی به ما داره به فکر ایران باشین مردم ایران از ناچاری میرن کشواری عربی کار میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم طرفدار جنگ نیستم ولی شما میگین که به عربستان بگیم دستت درد نکنه خوب کاری کردی نفتکش ما رو زدی؟

    • حسن

      عربستان باید جواب حمله به نفتکش را دریافت کند وگرنه در اینده باز هم شاهد یک حمله دیگه خواهیم بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج