۹۱۹۸۶۵
۲۸ نظر
۵۰۰۰
۲۸ نظر
۵۰۰۰
پ

قربانی: پستی در استقلال نمی‌گیرم، مگر سرمربی

بازیکن ملی پوش سابق تیم استقلال درباره صحبت‌هایی که پیرامون او مطرح می‌شد، گفت که فقط ممکن است روزی به عنوان سرمربی به این تیم برگردد و نه برای هیچ سمت دیگری.

ورزش سه: شب گذشته پیروز قربانی در برنامه فوتبال برتر مهمان بود و در بخش نخست این برنامه به آنالیز و تحلیل دیدار تیم ملی ایران مقابل بحرین پرداخت.

پس از اتمام این بخش و قبل از خداحافظی، قربانی به یکی دو نکته اشاره کرد که هر کدام به نوعی حائز اهمیت است. اولین مورد صحبت او، تیم ملی امید بود. بازیکن پیشین استقلال درباره تیم امید گفت: یک برنامه شما داشتید و اختلاف سلیقه ای بین آقای استیلی و آقای مجیدی ایجاد شده بود. بعد از آن من یک ویدیو از دوستان پیشکسوت پرسپولیس که برای همه ما قابل احترام هستند، دیدم. صحبت هایی در جهت حمایت از آقای استیلی و کوبیدن فرهاد مجیدی مطرح شد که به نظرم کار قشنگی نبود. بالاخره فرهاد هم منتسب به باشگاه استقلال است. هم پیشکسوتان و هم خود باشگاه استقلال می تواند در جهت حمایت از فرهاد مجیدی مصاحبه کنند اما این کارها احترام ها را از بین می برد. نه آقای استیلی نیاز به چنین حرف هایی دارد و نه فرهاد مجیدی با این صحبت ها خراب می شود. به نظرم درست نیست ما از هر فرصتی برای مطرح کردن خودمان استفاده کنیم.

قربانی در مورد استقلال و پیروزی مقابل فجر سپاسی در جام حذفی نیز گفت: من صعود استقلال به جمع هشت تیم برتر جام حذفی را تبریک می گویم اما باز هم اشاره می کنم که استقلال در فاز ایجاد موقعیت و ساختن بازی از عقب زمین مشکل دارد. شاید خیلی ها از حرف من ناراحت شوند. تیم فجر محترم است اما من استقلال را نمی توانم با فجر مقایسه کنم، بلکه باید آن را با تیم های تراز اول ایران قیاس کنم. استقلال هنوز هم در خلق موقعیت مشکل دارد. نمی دانم چه اصراری است که دنبال مهاجم می گردند! مگر تبریزی، قائدی، اسماعیلی و ... در هر بازی چند بار در موقعیت گل قرار می گیرند؟ مشکل شما جای دیگری است. باید اول خلق موقعیت را درست کرد و جای کار زیادی دارد.

قربانی: پستی در استقلال نمی‌گیرم، مگر سرمربی

او درباره سبک بازی استقلال افزود: هر سیستمی که بازی می کنید، یک سری الگو و طرح برای رساندن توپ به دروازه حریف دارد. فاز ساخت بازی به سه قسمت تقسیم می شود. اول، توپ از گلر و دفاع به هافبک برسد. دوم، توپ به یک سوم تهاجمی حریف برسد و فاز سوم هم خلق موقعیت و گلزنی. در فوتبال تراز اول دنیا، توانایی مربی را بر این اساس می سنجند که تیمش چقدر می تواند خلق موقعیت کند. استقلال در مقابل تیمی که امروز 1-4-5 بازی می کرد و در زمین خودش نشسته بود، باز هم 3 دفاع و 2 هافبک دفاعی را عقب نگه می داشت که به نظرم اصلا لازم نبود. در دقایق آخر بازی تعویض هایی انجام شد اما نوع حرکت و ساخت بازی هنوز مشکل دارد. خیلی صحنه ها دیدید دانشگر و چشمی نه به خاطر داشتن فضا، بلکه به دلیل نداشتن آپشن پاس، پا به توپ می شدند. اگر حریف باهوش تر بود، پرس می کرد و از فضای پشت سر آنها به خوبی استفاده می برد.

قربانی در ادامه گفت: این حرف هایی که من می زنم کاملا فنی است. اگر بخواهم تعصبی حرف بزنم، می توانم کلی تعریف کنم و همه طرفداران خوششان بیاید. مطمئنا صحبت های من بازتاب منفی هم در تماشاگران استقلال دارد. ولی هیچ ایرادی ندارد و من چیزی که می بینم، می گویم. خیلی اوقات به ما گفتند جماعت سهم طلب. به هیچ عنوان شما دیگر مرا در استقلال نخواهید دید. شاید اگر روزی لیاقت داشتم، به عنوان سرمربی فقط برگردم. خیلی پست ها به من پیشنهاد شد ولی برنگشتم. اگر سهم طلب بودم، اینطور نبود. هرچه در زندگی ام از نظر اجتماعی و مالی دارم، از برکت استقلال است و احترامی که در جامعه دارم، به خاطر این تیم است. همیشه به این تیم مدیونم ولی وظیفه دارم به عنوان کسی که به درجه کارشناسی رسیده، حرف هایی بزنم که در جهت اصلاح تیم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا و جواد

      اصلا ببین کسی میخواد تو سرمربی شی بعد بیا واسه خودت سمت تعیین کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درجه کارشناسی !!!! :-) :-) :-)
        خخخخخخخخخخخخ

    • فردوسی

      نکشیمون مورینیو

    • حمید

      پیروز هم با پرستژه هم باهوشه و هم با احترام
      به رقیب هم احترام میزاره و حساب شده حرفهاش رو میزنه حتی اگر بر خلاف میل باطنی خیلی باشه
      ای کاش استراما با پست مربی بودن پیروز کنار میومد و پیروز میتونست کریم باقری ما باشه .

    • حمید

      پیروز هم با پرستژه هم باهوشه و هم با احترام
      به رقیب هم احترام میزاره و حساب شده حرفهاش رو میزنه حتی اگر بر خلاف میل باطنی خیلی باشه
      ای کاش استراما با پست مربی بودن پیروز کنار میومد و پیروز میتونست کریم باقری ما باشه .

    • بدون نام

      نقشه کشیده واسه استقلال خودخواه.

    • بدون نام

      آخییییییی! چقدر خاکی و افتاده؟!!

    • تاج ☆☆

      آقای قربانی اگراستقلال نمیتواند موقعیت ایجادکندچطورسه توپ به تیرک زد چطور تو ۸دقیقه سه گل زد..چطور داوردوپنالتی تیم را نگرفت بجای دفاع ازتیمت فقط میکوبید...

    • بدون نام

      واسه همینه که از بین پیشکسوتای استقلال و پرسپولیس کسی نمیتونه تو این دوتا تیم موفق باشه. چون حاضر نیستن از پایین شروع کنن و تجربه کسب کنن.فقط میخوان سرمربی بشن

    • بینام

      جناب قربانی، اینکه شما و خیلی از بازیکنان تیم بزرگ استقلال برای مقاطع ای زحمت کشیدید شکی نیست و پولش را نیز گرفته اید و ای کاش بجای کارشناسی بی ربط در مورد تیم محبوب آبی پیشنهادی سازنده مطرح می کردید، که باز جای تعمق داشت مثلا این تیم که بسته شده به اندازه مدیریتی بسته شده که برای پولش برآورد شده و اینکه فتحی و افتخاری وافشارزاده و حتی فتح االله زاده و سایرین چقدر موفق بودن و ضعفهایی داشته و دارند از کسی کتمان نیست ولی بزرگان فوتبالی تیم چگونه رفتار کردن و شاید فقط هادی طباطبایی مداوم از بی لیاقتی مدیریت حرف زده و ممنونش هستیم ولی کم وبیش امثال شما بیشتر تو فکر خودتان هستید تا تیم استقلالی که شما را مطرح کرد،چه بهتر اینهمه پیشکسوت آبی حداقل یکبار در یکجایی مثلا سالن بزرگی جمع شوید و متفق القول دست در دست هم سرمایه ای جمع کنید که تیم مثل مدیریتی باشگاه داری تیمهای خارجی شود،مگر بایرن متشکل از بزرگان فوتبالی آلمان نیست .

    • کیسه کشا سلام

      خدا رحمت کنه باباتوکجا بودی که حالا پیدات شده تو که هر وقت دفاع بودی لاپا میخوردی تونه دیگه کجای دلم بزارم

      پاسخ ها

      • علی کوچولو

        لنگی بی وجود یادتون رفت دقیقه چند پیروز قربانی پیروزی را قربانی کرد هنوز داری از اون گلش میسوزی که این حرفها رو میزنی .چقدر لنگیا سعی میکردن ازش رد شن نمیتونستن پس دیگه ...

    • علی

      آخه پشمک تو چی سرت میشه
      باشگاهی که بی در و پیکر باشه میشه این

    • بدون نام

      پیروز جان تو سالاری و ثابت شده ای مطمئن باش هوادارها دوست دارن و فراموش نمیکنن زحماتی رو که متحمل شدی جریان رفتنت رو امثال امیرحسین صادقی باعث شدن که خدا جوابشون رو داد.
      مثل صادقی رو همه تیمها دارن هی میپرن بالا یه چیزی میگن که بقیه ببینندشون ولی دیر شده شناخته شدن مثل مهرداد میناوند اونها.

    • خخخخخخخخخخ

      تو دیگه کی هستی بابا میخای کیسه کشارو بد بخت کنی حالا. با مربیگری اس چونی لا اقل یه تیم دسته دومی رو میبرن اگه تو بیای که درب و داغون میشن

    • بدون نام

      ترا خدا بیا مدیرعامل شو جون هر کی دوست داری بابا تو را به حساب نمی اورند اینقدر خود بزرگ بین نباش

    • بدون نام

      تو هیچ ارزش اجتماعی در جامعه نداری .پس بیخودی برای خودت ارزش قائل نشو

    • کیسه کش

      کی بره این همه راه رو،؟ زیادیت نشه ،یه وقت رو دل کنی ؟ تمامی همپالکی های شما که نام پیشکسوت رو یدک می کشید ،فقط به فکر منافع شخصی وجیب مبارکتان هستید .بکاربردن الفاظی که تحت عنوان حمایت هم بکار می برید فقط ظاهر سازی وریاکاری ست ..

    • بدون نام

      جوک جالبی بود

    • بدون نام

      تو فک کردی چه هستی

    • بدون نام

      چون تجربه مربی گریتون بالاست لیاقت شما سرمربی شدن در بارسلوناست استادددد

    • تاجی

      آقای قربانی شماها همتون دنبال سهم خواهی هستید هیچ کس از بزرگی به کوچکی نمی‌رسد بلکه برعکس از کوچکی به بزرگی می‌رسد شما اگر هم بخواید در استقلال سرمربی گری کنی بايد مثل بقیه باشی صمد مرفاوی پرویز مظلومی امیر قلعه نویی شما اشتهات خیلی زیاد هست مواظب خودت باش یه وقت رو دل نکنی هواداران استقلال دیگه خوب شما وامثال شما پیشکسوتان رانمیشناسن فقط بقیه را خرد میکنید تا خودتون بزرگ بشین

    • قاسم تاجی

      مگر تو خواب ببینی که سرمربی استقلال بشی با کدام سابقه با کدام تجربه آخه ...

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      زرنزن .‌استقلال تنها تیمیه ک تو ایجادموقعیت موفقه. هربازی ده موقعیت گل داره همین بازی آخرهم بالای دوازده موقعیت ایجادکرد. تمام کارشناسا میگن این تیم فقط تمام کننده میخادتومیگی نه؟تبریزی آخه گل زنه؟ استپ ساده بلدنیست

    • دزفــــول.بخــــتیاری

      دمت گرم . باید از سر دلسوزی انتقاد کرد . و استراماچونی هم میتونه به این نکات دقت کنه و انشاءالله تیم قدرتمند تر بشه . اتفاقا هرکی که دلسوزه باید نقاط ضعف تیمو هشدار بده . بقول قربانی میتونه کلی تعریف کنه و هوادارا خوششون بیاد .

    • بدون نام

      کمیته فنی پرسپولیسی باعث برکناری مجیدی شد، این لنگیا حسود همه جانفوذ دارن

      پاسخ ها

      • کیسه کشا سلام

        بنده خدا میخاد بره بینی شو عمل کنه پول لازم داره میخا چستقلال رو نا بودش کنه خخخخخخخخخ

    • فرشاد

      ببین چه داستانی شده هر ننه من غریبی برای استقلال دم در آورده...تو فرق توپ فوتبال و بسکتبال و‌نمیدونی زر بیخودم نزن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج