جاباما
۹۱۹۸۶۶
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

۵ خوراکی که بهتر است هنگام بیماری نخورید

بسیاری از ما می دانیم که در هنگام بیماری بهتر است از خوردن غذاهای سرخ کردنی و چرب بپرهیزیم اما این همه ماجرا نیست و فهرست غذاهایی که بهتر است در مصرفشان احتیاط را رعایت کنیم بسیار گسترده تر است.

انتخاب: بسیاری از ما می دانیم که در هنگام بیماری بهتر است از خوردن غذاهای سرخ کردنی و چرب بپرهیزیم اما این همه ماجرا نیست و فهرست غذاهایی که بهتر است در مصرفشان احتیاط را رعایت کنیم بسیار گسترده تر است.

اجتناب از مصرف غذاهای ناسالم می تواند تاثیری بسیار مثبت بر سلامتی بگدارد. با این وجود بسیاری از افراد مطلع نیستند که کدام خوراکی ها می تواند بیماری را تشدید کند.

آب نبات

آب نبات پر از شکر است ، مواد شیرین به عنوان گروهی از غذاها در نظر گرفته می شود که برای سلامتی بسیار خطرناک محسوب می شود.بنابراین هنگام بیمار بودن از مصرف آب نبات خودداری كنید. "قند باعث التهاب می شود و با تضعیف گلبول های سفید خون ایمنی بدن کاهش می یابد. این سلول ها مسئول مبارزه با عفونت هستند. "

توت فرنگی

اگر فکر می کنید وقتی بیمار هستید این غذای عالی است اشتباه فکر می کنید. توت فرنگی رهاکننده های هیستامین هستند که می توانند به احتقان کمک کنند. مخاط با هیستامین می تواند احساس ناراحتی در ناحیه بینی و سینوس شما ایجاد کند ، بنابراین تا زمانی که احساس بهتری نداشته باشید بهتر است دور توت فرنگی را خط بکشید.

شیر

شیر غذای دیگری است که به طور موقت می تواند مخاط را ضخیم کند و باعث می شود آلرژن های مضر طولانی تر در سیستم شما بمانند. به طور خاص ، شیر کامل نیز تولید مخاط می کند.

پنیر

پنیر در بسیاری از غذاهای مورد علاقه غذایی نقش مهمی را ایفا می کند ، اما در مورد اثرات لبنیات پرچرب بر روی سیستم ایمنی بدن هنگام بیمار ، هیچ چیز دلگرم کننده ای وجود ندارد. اهمیت اجتناب از غذاهای ضد التهابی بسیار مهم است، زیرا آنها می توانند پاسخ سیستم ایمنی بدن را کاهش دهند.

بستنی

برای آرام کردن گلو درد خود به سراغ بستنی نروید. ممکن است بیماری شما را طولانی تر کند. بیشتر بستنی ها با لبنیات پرچرب ساخته می شوند ، به این معنی که دارای چربی اشباع محرک التهاب هستند علاوه بر این ، مواد شیرین دارای مقدار زیادی قند هستند که ماده دیگری که برای افزایش التهاب شناخته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه کی بستنی می خوره وقتی گلوش درد میکنه یا مریضه ..لطفا به شعور مخاطباتون احترام بذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج