جاباما
۹۱۹۹۴۵
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مجلس یازدهم شبیه کدام دوره مجلس خواهد بود؟

یک نماینده مجلس تأکید کرد: اگر در حال حاضر انتخاباتی برگزار شود، ترکیب مجلس یازدهم شبیه مجلس هفتم خواهد بود،، چون در آن زمان هم مردم ناراضی بودند، رغبتی به مجلس نبود و مجلس را از رأس امور بودن انداخته بودند. همچنین اتفاقات مختلفی در مجلس ششم افتاده بود.

تابناک: یک نماینده مجلس تأکید کرد: اگر در حال حاضر انتخاباتی برگزار شود، ترکیب مجلس یازدهم شبیه مجلس هفتم خواهد بود،، چون در آن زمان هم مردم ناراضی بودند، رغبتی به مجلس نبود و مجلس را از رأس امور بودن انداخته بودند. همچنین اتفاقات مختلفی در مجلس ششم افتاده بود.

در نهایت عکس‌العمل مردم به شکلی بود که آقای حداد عادل با ۱۷۰ هزار رأی، بیشترین رأی را در تهران آورد. قاسم میرزایی‌نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور به‌ پیش بینی ترکیب مجلس یازدهم پرداخت و گفت: اگر شرایط کنونی تداوم داشته باشد، مجلس آینده شبیه مجلس هفتم خواهد بود.

البته این موضوع منوط بر این است که اتفاقی نیفتد. او ادامه داد: اگر در حال حاضر انتخاباتی برگزار شود، ترکیب مجلس یازدهم شبیه مجلس هفتم خواهد بود. چون در آن زمان هم مردم ناراضی بودند، رغبتی به مجلس نبود و مجلس را از رأس امور بودن انداخته بودند. همچنین اتفاقات مختلفی در مجلس ششم افتاده بود. درنهایت عکس‌العمل مردم به شکلی بود که آقای حداد عادل با ۱۷۰ هزار رأی بیشترین رأی را در تهران آورد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: بنابراین اگر شرایط کنونی تداوم پیدا کند، مشارکت مردم در انتخابات در شهر‌های بزرگ کاهش خواهد داشت. اما در شهر‌های کوچک در ده دوره مجلس، مردم بیش از ۵۰ درصد در انتخابات شرکت کرده‌اند. میرزایی نیکو گفت: در شهرستان‌های کوچک مردم اصلاح‌طلب در انتخابات شرکت می‌کنند، اما در کلان‌شهر‌ها با توجه به شرایط کنونی بعید است که مردم اصلاح‌طلب در انتخابات شرکت کنند.

مگر اینکه یک تحول اجتماعی به وجود بیاید. او با بیان اینکه باید تحول اجتماعی به‌منظور افزایش مشارکت مردم در انتخابات ایجاد شود، تصریح کرد: امیدوارم که تحول اجتماعی در کشور به وجود بیاید، چون سر تمام تندروی‌ها به دیوار خورده است و مشخص‌شده که تندروی‌ها به‌ جز خسارت چیزی به دنبال ندارد؛ بنابراین فکر می‌کنم که عقلای قوم به راه‌های منطقی و عقلانی حتماً توجه بیشتری می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      هیچکدام

    • بدون نام

      هرکی رای بده خیانت به خودوخانواده شه

    • بدون نام

      اصلاح طلب واصولگرا عین همند .ملت رو گذاشتید سر کار

    • آزاد

      مثل دورهای قبل مطیع و بدون اختیار

    • بدون نام

      کدام مجلس وکدام رای وبه کی

    • بی نام

      ظاهرا"مهندسی آرا در دوره هفتم هم فعال و تاثیر گذار بوده است طبق اخبار منتشره بعد از انتخابات مجلس هفتم آرای آقای حداد عادل چیزی بیش از 2,880,000 رای بود و‌لی اعلان می فرمایند حدود177,000 رای حداقل در ساختن اعداد وارقام قبلش در فًای مجازی سرچ کنید بعد عدد سازی نمایید

    • shanjani.............

      ''''' شبیه مجلس ' آتش زدن و آتش بازیها ' گلابی خورها' چرتی ها' و شعارهای مسخره ''

      پاسخ ها

      • بی نام

        تلویزیون که باعث تفریح مردم نمی شود و مردم را افسرده کرده حالا صحن علنی مجلس هم که باعث خندیدن مردم میشود را کاری کنید که نمایش داده نشود

    • بدون نام

      همه مجلسا مثل هم بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمایندگان مجلس زمان شاه به همین روش امور را میگذراند .
        آنقدر که بفکر دور و بری ها وجیب خودشان بودن اصلا برای نیازهای مملکت تلاش نمی کردن .

      • بی نام

        بی انصافی است هر دوره ماشالله بد تر از دوره قبل مجلس کمپین خوش گذران و عافیت طلب هاست فرصت مناسبی است برای ایرانگردی و جهانگردی و ثروت اندوزی دریافت مدارک علمی برای خود و اعضای خانواده پس بر ما واجب است همکاری کنیم عزیزآن وارد مجلس شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج