۹۲۰۰۸۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سیمئونه: امیدوارم آرامش به بارسلونا بازگردد

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، ابراز امیدواری کرد که طی هفته های آینده آرامش به شهر بارسلونا و ایالت کاتالونیا بازگردد.

ورزش سه: دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، ابراز امیدواری کرد که طی هفته های آینده آرامش به شهر و ایالت کاتالونیا بازگردد.

طی روزهای اخیر مشکلات و درگیری های فراوانی در ایالت کاتالونیا و شهر بارسلونا اتفاق افتاده است؛ موضوعی که باعث شد دیدار حساس ال کلاسیکو که قرار بود یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود، به تعویق بیفتد.

در همین رابطه دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، درباره به تعویق افتادن دیدار ال کلاسیکو و ناآرامی ها در ایالت کاتالونیا صحبت کرد. او در این باره گفت: " مسائل بسیار اساسی وجود دارد که از فوتبال بسیار مهم تر هستند. بدیهی است که ما نیز امیدوار هستیم که آرامش بر بارسلونا حاکم شود. در این رابطه، یک بازی فوتبال در مرتبه دوم قرار دارد."

سیمئونه در ادامه پیرامون وضعیت تیمش نیز گفت: " ما وضعیت بسیار سختی را تجربه می‌کنیم چرا که تقریباً هر دو روز یک بار یک بازی سخت انجام می دهیم.

ما این هفته به مصاف والنسیا می‌رویم؛ تیمی که از نظر تاریخ و پیشینه بسیار فوق العاده است. آن ها همچنین روزهای خوبی را سپری می‌کنند و از نظر من نقطه قوت آن ها بازپس گیری سریع توپ است."

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در ادامه درباره برگزاری رقابت های لالیگا درکشوری به جز اسپانیا نیز گفت:" من طرفدار این موضوع هستم.

به طور کلی از هر چیزی که به رشد و گسترش فوتبال کمک می کند، حمایت می کنم. ما در هر کشوری از جمله امریکا، بولیوی، عربستان، ترکیه و یا هر جای دیگر که لازم باشد به رقابت خواهیم پرداخت."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد بارسلونا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج