۹۲۰۳
۴۸ نظر
۵۲۲۵
۴۸ نظر
۵۲۲۵
پ

سوپرمن؟ نه، معمولي باشيد!

زن​ها از سوپرمن خود چه مي​خواهند؟

البته در ظاهر هیچ زنی شبیه زن دیگری نیست، اما با وجود انواع روحیه، خلق و خو، خیال و هوس‌هایی که خانم‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، وجوه اشتراکی نیز وجود دارد که آنها را به یکدیگر پیوند می‌دهد. باور کنيد و دوباره باور کنيد که تمام خانم‌ها از مرد زندگی خود همين چيزها را مي‌خواهند.

زن​ها از سوپرمن خود چه مي​خواهند؟
زن​ها از سوپرمن خود چه مي​خواهند؟

این مقاله ۱۰ شاه‌کلید برای برقراری یک رابطه پایدار و سالم با همسرتان به شما ارئه می‌کند. پس خواندن آن را حتما به شوهران خود توصیه کنید. با این حال فراموش نکنید که زبان این نوشته طنز است و اگر یک‌وقت خدای نکرده یکی از این راهکارها جواب نداد، یقه ما یا همسرتان را نگیرید! برای دانستن این که یک زن از مرد زندگی‌اش چه می‌خواهد با ما همراه باشید.


اول از همه صداقت

خانم‌ها برای اعتماد و درک متقابل در زندگی ارزش زیادی قائل هستند. وقتی شما دروغ می‌گویید، اعتماد او را از خودتان سلب هستند.

مثلا وقتي همسرتان از شما سوال مي​کند فلان لباس چقدر به او می‌آید؟ در دل می‌خواهد شما با صدای بلند و رسا این موضوع را اعلام کنید که «عزيزم مثل ماه شب چهارده شده​اي!» بله، اين صداقت مورد انتظار خانم​هاست... تا زمانی که از این نظر مراقب باشید، احساسات او جریحه​دار نخواهد شد و او ممنون شما خواهد بود! همین یک جمله کافی است تا رابطه زناشویی شما حداقل برای چند سا عت، چند روز یا در خوشبیانه‌ترین حالت، چند هفته کافی باشد. البته خیلی روی بیشتر از یک روز حساب نکنید.


شوخ طبعی يک چيز شخصي است

می توانید گناه این را گردن هورمون‌ها بیندازید، اما دل ما خانم‌ها برای چیزهای کوچک و بی‌اهمیت شور می‌زند و بی‌مقدمه نگران می‌شویم.

چیزی که شما آقایان باید روی آن کار کنید این است که همسرتان را بخندانید و غم‌ها را از او دور کنید! حس شوخ​طبعی و بذله​گویی شما به نفع​تان خواهد بود.

در اين زمينه تذکر يک مسأله ضروري است؛ اينکه شوخ‌طبعي يک امر خصوصي و مخصوص همسر شماست و واي به حال‌تان اگر در جمع قصد مجلس​گرداني (شوخ​طبعي) داشته باشيد!


شما يک ستون هستيد

خانم‌ها خیلی خوب از پس خودشان بر می‌آیند اما همگی در اعماق قلب خود دوست دارند کسی از آنها محافظت کند. هیچ​چیز مانند اطمینانی که بابت همراهی او می‌دهید نمی‌تواند او را راضی و خوشنود کند. يادتان باشد او دوست دارد به شما تکيه کند و شما بايد مثل يک کوه يا حداقل يک پشتي، مقاومت وزن او را داشته باشيد! اگر لازم است جایی به دفاع از او برخیزید، تردید نکنید. همسرتان هر چقدر در کنار شما بیشتر احساس امنیت کند، بیشتر به شما احترام می‌گذارد. اصولا مرداني که تکيه​گاه همسرشان بوده​اند جاي مهمي در تاريخ براي خود دست و پا کرده​اند.


زن​ها از سوپرمن خود چه مي​خواهند؟

بابا باهوش!

خانم‌ها جذب مردانی می‌شوند که باهوش هستند و حرف‌های عاقلانه می‌زنند. وقتی قرار است تصمیم مهمی گرفته شود، همسرتان از شما انتظار دارد احساس مسئولیت کرده و گند نزنيد!​ زندگی کردن با یک مرد باهوش، زن را مطمئن می‌کند که تمام نیازهایش برآورده شده و از ارتباط و درک متقابل بهره​مند خواهد شد. اگر شما جزء کساني هستيد که ضريب هوشي​تان با يک پنکه برابري مي​کند، نگران نباشيد. چون اصولا در زندگي زناشويي، مردان کم​هوش زندگي راحت​تري دارند!​


وفادار باش ابله!

به زنی که او را ملاقات کرده و دارید با او آشنا می‌شوید، وفادار باشید. برای یک زن توهین است که مرد او به خانم‌های دیگر نیز توجه داشته باشد. وقتی خانمی را ملاقات می‌کنید، تمام توجه خود را به سخنان او معطوف کنید تا او احساس کند تنها کسی است که به او اهمیت می‌دهید. در اين زمينه اصلا شوخي موخي نداريم!


حريم خصوصي کيلو چنده؟

اگر همیشه و همه​جا چهار چشمی مراقب همسرتان باشید، او از کشیک دادن‌های شما خواهد ترسید. تلاش شما برای ورود به حریم خصوصی زندگی همسرتان، او را می‌ترساند و مجبور می‌شود به دنبال پناهگاه مطمئنی بگردد. بايد با کنار گذاشتن سوءظن او را تشویق کنید گاهی با دوستانش باشد و به کارهای خصوصی خود بپردازد. بگذارید گاهی کج​خلقی کند و او را سین​جیم نکنید در غیر این صورت او از کوره در می‌رود. به او فضا و زمان بدهید. بگذارید خودش باشد. نکته:​ البته اينکه تنها يک سمت ماجراست، او وقتي پاي شما وسط باشد يک کارآگاه به تمام معناست. حريم خصوصي وقتي يک چيز قابل توجه است که پاي شما وسط نباشد!چرا؟ چرا ندارد عزيزم. همينه که هست!


زن ذليل باشيد

چه کسی می‌گوید اخلاق مال آدم‌های ضعیف و بی​بخار است؟ حقیقت این است که وقتی آقایان در این زمینه تلاش می‌کنند، احساس خاصی به خانم‌ها دست می‌دهد. در زندگي با يک همسر مهربان کارهای کوچک و ارزشمندی مانند باز کردن در برای او، کمک کردن به او هنگام پیاده شدن از ماشین یا ظرف شستن معجزه می‌کند. البته زياد در اين زمينه به دنبال اثبات خودتان نباشيد چون ناگهان مي​بينيد که شخصا تبديل به خانم خانه شده​ايد!


سوپرمن نباشيد

همين که هستيد خيلي هم بد نيست؛ يک آدم خوب و معمولي و دوست​داشتني. هيچ لزومي ندارد که شما رل ستاره​هاي خوش​قد و بالا و شاخ​شمشاد هاليوود را در زندگي ايفا کنيد و لازم نيست هر لحظه و هر روز خودتان را به او اثبات کنيد ... تو اثبات شده​اي استاد!


مرد خوش‌اخلاق نيک‌انديش

موهای وز کرده و زندگی غیرمتعارف شما به تقلید از خواننده محبوب​تان، ممکن است توجه دختربچه‌ها را جلب کند اما خانم‌ها، مردهای آراسته و پاکیزه را دوست دارند.

لباس‌های گشاد و نامرتب هیچ جذابیتی ندارند. یک آپارتمان کثیف و ماشینی که مثل حیاط خلوت پر از زباله است، طرف مقابل را کاملا سرد و بیزار می‌کند. خودتان را به زحمت بیندازید و عاقلانه لباس بپوشید و لطفا سرویس بهداشتی منزل‌تان را پاکیزه نگاه دارید. در مقابل خانم‌ها مراقب حرف​زدن‌تان باشید.

دشنام دادن اصلا کار خوبی نیست. جواب ندادن به تماس‌های او یا قطع کردن تلفن یک توهین مستقیم است. اگر می‌دانید دیر به محل قرار می‌رسید، پیشاپیش تماس بگیرید و از او عذرخواهی کنید. شيرفهم شد؟


زن​ها از سوپرمن خود چه مي​خواهند؟

عاشق باش و عشق بورز

عاشق نیمه​وقت و دوست تمام​وقت همسرتان باشید. این تمام آن چیزی است که یک زن از مرد زندگی خود می‌خواهد. با حرکات و هدایای کوچک، عشق و محبت خود را ابراز کنید. یک سخن فی​البداهه، یک یادداشت عاشقانه یا یک دسته گل هزینه زیادی ندارد اما همسرتان را عاشق​تان می‌کند. البته به عقيده کارشناسان نسل مردهايي از اين دست را ملخ خورده، اما شايد شما در درون خودتان يک شوهر عاشق​پيشه باشيد ... سعي کن جيگرم!

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

زن​ها از سوپرمن خود چه مي​خواهند؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حق بین

      معلومه که نویسنده این مقاله کودکانه یک زن با هزاران عقده باز نشده هستند، من یک مردم و مرد هم باقی می مانم و به امثال شما زنهای بلهوس هیچ باجی نمی دم، اینـــــــــــــه

      پاسخ ها

      • نگار

        فکر کنم شما زن نداری.اگه جفت خودتو پیدا کنی از همه مردا زن ذلیل تر خواهی بود شک نکن

      • queen

        شاید شبیه مردا ریش و سبیل داشته باشی ولی در مردانگی خودت شک کن
        این حرفای کودکانه چیزیه که ائمه ما گفتن آقای شبه مرد

      • nikoo

        دختراخودتونو اسیراین چورپسرا نکنین فقط بلدن خودشونو تحویل بگیرن.وبه دخترا متلک بندازن.

    • پروانه

      کاش آقايون وقت داشته باشند که اين مطالب زيبا را بخوانند . و نگن که خانمها باقص عقل هستند .ممنونم از مطالب زيباي شما

      پاسخ ها

      • پژمان

        من همه این خصوصیات رو دارم اما زنم نداره

    • بدون نام

      عالی

    • مرتضي

      مفيد اما طولاني

    • parya

      کو گوش شنوا؟ اگه به همه اشون گوش بدهند کی خودشون زندگی کنند؟

    • tfarid

      اگه یه خانمی بتونه همسرشو درک کنه و بدونه همسرش چی ازش میخواد زندگیش بهشت میشه. اقایون خیلی با وفا تر از خانمها هستن.

      پاسخ ها

      • queen

        خوبه اولین گزینه صداقت بود که داری دروغی به این بزرگی میگی . مردا سر سفره عقد هم چششون میگرده کو وفا

    • tfarid

      اگه یه خانمی بتونه همسرشو درک کنه و بدونه همسرش چی ازش میخواد زندگیش بهشت میشه. اقایون خیلی با وفا تر از خانمها هستن.

    • ashkan

      dar moghabele in hame khaste zana chi be marda midan ,oghdehaye dorane kodaki va kambodashono khone shohar avordan. bain matlam neveshtanet

      پاسخ ها

      • queen

        اگه به مطلب « کاش زنم زندگی ام این رازها را می دانست» مراجعه کنی می فهمی مردا عقده ای هستند یا زنا

      • بدون نام

        بهت پیشنهاد میکنم مجرد زندگی کنی چون با این طرز فکرت هیچوقت با یه زن زندگی خوبی نخواهی داشت! شما هنوز اینم نمیدونی که دنیای زنها و مردها با هم متفاوته!
        ضمنا اگه هم عقده ای درکار باشه بخاطر قرهنگ غلط ما هستش که واسه راحتی شما مردا زنها رو محدود میکنه تا یه وقت مردای ضعیفی مثل تو به گند کشیده نشن!

    • babak

      بدنیست خیلی هم عالی بود به شرطی که این حرفا دوطرفه باشه چون آقایون خیلی مهربانتر از خانمها هستند

      پاسخ ها

      • nikoo

        اقابابک شمااینطوری فکر کن ولی نمیدونین اگه به خانمها یه ذره محبت کنین 2برابر محبت میکنن

    • امید

      زن موجودی هست که بهش خوبی کنی یا بگی دوست دارم ""جوفتک میندازه"""
      پس نباید زیاد تحویل بگیریم.

    • ali

      boro baba shekam sir,mardom to badbakhti dast o pamizanan

    • علی

      ما همه اینا رو داشته و بودیم ولی نشد داستان سر از جای دیکه در اورد

    • shaheer

      drusti hamma mataleeb , harkasi ki bekhahad zendagi khoobi dashta bashad bayed hameen nokat ra bofamad

    • farzane

      مطالب خیلی زیبایی بود لذت بردم وازهمسرم هم تشکرمیکنم که همه خصوصیات یک مردایده ال رودارن.انتظارات آقایان روهم باشه ممنون نیشیم

    • behnam azarafza

      reayateh tamame ein mavared dar haddeh motearef baraye khanomhaye ba shakhsiyat o zarfiyat na tanha zaruri , che basa haghe ein daste az khanomha mibashad k vajhe tamayozi ham dashte bashand ba on daste az khanomhaye anchenaniye jingalafishan

    • behnam azarafza

      reayateh tamame ein mavared dar haddeh motearef baraye khanomhaye ba shakhsiyat o zarfiyat na tanha zaruri , che basa haghe ein daste az khanomha mibashad k vajhe tamayozi ham dashte bashand ba on daste az khanomhaye anchenaniye jingalafishan

    • reza

      hami nazarhayi shoma kamilan khob va matin bod.
      vali bavar konid va hata khoditon mitonid az atrafiyan beporsid ke dar kol nimishi zan ra razi kard.
      adami nahani joyi hastan
      movasfag bashid

    • بدون نام

      چه عجب یه مقاله هم برای نصیحت مردا

    • kasra

      ey kash nasle zan mongharez mishod/bavar konid vase ye shahr 1 kishon kame 2 tashon ziad

      پاسخ ها

      • queen

        شما بدون زن ها هیچی نستید هر چی دارید از وجود زنه هاست

    • alka

      حرف حرف نوروزیه.......

    • ERFAN

      زن موجوداتی با محبت و تشنه محبت است

    • lale

      مطالب زيبايي رو عنوان كردين مرسي..

    • وجیهه

      من هیچئنظری ندارم

    • queen

      از آقایون محترم خواهش می کنم وجدانی کلاهشون رو قاضی کنند فکر کنند چند تا از موارد بالا را رعایت می کنند آهای آقایون گوش میدین ...

      پاسخ ها

      • مهدي جهانبخش

        به نظر با اين سطح توقع هاي بيجايي زن ها از مرد زندگيشون دارند و كلاس گذاشتناشون، به هيچ وجه لياقت محبت نيستند،‌ موقعي كه خواستگاري هر كدومشون مي ري با اين سخت گيري ها و شير بها و جهيزيه و كوفت و زهر مار، دهن هر چي مرده سرويس ميشه، صبح تا شب جون كندناش با مردا و غرغر كردن و حرف مفت زدنش با زنا.....ولي ولي ولي ، اونايي كه ازدواج نكردند و الان يه جورايي با جنس مخالف دوست هستند هيچ مسئوليتي نسبت به هم ندارند و ..... آي خانوما قدر شوهراتون رو بدونيد.... البته من همه رو با يه چشم نگاه نمي كنم بين 1 تا 2 درصد از خانوما هستند كه واقعا لياقت تمام مهربوني ها رو دارند و با بقيه فرق دارند و واقعاخانوووم اند.

    • arta

      یه دفه بگن اقای عزیز ازدواج کردی برو بمیر!

      پاسخ ها

      • queen

        چطور مطالبی که در مورد وظیفه زنان در برابر مردان می نویسند زنان باید انجام دهند ولی به آقایون میرسه اینطوری قضاوت میشه...

      • shima

        انقدر اين آقايون خودخواهند فقط وظايف خانمهارو در مقابل خودشون قبول دارند. خيلي خيلي خودخواهند.

    • sayeh

      اگه زن و شوهر سعی کنند مطالب رو تو زندگیشون رعایت کنند خوشبختی شون 100% تضمین میشه

    • بدون نام

      مسئله اینجاست که خانم ها خودشون هم نمیدونن چی می خوان!!!

    • amirnezam

      با سلام و درود
      من متولد مهر 48 هستم و سال 77 ازدواج كردم . تا به الان هم به همسر و دختر و زندگيم پايبند و علاقمند باقي ماندم . زن بايد بتواند به مردش تكيه كند : اقتصادي ، شخصيتي و اجتماعي
      مرد هم بايد بتواند به حس نجابت و لطافت همسر خود تكيه كند
      مرد هم بايد بتواند شوخ طبع و سنگ صبور عائله اش باشد و هم بتواند قاطعيت و البته متانت رفتار داشته باشد و زن هم البته بايد در كنار لطافت و عطوفت ، جديت و راسخ رفتار باشد .
      عاشق هم باشيم نه مالك همديگر
      آبروي هم باشيم نه آبرو ريز يكديگر
      همراه هم باشيم نه سر راه هم
      از بودن با هم لذت ببريم نه ذلت
      مراقب باشيم تا هستيم ، همديگه رو ببينيم تا غافل نشيم و يه وقت سنگ همديگه رو ببينيم
      قربون دلهاي سبز شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین به شعور مردی مثل شما
        به خدا قسم اونقدر ما زنها از همجنسهای شما حرف های تحقیر آمیز شنیدیم که از جنس خودمون متنفر شدیم!
        من یه زنم اما حتی با وجودیکه همسرم دختر دوست داره دلم نمیخواد بچه ام دختر بشه تا توی این جامعه اینقدر تحقیر نشه!

    • زی زی

      خوشبحال خانمت آقای امیر نظام.واقعا بش حسودیم شد. شماهم اخلاقت عین بابامه.من همیشه به عشق مامان بابام غبطه میخورم.خیلی عاشقه همن.ایشالله همیشه هم شما و هم بابامامان من در کنارهم باخوشی و سعادت تاابد زندگی کنید.

    • nikoo

      inaro dokhtara nabayad bekhonan ke.bara pesara ke fagat harfe khodeshone mizanan va khodkhaho magroran va ahle mazerat khahi va...............................nistan bayad bekhonan...felan darbeine nazar ha nazar haye dokhtara bishtaran

    • DR

      queen jaan kheili hers mikhoria,bad jur negaranetam

    • کنعان

      من هنوز ازدواج نکردم، اما وقتی به زندگی مشترک اطرافیان و دوستان نزدیکم نگاه میکنم و گاه ی ام پای درد و دلاشون میشینم به این نتیجه می رسم که تعادل بهترین چیزه، البته تو این جور مسائل برقراری تعادل فوق العاده سخته، معمولا یا از این ور بوم می افتن یا زا اون ور.

    • مریم

      هر کسی از ظن خود شد یار من.فقط مرد باس مدیریت داشته باشه و رگ زنش رو بشناسه ویه زن عاقل هم باس همین طور مرد زندگیش رو خوب بشناسه وانالیزش کنه
      فقط بعضی اقایون حداقل در برابر خانماتون حس برتری و خود خواهی تون را کنترل کنیننننننن

    • حسین

      نکات خوبی گفتید. رعایت کردن اونا هم اگه ذاتی و فطری باشه بهتره.

    • محمد

      بهترین موجود روی زمین برای یک مرد همسر اش میباشد، پس مردان سعی کنند که به همسرش به عنوان هدیه الهی بنگرند. در روابط زناشویی اصلا زن زلیل بودن معنی ندارد، وقتی خانمی حاظر میشه که هرچه دارد در اختیار مردی قرار دهد، این بدین معنی است که خانم به زبان بی زبانی برای مرد میگد شهزاده ام من دیگه متعلق به شما ام. پس بر مرد است که خانمش را هرچه بشتر دوست داشته باشد و هرکاری که خانمش را خوشحال میکند براش انجام بدهد، انجام دادن کاری برای کسی که همه اش متعلق به توست نه تنها ذلت نیست بلکه افتخار هم میباشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج