جاباما
۹۲۰۳۳۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شیری: برخی اتفاقات در شان نساجی نیست

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:بازی در ورزشگاه وطنی برای هر تیمی سخت است و من فکر می‌کنم تماشاگران فوتبال فردا بازی قشنگی را شاهد باشند.

خبرگزاری فارس: حامد شیری در خصوص مشکلاتی که در باشگاه نساجی وجود دارد، گفت: به هر حال هم اگر مشکلی وجود دارد، ما بازیکن هستیم و شرایط را پذیرفته‌ایم و باید تحت هر شرایطی با انگیزه وارد مسابقات شویم. باشگاه هم خصوصی است و مشکلات آرام آرام حل خواهد شد، فقط باید کمی هم به مالکان باشگاه زمان داد.

وی در خصوص دیدار سختی که مقابل تراکتور دارند، گفت: تراکتور و سپاهان تنها تیم‌های لیگ برتری هستند که تا این هفته از مسابقات گل نخورده‌اند، اما ما هم این هفته با انگیزه تمرین کردیم و برای برد به زمین می‌رویم. بازی در ورزشگاه وطنی برای هر تیمی سخت است و من فکر می‌کنم تماشاگران فوتبال فردا بازی قشنگی را شاهد باشند.

شیری در خصوص غیبت چهار بازیکن نساجی طی هفته‌های اخیر به دلیل صادر نشدن کارت بازی‌شان گفت: وقتی یک مربی تیمی را می‌بندد، طبیعی است دوست دارد از تمامی نفراتش استفاده کند. قطعاً سرمربی روی بازیکنانش حساب کرده ولی به خاطر مشکلاتی که طی سالهای گذشته وجود داشت و بدهی‌هایی که پرداخت نشده، کارت بازیکن چند بازیکن تیم ما صادر نشده است، امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکلات حل شود تا ما هم بتوانیم از بقیه نفراتمان استفاده کنیم.

وی افزود: از مسئولان استان هم می‌خواهم کنار مالکان باشگاه باشند. چون نساجی تیمی ریشه‌دار و با قدمت شصت ساله است. به نظرم اتفاقاتی که برای باشگاه نساجی می‌افتد در شأن این باشگاه بزرگ نیست و من از مسؤولان استانی و استاندار تقاضا می‌‌کنم که به مالکان باشگاه کمک کنند و آنها را تنها نگذارند.

مدافع تیم فوتبال نساجی در پایان صحبت‌هایش گفت: به هر حال وقتی تیمی وارد لیگ برتر می‌شود، باید برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشد، ولی شما می‌بینید نساجی سه سال است در تهران تمرین می‌کند و مالکان باشگاه هم هزینه‌های زیادی را برای تهیه زمین و خوابگاه انجام می‌دهند. قطعا اگر این امکانات در شمال کشور وجود داشت، تیم ما هم در قائم شهر تمرین می‌کرد و مردم هم در تمرینات ما حضور پیدا می‌کردند. امیدوارم این ساختار رفته رفته شکل بگیرد تا نساجی بتواند از امکاناتش استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج