جاباما
۹۲۰۴۵۴
۱۰ نظر
۵۰۱۳
۱۰ نظر
۵۰۱۳
پ

تراکنش‌های بانکی ملاک حذف یارانه‌ها

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یارانه ۴۰۰ هزار نفر از افراد حذف شده است گفت: ملاک این که یارانه فرد حذف شود، تراکنش‌هایی است که با کارت بانکی‌شان دارند.

خبرگزاری ایسنا: معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یارانه ۴۰۰ هزار نفر از افراد حذف شده است گفت: ملاک این که یارانه فرد حذف شود، تراکنش‌هایی است که با کارت بانکی‌شان دارند.

احمد میدری در پاسخ به سوالی در خصوص حذف یارانه حدود ۱۰۰ هزار نفر از یارانه بگیران، گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌های این افراد را حذف نکرده است، در واقع شماره حساب‌ بسیاری از این افراد به دلایلی مانند اینکه ضامن بانک هستند، فرد فوت می کند یا جابه جایی اعضای خانوار، مسدود شده است بنابراین یارانه این افراد که تعدادشان هم قابل توجه است قطع نشده است بلکه این اتفاق به دنبال مسدود بودن و جابه جایی حساب ها صورت گرفته و اگر این افراد به پلیس ۱۰ + مراجعه می‌کردند، ماه بعد، یارانه آنها برقرار می شد؛ برای مثال اگر در کشور ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر وجود داشته باشند و یک درصد هم در این شرایط قرار داشته باشند، رقمی نزدیک ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر را شامل می شود که اگر اطلاعات آنها به موقع منتقل نشود، یارانه‌اشان پرداخت نمی‌شود.

وی افزود: این افراد تصورشان این بود که یارانه‌شان قطع شده، درحالیکه این مشکل سیستم بانکی و انتقال اطلاعات به سازمان هدفمندی بوده است. بسیاری از این افراد از اقشار کم درآمد بودند که سازمان هدفمندی به کلیه این خانواده‌ها پیامک زد تا به پلیس ۱۰+ مراجعه کنند. وزارت تعاون حذفیات را به سازمان هدفمندی اعلام می‌کند و در مواردی مانند فوتی یا تغییر ساختار خانواده، مسدود شدن حساب و... فرد باید به پلیس ۱۰+ مراجعه کند.

میدری با بیان اینکه یارانه ۴۰۰ هزار نفر نیز قطع شده است، گفت: برای قطع یارانه فرد مجموعه‌ای از شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و ملاک هزینه‌های یک فرد است که با کارت بانکی‌اش (تراکنش) انجام می‌دهد. این مورد با یک سری شاخص‌ها بررسی می شود که آیا فرد جزو ۳۰ درصد بالای اقتصادی جامعه است یا نه؟ با مراجعه فرد به دفاتر پیشخوان دولت نیز رضایت‌نامه که فرد امضا می کند نیز در خصوص بررسی همان حساب بانکی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوستان اگه اطلاعی دارن بنده رو هم راهنمایی کنن من هم چند تا چک برکشتی دارم حدودا ۵۰میلیون میشه ..کل حسابهای بانکی منو بستن متاسفانه الان ۴ماه نمیتونم برداشت کنم رفتم بانک گفت از طرف دادگاه بسته شده

    • بدون نام

      مناسفانه مردم رو اینقدر اینورو اونبر پاس ندید واقعا واسه وزارت تعاون ودست اندر کاراش زشته که سخنگو دولت اقای ربیعی به مردم دروغ بگه اینا هدفشون قطع کردن است

    • بدون نام

      شما هم خودتان را با این 45000درماه چقدر زجر می دیدبابا نخواستیم به ابرو ریزیش نمی ارزه هردفعه یک مشکلی درست می کنید به گرسنه چه یک لقمه بدی وچه بگیری فرقی نداره وای بر احوال شما که هرشب خواب پریشان می بینید که چطور این یارانه ها را قطع کنید

    • بدون نام

      سرک در زندگی مردم !!اسری به مشکلات مردم قسطهای مردم هم بزنید سری به دارایی خود بانکها بزنید تا ببینید با دیر کردها یا به مزایده گذاشتن افراد وام گیرنده و یا ضامنین بدست اومده کسانی که درامدهای انچنانی دارندماهیانه ۱۰به بالا با ماموریتهاشون مثلا اضافه کاریهای حالا نمیدونم یا به حق یابه ناحق میگرند توجه بشه عدالت رو از جاهای چشمگیر شروع کنید تا به مردم عادی میرسین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا که گل گفتید
        یه عده محتاج نان شب یه عده با یه ماموریت خرج کل سالشونو در میارن

    • بدون نام

      اگراینقدری که به فکرحذف یارانه ها هستیدبه فکرمملکت داری بودیدالان خودمردم ازگرفتن یارانه انصراف میدادند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      علی برکت اله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازروزیکه این یارانه هادادن یعنی زمان مموتی تاالعان قرارسهم پردرامداروحذف کنن فقط حرف میزنن

    • مم

      اخه این چه بی احترامی است به شعور مردمتان می کنید
      مگر مردم تا به حال به شما احترام نگذاشتن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج