۹۲۰۵۷۷
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

استقلال و پیشرفتی که مشهود است

استقلال فردا در شرایطی به مصاف سایپا می‌رود که این تیم برای زنده نگه داشتن شانس رسیدن به صدر جدول چاره‌ای جز پیروزی برابر سایپا ندارد.

ورزش سه: استقلال در بازی آخر خود برابر گل ریحان و فجرسپاسی در جام حذفی و گل گهر سیرجان در لیگ برتر به پیروزی رسیده است و آبی ها برای اینکه شرایط خود را تثبیت کنند فردا برای پیروزی پا به دیدار برابر سایپا می گذارند.

اما سوالی که در این بین به وجود می آید این است که آیا استقلال در کنار کسب پیروزی در سه بازی آخر خود در سبک بازی اش هم پیشرفتی داشته است؟ برای رسیدن به پاسخ به این سوال خواندن ادامه این مطلب را به شما توصیه می کنیم:

۱- یکی از معیارهای پیشرفت این است که تیم چقدر موقعیت به حریف می دهد و چقدر خودش موقعیت درست می کند. اگر فرض کنیم هر حریفی سه خط دفاعی دارد، خط حمله، دفاع و هافبک، در آن زمان معیار بازی خوب عبور از این خطوط و البته روش عبور از آن می شود. استقلال از اول فصل نشان داده می خواهد عبور از این خطوط را با بازی زمینی و پاس های کوتاه عملی کند که در این بخش در بازی های گذشته تا حد زیادی پیشرفت داشته است.

اینکه بازی به بازی این تعداد عبورها و توالی عبورها بیشتر می شود، نشان می دهد تیم از نظر تاکتیکی در حال پیشرفت است.

۲- موقعیت دادن به حریف، اینکه چند بار خطوط پرسی یک تیم بشکند، وقتی بازی به بازی کمتر می شود یعنی تیم در دفاع کردن هم در حال پیشرفت است.

استقلال در سه بازی گذشته به مراتب کمتر از بازی های اول فصل به حریفان خود موقعیت گل داده است و این نشان می دهد شرایط این تیم در سازمان دفاعی بازی به بازی بهتر می شود.

۳- ضربات ایستگاهی؛ استقلال در بازی های قبلی اکثر گل های خود را از روی ضربات ایستگاهی دریافت کرده بود، از گل ریحان، ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان با همین روش گل دریافت کرد ولی در دو بازی آخر خود از روی ضربات ایستگاهی گل نخورده است. پس استقلال در این بخش هم در حال پیشرفت است و آبی ها در ضربات ایستگاهی هوشیارتر عمل می کنند.

۴- استقلال هنوز در ضربات ایستگاهی در بخش هجومی ضعف دارد و هنوز گلی از این راه نزده است. موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد نمی کند و این نشان می دهد در این بخش پیشرفتی نداشته است.

پس یکی از کارهای مهم استراماچونی ساختن تیمی است که بتواند بهتر از ضربات ایستگاهی استفاده کند و در این بخش بتواند به تیمی خطرناک تبدیل شود.

۵- هماهنگی بحثی است که استقلال در آن بازی به بازی بهتر می شود، عملکرد بازیکنان جدید در بازی های اخیر به مراتب بهتر شده است. شناخت مربی از شرایط حریفان و زمین ها دارد بیشتر می شود و این از سیستم استقلال در بازی های گذشته کاملا مشخص است. استقلال نسبت به هفته های اول خیلی بهتر حریفان را آنالیز می کند و در پیش بینی شرایط بازی خیلی بهتر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سادی

      معیارهاتون درسته
      ولی این رو هم حساب کنید جلوی دو تیم لیگ یکی که تو لیگ خودشون هم کاره ای نیستن
      کامبوج و گوام و مالدیو هم میتونستن جلوی گل ریحان نتیجه بگیرن

    • بدون نام

      چ مینویسید کدام پیشرفت . برد در مقابل چندتا تیم ضعیف کجاش پیشرفت تلقی میشه شما دنبال چ میگردید چ چیزی رو میخواهید جا بندازین . استقلال تحت هر شرایطی باید مدیرانش عوض شود و زیر سلطه وزارت بیرون بیاد . استقلال یک تیم مردمی هست نه مث لنگ حکومتی ک هر موقع تقی ب توقی میخوره چندتا شعار حکومتی مینویسن رو پیراهن

    • بدون نام

      ضربه ایستگاهی ووریا رو ندیدی؟!

    • تاج کبیر....

      انشا اللله به گلهای زیادی میرسیم.....
      استقلال هر روز بهتر از دیروز....

    • بدون نام

      این تیمای دسته یکی تو لیگ هم میبازند کیسه تازه بازی های سختش شروع میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج