جاباما
۹۲۰۵۸۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

طعنه بزرگ کلوپ به سبک بازی یونایتد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است تیمش در خانه یونایتد لایق کسب امتیاز بوده است.

ورزش سه: لیورپول امروز در شرایطی در خانه منچستریونایتد با تک گل دقایق پایانی آدام لالانا از شکست گریخت که در بیشتر جریان بازی از حریف خود عقب بود. یورگن کلوپ مدعی شد تیمش در نیمه اول چندان خوب بازی نکرده، اما در کل می توانست در این دیدار پیروز شود و یونایتد از زمان حضور او در لیگ برتر همیشه دفاعی بازی کرده است.

یورگن کلوپ گفت: "اگرچه ما قبل از آغاز بازی خواهان رقم خوردن چنین نتیجه ای نبودیم، اما در کل نتیجه خوب است. یونایتد در بخش زیادی از بازی با یک گل جلو بود اما ما در نهایت موفق به کسب یک امتیاز شدیم.

طعنه بزرگ کلوپ به سبک بازی یونایتد

ما در نیمه دوم لحظه های خوبی را رقم زدیم اما من از عملکرد لیورپول در نیمه اول راضی نیستم زیرا ما به منچستریونایتد فرصت دادیم هر کاری را که می خواستند انجام دهند. ما به یونایتد این فرصت را دادیم که هجومی بازی کرده و پیروز چالش ها باشند. یونایتد بهتر از ما بازی کرد و در خط دفاعی عملکرد خوبی داشت، اما در نهایت گلی که حریف به ثمر رساند بیانگر همه مشکلات استفاده از تکنولوژی VAR در فوتبال است.

مارک اتکینسون اجازه داد که بازی ادامه پیدا کند زیرا این قانون VAR است و VAR نشان می دهد که برخورد انجام شده و آن صحنه خطا بوده است. اما ما نمی توانیم این موضوع را تغییر دهیم، البته یونایتد 60 الی 70 متر برای زدن گل توپ را به جلو برد اما این شرایط خوشایند نیست.

بعد از آن نیز گل ما مردود اعلام شد، در کل امروز همه چیز علیه ما پیش رفت و در نهایت مغلوب نشدیم. به نظر من لیورپول قطعا سزاوار کسب امتیاز بود. صادقانه بگویم از زمانیکه من در انگلیس بوده ام منچستر یونایتد اینگونه بازی می کند. یک تیم فقط دفاع می کند و تیم دیگر بازی می کند.

مشخصا استفاده از سیستم 2-3-5 برای یونایتد شرایط را آسان تر می ساخت و باعث شد آنها در زمین مبارزه کنند. اما به هر حال مهم ترین شانس نیمه اول متعلق به لیورپول و موقعیت بابی فرمینو بود. ما امروز می توانستیم پیروز شویم اما این طور نیست که ما بدشانس بوده ایم که پیروز نشدیم. ما سزاوار یک امتیاز بودیم و می توانستیم پیروز شویم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درود برتو.عین حقیقته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازی فوتبال همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج