جاباما
۹۲۰۷۱۵
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

موسوی: ویلموتس از ملی‌پوشان زهر چشم بگیرد

علی موسوی سال‌ها در خط حمله تیم‌ملی حضور داشت. او معتقد است اینکه تیم‌ملی فقط هجومی بازی کند اتفاق خوبی نیست و باید ویلموتس از دیسیپلین خود برای نظیم تیمی ایران استفاده کند.

خبرآنلاین: مهاجم سابق استقلال درباره بازی هجومی تیم ملی می گوید: «اینکه بخواهیم مدام حمله کنیم برای ما مشکل درست می شود. باعث می شود تا بین خطوط فاصله ایجاد شود. در چند سال اخیر کی‌روش این را فهمیده بود. تیم را به خوبی جمع می کرد و ما یک دیسیپلین و نظم تیمی داشتیم.»

او ادامه می دهد: «اگر ما حمله کنیم زود ضربه می خوریم. در بازی ژاپن در جام ملت ها یادتان هست؟ با کی روش سه بر یک باختیم. چون می خواستیم حمله کنیم. بد هم ضربه خوردیم. جلوی بحرین هم می خواستیم مدام حمله کنیم و این اتفاق افتاد. یک شکافی بین خطوط تیم ما ایجاد شد.»

موسوی معتقد است ویلموتس باید سیاست کاری خود را تغییر دهد: «به نظرم این مربی هنوز به جو ایران آشنا نیست. او باید از بازیکنان ایرانی زهرچشم بگیرد. ویلموتس باید با بازیکنان جدی و محکم برخورد کند تا آنها کارآیی داشته باشند. کی روش در ایران مدیریت لازم را داشت.

می دانست با بازیکنان چطور رفتار کند. این بود که بازیکنان با جان و دل بازی می کردند. آنها می دانستند اگر اشتباه کنند جایی در ترکیب نخواهند داشت. ویلموتس هم باید مدیریت کند. رفتاری که کی روش داشت در موفقیت تیم ملی مهم بود. اگر بازیکنان ایرانی را ول کنید هرکسی در زمین و بیرون از زمین ساز خودش را می زند. به همین دلیل ویلموتس باید حواسش باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارسلان

      دقيقا حق با جناب موسوي است. ايشان تجربه اين موضوع را دارند. زماني ايشان در تيم ملي بود هميشه روي نيمكت مي نشست و ساير فورواردها بازي ميكردند و به نوعي از دور شاهد نظم و انضباط حاكم بر اردوها و بازيها بود. برترينهاي عزيز! آخه اين بنده خداهارو از كدوم گوري ميكشي بيرون مياري حرف ميزنن. اين بابا چند دقيقه براي تيم ملي بازي كرده؟ شايد جمعا 100 دقيقه هم نبوده. اگر به سابقه نيمكت نشيني باشه كه فيزيوتراپ تيم ملي سابقه اش از اين بابا بيشتره.خخخخخخ

      پاسخ ها

      • فربد

        یعنی هنوز نمی دونی خبر منبعش جای دیگه هست اولش که نوشته خبرانلاین اونا این مصاحبه انجام دادن

      • پیرمرد تنها

        آقای ویلموتس در حد تیم ملی ایران نیست فدراسیون فوتبال ایران باید جوابگو در دادگاه باشد که در این وضعیت اقتصادی ایران چطور به یک مربی درجه سه اينهمه دلار دادن که سطح مربیان داخلی چون گل محمدی و قلعه‌نویی و علی دایی و جلالی خیلی بهتر بود، امکان پذیر نیست با این سرمربی دستمالی ایران به جام جهانی قطر بره، آقای کیروش بدون یک باخت به جام جهانی رفت بعد از اخراج ایشان حضور ایران در جام جهانی بعید است این خیانت فدراسیون فوتبال کردن، باید محاکمه شوند

    • علیرضا

      زمان کی روش حتی دما و رطوبت محل برگزاری مسابقه تحت نظرش بود مطمعن باشید اگه کی روش بود بازی ایران و کامبوج در کیش یا بوشهر برگزار می شد که بدنها عادت کنه به دمای بحرین اون با زمین و زمان دعوامی کرد تا تیمش نتیجه بگیره یک جنگجوی تمام عیار بود یادش به خیر مرد درستی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج