۹۲۰۸۵۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

رونالدو: این فصل هجومی‌تر بازی می‌کنیم

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است این تیم با مائوریتزیو ساری بازی‌های هجومی‌تری را نسبت به زمان سرمربیگری آلگری از خود ارائه می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو که به همراه مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از دیدار خانگی فردا شب (سه‌شنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شده بود، گفت: تیم اعتماد به نفس خوبی دارد و ما حالا بیشتر با توپ در زمین کار می‌کنیم. تیم دستخوش تغییرات بهتری شده و هفته به هفته در حال پیشرفت هستیم.

وی افزود: هر فصل چالشی برای ما است و برای کسب تمامی جام‌ها تلاش خواهیم کرد. برای من هم کسب عناوین تیمی مهمتر است نه کسب عناوین انفرادی. جوایز فردی در پی عملکرد خوب تیمی می‌آید. در حال حاضر هم تنها باید روی بازی فردا با لوکوموتیو تمرکز کنیم و باید به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تأثیر مائوریتزیو ساری روی این تیم اظهار داشت: این فصل ما فوتبال هجومی‌تری را از خود ارائه می‌دهیم. ما با سیستمی بازی می‌کنیم که من دوستش دارم و خوشحالم که یک تیم هستیم.

رونالدو ۳۴ ساله تصریح کرد:من از رکورد ۷۰۰ گل‌زده (مجموع گل‌های باشگاهی و ملی در دوران حرفه‌ای‌اش) گذشته‌ام که این رکورد فوق‌العاده‌ای است، اما اولویت من تیم است. می‌خواهم با گلزنی‌ و پاس‌گل به تیم برای کسب عناوین قهرمانی کمک کنم. پیروزی در بازی‌ها، لذت بردن از بازی‌ام و دیدن فرزندانم در بازگشت به خانه چیزی است که خوشحالم می‌کند. همین چیزهاست که در من ایجاد انگیزه می‌کند تا بیایم و با تیم تمرین و بازی کنم و هوادران را سرگرم کنم.

وی همچنین در خصوص سنش گفت: سن تنها یک عدد است و این را می‌توانم با عملکردم نشان دهم. از دید من پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین بازیکنان بزرگی هستند و به همراه کوادرادو و برناردسکی می‌توانند تفاوت را رقم بزنند.

کریستیانو رونالدو در پایان خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم یوونتوس بدون من متفاوت بازی کند. هر بازیکنی در تیم نقشی خاص دارد و به همین خاطر است که ما یک تیم هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد حیدری

      زنده باد بهترین و کاملترین و باثباتترین بازیکنه تاریخ کریس رونالدو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیدری جان برادر من ..منم مثل تو هوادار پر وپاقرص رونالدو هستم.و هیچ بازیکنی مانند او دیگر زائیده نمیشود..اما بیا دیگه ریتم وکلماتت روعوض کن.مثلا چیز دیگه ای درباره کریس بنویس.همش گیر دادی به این جمله و همیشه اینو مینویسی.و میفرستی..البته ببخشید داداش.شرمنده..دوست دارم یه جور دیگه کریس مقدس رو تعریف وتمجید کنی..باتشکر فدایی کریس بزرگ

    • بدون نام

      زارت خخخخخخخخ دوتا بچه دارن جک مینویسن خخخخخخخخ

    • بدون نام

      گلزن پنجم لیگ ایتالیا واسه پنالدو افتخاره

    • بدون نام

      قشنگ معلومه مسی همتون رو سوزونده

    • بیرانوند

      مسی بهتره رنالدو فقط وایمیسته جلو تیرک گل میزند و کاشته اما مسی دریبل میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج