۹۲۱۰۴۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

امری: پنالتی ما گرفته نشد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است داور پنالتی واضح این تیم مقابل شفیلدیونایتد را نگرفته و تیمش شایسته شکست در این بازی نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: اونای امری که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب شفیلدیونایتد شد و دومین شکست خود را در هفته نهم لیگ برتر انگلیس تجربه کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: ما شایسته شکست در این بازی نبودیم. نیمه اول کرنرهای زیادی به شفیلدیونایتد دادیم که آنها هم روی یکی از همین کرنرها دروازه ما را گشودند. روی هم رفته باید در این مورد پیشرفت کنیم و اجازه ندهیم چنین توپ‌هایی تبدیل به گل شود.

وی افزود: زمانی که فرصت‌هایی برای حمله داشتیم، موقعیت‌های زیادی نسبت به شفیلد خلق کردیم، اما موفق به گلزنی نشدیم. ما شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر از این بودیم، اما شفیلدیونایتد کمترین گل‌خورده در لیگ برتر (به طور مشترک با لیورپول) را دارد و زمانی که آنها گل اول را می‌زنند، بازی مقابل‌شان دشوار می‌شود. ما در نیمه دوم تلاش زیادی کردیم و سه موقعیت خوب گلزنی هم خلق کردیم.

سرمربی اسپانیایی توپچی‌های لندن در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در این بازی دو لحظه کلیدی وجود داشت، یکی گل شفیلدیونایتد و دیگری پنالتی کاملاً واضحی که برای ما گرفته نشد، جایی که روی سوکراتیس خطای کاملاً واضحی رخ داد. با وجود کمک‌داور ویدئویی (VAR) داور باید خطایی که روی سوکراتیس صورت گرفت را بازبینی می‌کرد. خطا کاملاً واضح بود، اما باید تصمیم داور را پذیرفت.

اونای امری تصریح کرد: ما شایسته شکست در این بازی نبودیم و باید به این فکر کنیم که چطور می‌توانیم پیشرفت کنیم. ما یک بر صفر شکست خوردیم، اما بازی را تحت‌کنترل داشتیم و شفیلدیونایتد با بازیکنان بیشتری در محوطه جریمه خود دفاع کرد که این کار ما را برای حمله و رسیدن به گل سخت کرد.

وی همچنین درباره مهاجم ۷۲ میلیون پوندی‌اش که در این بازی یک موقعیت بسیار خوب از دست داد، اظهار داشت: موقعیتی که ما به وسیله په‌په به دست آوردیم، کلیدی بود چون شفیلدیونایتد وقتی یک گل جلو می‌افتد، در دفاع خیلی قدرتمند است. په‌په در حال پیشرفت است و به مرور بهتر و بهتر خواهد شد و مرحله بعد گلزنی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسر شمالي

      ببند بابا تو اصلا مربي نيستي داغون تيممون رو بيچاره کردي

    • پسر شمالي

      ببند بابا تو اصلا مربي نيستي داغون تيممون رو بيچاره کردي

    • پسر شمالي

      ببند بابا تو اصلا مربي نيستي داغون تيممون رو بيچاره کردي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج