اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۲۲۰۰۸
۸۲ نظر
۵۰۳۴
۸۲ نظر
۵۰۳۴
پ

اصولگرایان علیه جهانگیری؛ از تمسخر تا تهدید

اظهارات جهانگیری درباره‌ی تایید لوایح مبارزه با پولشویی توسط رهبر انقلاب با تکذیب مجمع تشخیص و محسن رضایی همراه شده. سیاستمدارانی، چون کریمی‌قدوسی (نزدیک به جبهه‌پایداری) و محمد حسینی (وزیر فرهنگ احمدی‌نژاد) طی دیروز و امروز رسما جهانگیری را دروغگو خطاب کرده‌اند. برخی نهاد‌های دانشجویی اصولگرا هم موضع تندی گرفتند، نکته اینجاست که جهانگیری اصلاح‌طلب‌ترین فردِ دولت روحانی است و این فعل و انفعالات در انتخابات آینده بی‌تاثیر نخواهد بود.

برترین‌ها: اظهارات جهانگیری درباره‌ی تایید لوایح مبارزه با پولشویی توسط رهبر انقلاب با تکذیب مجمع تشخیص و محسن رضایی همراه شده. سیاستمدارانی چون کریمی‌قدوسی (نزدیک به جبهه‌پایداری) و محمد حسینی (وزیر فرهنگ احمدی‌نژاد) طی دیروز و امروز رسما جهانگیری را دروغگو خطاب کرده‌اند. برخی نهادهای دانشجویی اصولگرا هم موضع تندی گرفتند، نکته اینجاست که جهانگیری اصلاح‌طلب‌ترین فردِ دولت روحانی است و این فعل و انفعالات در انتخابات آینده بی‌تاثیر نخواهد بود.

اصولگرایان علیه جهانگیری؛ از تمسخر تا تهدید

انتشار سخنان اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهور درباره وضعیت لوایح "اف‌ای تی اف" با واکنش تند اصولگرایان و تکذیب چند نهاد روبه رو شده است. اصولگرایان معاون اول رییس جمهور را متهم می‌کنند که مطالبی را به دروغ مطرح کرده است. در همین حال رییس دفتر حسن روحانی از کارشکنی یک نهاد در راه تصویب لوایح "اف‌ای تی اف" خبر داد و گفت "این نهاد باید مسئولیت این وضعیت را بپذیرد.

متن دقیق سخنان جهانگیری به شرح زیر است: «الان دو لایحه درباره اف. ای. تی. اف را به مجمع تشخیص مصلحت فرستادیم؛ تا الان تعیین تکلیف نشده است. مجمع تشخیص مصلحت نظام جلساتش درباره پالرمو و سی‌اف‌تی علنی برگزار کند آنجا بحث کنند مردم بشنوند تا ببینند چه اتفاقی افتاده که می‌گویند نه. ما در جلسات سران سه قوه دو بار یا سه بار تصویب کردیم که این دو لایحه برای اداره کشور بسیار ضروری است. هر دو بار که تایید کردیم حضرت آقا تایید کردند این لوایح تصویب شود، چون لوایح داخلی هستند، ولی همین‌جور مانده است."

این سخنان توسط اصولگرایان مورد هجمه قرار گرفت. در نخستین گام حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات جهانگیری گفت: «رهبر معظم انقلاب در این زمینه هیچ دستوری را به ما ابلاغ نکرده‌اند. ایشان اگر تشخیص بدهند خودشان موضوع را به ما اعلام می‌کنند. ما هم در همه امور تابع فرمایشات ایشان هستیم.»

کریمی قدوسی ؛ نماینده مردم مشهد در مجلس و حسینی وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد هم با انتقاد از معاون اول رئیس‌جمهور در اظهارنظر مشترکی گفتند: فقط اصلاح طلبی مثل جهانگیری می تواند در جمله ای کوتاه، هم دروغ بگوید و هم بهتان بزند!

پس از آن امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده در مجلس گفت که "اگر اینگونه بود آقای لاریجانی آن را مطرح می‌کرد."

اصولگرایان علیه جهانگیری؛ از تمسخر تا تهدید

موج تکذیب سخنان جهانگیری ادامه دار شد و مجمع تشخیص مصلحت نظام به ادعای معاون اول واکنش نشان داد. مجمع سخنان جهانگیری را رد و در بیانیه خود اعلام کرد "معظم‌له هیچ‌گونه اظهار نظر یا مکتوبی دال بر موافقت با تصویب و اجرای لوایح اف‌ای تی اف یا سی اف تی نداشته اند." این نهاد که طبق قانون اساسی وظیفه داوری در اختلاف میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان قانون اساسی را برعهده دارد تاکید کرده است: «مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسات و بررسی‌های خود را در خصوص این لوایح فارغ از هر گونه فشار و اعمال نظر و با در نظر گرفتن منافع ملی پیگیری خواهد کرد.»

محسن رضایی ، دبیر مجمع هم در این رابطه گفت: صحبت آقای جهانگیری تکذیب می‌شود. رهبر معظم انقلاب نه شفاهاً و نه کتباً کنوانسیون‌های پالرمو و CFT را تایید نکرده است.

در همین حال سخنگوی قوه قضائیه نیز سخنان جهانگیری را به گونه‌ای دیگر تکذیب کرد. غلامحسین اسماعیلی گفت: «برخلاف ادعا‌های مطروحه، از زمان انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه و حضور ایشان در جلسه سران قوا، هیچ‌گونه بحثی پیرامون اف‌ای تی اف مطرح نشده و ادعای تصویب این معاهده در جلسه سران قوا، در این دوره نادرست است.»

اصولگرایان علیه جهانگیری؛ از تمسخر تا تهدید

همزمان با این تکذیب‌های رسانه‌های اصولگرا نیز به رد سخنان جهانگیری پرداختند. روزنامه کیهان در این باره نوشت: "رهبر معظم انقلاب به هیچ عنوان لوایح مرتبط با اف‌ای تی اف را را تایید نکرده‌اند." این روزنامه ادعای جهانگیری را "غیراخلاقی" خواند.

روزنامه جوان نیز به شدت از جهانگیری انتقاد کرده است. این روزنامه ضمن گزارش سخنان جهانگیری را "دروغ" خوانده است.

انتقاداتی مشابه از جهانگیری در فضای مجازی نیز وجود دارد. حتی برخی کاربران اصولگرا خواستار پیگیری قضایی ادعای جهانگیری شده اند.

اصولگرایان علیه جهانگیری؛ از تمسخر تا تهدید

در کنار واکنش‌ها به سخنان جهانگیری، اما دیگر مقامات دولتی نیز بر تصویب لوایح اف‌ای‌تیاف تاکید کردند.

رییس‌جمهور در جلسه اخیر هیأت دولت گفت: «نباید اجازه دهیم در سیستم بانکی‌اتهام پولشویی به ما بچسبد و این به زیان کشور است. البته در خصوص اف‌ای‌تی‌اف که برخی به آن حساسیت دارند سخنی نمی‌گویم.» روحانی در ادامه افزود: «چرا یک عده در مقابل چهار لایحه‌ای که در دولت و مجلس به تصویب رسیده، مانع‌تراشی می‌کنند و جلوی دولت و مجلس ایستاده‌اند؛ اینگونه اقدامات به نفع کشور نیست.»

اشاره روحانی به لوایحی است که از سوی دولت در ارتباط با پولشویی و کمک مالی به گروه‌های تروریستی تهیه و در مجلس تصویب شد.

اصولگرایان علیه جهانگیری؛ از تمسخر تا تهدید

محمود واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری نیز به برخی "کارشکنی ها" اشاره کرد و گفت: «متاسفانه این لوایح بانکی و اقتصادی را سیاسی و جناحی کرده‌اند و کسانی که مخالفت می‌کنند باید مسئولیت مخالفت خود را بپذیرند.» واعظی درباه تایید این لوایح از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار بی‌اطلاعی کرده، اما او نیز تاکید کرد که این لوایح در جلسه سران سه قوه تصویب شده است.

در همین راستا دفتر معاون اول رییس جمهور درخصوص سخنان اخیر اسحاق جهانگیری در باب لوایح مرتبط با FATF اطلاعیه ای منتشر کرد و با اشاره به آن‌چه «برداشت‌های متفاوت و موضع‌گیری سیاسی و غیراخلاقی برخی افراد و رسانه‌ها از سخنان دکتر جهانگیری در نشست با جمعی از علما و روحانیون» خوانده، تصریح کرد: برخی تلاش دارند تا هدف اصلی این سخنان مبنی بر ضرورت شفافیت در تصمیم گیری ها و اهمیت تسریع در تصویب لوایح مرتبط با FATF را به حاشیه ببرند.

اصولگرایان معاون اول رییس جمهور را متهم می‌کنند که مطالبی را به دروغ مطرح کرده است. در همین حال مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف چهره جهانگیری رو به دماغک هواپیما تشبیه کرد که تذکر به وی را درپی داشت.

اصولگرایان علیه جهانگیری؛ از تمسخر تا تهدید

اصولگرایان علیه جهانگیری؛ از تمسخر تا تهدید

با این حال شواهد حقوقی و تاریخی در این زمینه، نشان می‌دهند که سخن معاون اول رئیس‌جمهور بیراه نبوده است. کشور ما از اردیبهشت سال ۱۳۹۷، نهاد جدیدی به نام شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا دارد که با عضویت ۵ عضو از هر قوه به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود. مصوبات این نهاد نیز پس از تایید رهبر انقلاب در حکم قانون هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والله قسم خسارت دولت روحانی چند ده برابر خسارت هشت سال جنگ بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خسارت هشت سال رییس جمهوری محموت احمدی نجاتتون کمتر نبود

      • بدون نام

        صد هزار رحمت به احمدی نژاد دیگه دلار رو بیست هزار تومن نکرد
        اینا زدن مردم ترکوندن

    • بدون نام

      جهانگیری حقشه.

    • بدون نام

      کاش اینها به جای همدیگه خوبیدن به فکر مردم باشن

    • بدون نام

      اینم از برخورد مسعولین و احترام گذاشتن به همدیگر است!!!!!! چهار تا کلمه انگلیسی مینویسن عموم نمیدونند چی میگین اول شفاف سازی بشه این کلمات رو توضیح بدین مردم هم بفهمند مردم در رابطه با تصمیم گیریهای شما در رابطه با سرنوشت خود (مردم)نباید بدانند کی چی میگه شما خودتون میبرید خودتون میدوزید برا مردم راستی این فضولیها به ما نیافتاده

    • بدون نام

      اقای جهانگیری هم مثل بعضیا بایددماغشو عمل میکرد؟

    • ناصر

      یعنی مطالب برترین ها روز به روز به شرق و اعتماد و... نزدبکتر میشه.
      تبتر و ظاهر مطالب ضد دولت و اصلاح طلبی،متن و عمق مطالب برعکسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکنه میخوای تیتراش به کیهان و تسنیم و فارس نزدیک بشه ساندیسی؟

    • بدون نام

      ای درغگوها

    • بدون نام

      اخر شما چه کاره اید که به شما ابلاغنشده است یک ملای بی مصرف .حافظه مردم خوب به یاد دارد که رهبر در یک برنامه زنده کفت من با این لوایح مخالفتی ندارم لذا در مراجع ذی ا لصلاح مورد روی ان بعث شود وبعد تایید شود .......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم برنامه

    • بدون نام

      و کاسبان تحریم نگران می شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصولگرا=کاسبان تحریم

    • بدون نام

      منظور از اصولگرا تو این خبر دلالان تحریم و کسایی که بدبختی مردم براشون سودمنده هست دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلال تحریم گیرندگان دلار ۴۲۰۰ جناب جهانگیری هستند
        اقلامی که با ارز دولتی وارد شده بیشتر گرون شده

      • بدون نام

        دقققیقققا. اصولگرا= کاسبان تحریم

      • بدون نام

        و منظور از اصلاح طلب کسانی هست که با آژانس گذاشتن فساد و فحشا رای آوردند دیگه!!!!!!!!

    • احد

      آدم که میشه معاون رئیس جمهور باید مواظب گفتارش باشه طوری حرف نزنه که گزک دست مخالفان بده و بعدا دیگران با صد تا اطلاعیه و مقاله و گزارش بخواهند قضیه را رفع و رجوع کنند
      به گوشه ای نشستن و صم بکم
      به از زبانی که نباشد اندر حکم

    • علی

      چرند نگو برترین ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرند نمیگه حقیقته نمیخوای قبول کنی مشکل خودته. خودتو به خواب زدی عزیز.

    • سیدهادی محسنی

      مصوبه ی سران قوآ مسلما" بصورت مکتوب وجود دارد . خوب چرآ منتشر نمیشود ؟

    • بدون نام

      اصول گراهاطوری رفتارمیکنند که مملکت ارث باباشون هست کلاکشوررومصادره کردن به نفع خودشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادران و یا دختران و پسران چه کسانی اموال مردم غارت کردند یکم فکر کن

      • بدون نام

        فعلا که اصلاح طلبا همه کارن.....چقدرم خب کار میکنن.مردم به نون شبشونم محتاجن

    • بدون نام

      حالا مثلا کیهان یا قدوسی یا رضایی کی هستند که ما حرف اونا را قبول کنیم!؟

    • بدون نام

      همتون سرتاپا یه کرباسید ...

    • احمد

      خخخخخخخ
      دماغک هواپیما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی کارش زشت بود که ظاهر یه انسانو مسخره میکنه

    • احسان

      برترین ها این همه گفتی که آخرش بگی جهانگیری بیراه نگفته؟
      معلومه شما هم هم کیش اصلاحات هستین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب بیراه نگفته واقعا. برو ببین این لوایحی که انقدر باهاش مخالفت میکنن چیه

    • بدون نام

      همه عالم وآدم میدانند چه اشخاص حقیقی ویاحقوقی مخالف تصویب این لوایح وباچه اهدافی ومنافعی هستند چه کسانی ازشفافیت مالی متضرر میشوندمعلوم است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا بر همه مشخص است که اصولگراهای تندرو دلواپس ساندیسی واپسگرا مخالف تصویب این لوایح هستن

    • بدون نام

      خیلی هم سخنان اون پینوکیو ی دروغ گو بی راه، وبی جابوده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلیم سخنانش به جا و درست بوده منتهی دشمنانش یعنی محافظه کاران و دلواپسان جیره خور و ساندیسی نمیفهمن

    • بدون نام

      عملکرد هر آدمی معرف رفتارش هست با تمسخر دیگران کسی تخریب نمیشه اگر کارش خوب بود که کسی مشکلی نداشت و تعریف میکرد

    • بدون نام

      متاسفانه جنگ قدرته نه جنگ خدمت هر دو گروه اصولگرا و
      اصلاح طلب
      ...

    • ایرانی

      عجب تیتر بدی زدی برترین ها! همچنان دنبال دو قطبی سازی و اختلاف انداختن هستی با دو جناحی کردن مردم به اصولگرا و اصلاح طلب!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب چه تیتری بزنه اصولکراهای خلن دیگه

    • بدون نام

      آقای واعظی شما که میفرمایید کسانی که مخالفت میکنند باید مسعولیت عواقبش رو بپذیرن، متقابلا مسعولیت موافقت باهاش و عواقب اجرایی کردنش رو میپذیرین؟ یا فقط میخواید منتقد ها رو بترسونید و یه سری تعهدات رو حساب نشده به کشور تحمیل کنید؟ حتما تهشم میشه مثه برجام که همه میگن "کی بود کی بود من نبودم"

    • بدون نام

      این دولت مجلسش روی ترامپ وسفیدکردن

    • مجید ورمزیار

      تا زمانیکه تو این مملکت

      منم منم و قوپی الکی هست

      بلاتکلیفی نیز هست

      اگر ی کاری مزایاش بیشتر از معایبشه با توجه به شرایط موجود و حاکم

      تصمیم قاطع بگیرید یا انجام بشود یا نشود یا راهکار بجویید،بهترین تصمیم را بگیرید و جلو چشم دشمن اینطوری به جان هم نیفتید

      مگر کشور ما دوتا اسم داره که همش میگید اصلاح طلب و اصولگرا

      جمع کنید این حرفارو ،بفکر همدلی و عملگرایی باشید.

    • بدون نام

      جنگ برسرقدرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جنگ ثروت ایران جنگ غارت

    • بدون نام

      شما هم که پینوکیو شدید ، دروغگو دشمن خداست

    • رضا سبزاری

      متاسفانه در کشور کسانی هستند که قادر هستند دست به هر کاری بزنن و پاسخگو به هیچکس نیست و مخالفت می‌کنند

    • رضا سبزاری

      متاسفانه در کشور کسانی هستند که قادر هستند دست به هر کاری بزنن و پاسخگو به هیچکس نیست و مخالفت می‌کنند

    • بسیجی مخلص

      باین میگن آزادی ه‍رکس وهرفرد هر چقدر که میخواهد دروغ بگوید

    • بدون نام

      چرا کامنت ها رو منتشر نمیکنید

    • بدون نام

      اولا سالهاست مشخص شده که اصولگرایان در واقع شبه اصولگرایند و باید از سوء استفاده از عنوان اصولگرا دست بردارند!
      ثانیا، به اون مدیر روابط عمومی که شبه اصولگراست و نمیفهمد باید یاد داد که وقتی متوجه میشود که غلط کرده، عذرخواهی باید بکند!!
      ثالثا، اینهم فقط از شبه اصولگرایان بر میاد که جهانگیری به استناد یه چیز حرف درست و راست میزند و آنها بدون توجه به آن وی را دروغگو میخوانند!

    • بدون نام

      چه کسی جرات کرده ایشون رو که با ایده دلار ۴۲۰۰ تومنی به کشور سر وسامان داده مسخره کنه
      اصلا رانتی نداده برای خودش و برادرش مهدی حرف در آوردند
      هر وقت یاد گریه اش تو مناظره ۹۲ میافتم گریه ام می گیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به خدااینادشمن ایران وایرانی هستن تعجب بعصیهانفهمیدن وکاری نمیکنن شاه سلطان حسن هم ازاینهابهتربودفقط احمدی نجات وعشق

    • بدون نام

      غلط کردن تهدید کردن

    • بدون نام

      اصولگراها با محموتشون گند زدن به کشور

    • alsamadi

      بر جهانگیری لعنت باد

    • alsamadi

      بر جهانگیری لعنت باد

    • بدون نام

      خب چرا یک بار جلسه مجمع را که در باره اف ای تی اف می باشد بصورت علنی از تلوزیون پخش نمی کنند و ساعتش و تاریخش را به اطلاع مردم برسانند ؟ در این بین که مورد مشکوکی نیست و مردم هم صاحب اصلی مملکت هستن ،البته بعد از خدا. هر جریانی که مخالف پخش بود ،مشخص می شود که چه خبره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم کجا بود؟ مردم فقط برای انتخابات میخوان

    • بدون نام

      خب چرا یک بار جلسه مجمع را که در باره اف ای تی اف می باشد بصورت علنی از تلوزیون پخش نمی کنند و ساعتش و تاریخش را به اطلاع مردم برسانند ؟ در این بین که مورد مشکوکی نیست و مردم هم صاحب اصلی مملکت هستن ،البته بعد از خدا. هر جریانی که مخالف پخش بود ،مشخص می شود که چه خبره.

    • بدون نام

      لعنت به همشون که کشور کردن جولان گه خودشون سر قدرت سر کول هم میزنن بجای تلاش برای حل مشکلات و پیشرفت کشور یا اختلاس میکنن یا همدیگه رو دارن میکوبند. خدا لعنت کنه

    • بدون نام

      جهانکیری دروغ گوست

    • بدون نام

      فقط جهانکیری

    • بدون نام

      دولت دروغگو خجالت

    • بدون نام

      کاسبان تحریم نمیگذارند آب خوش از گلوی مردم پایین بره دبیر امربمعروفمون که اینقدر بی ادب باشه وای به حال دیگران

    • بدون نام

      دروغگو وووو ... البته قبلا هم دروغ گفته ....

    • بدون نام

      هرچه بدباشع بازمردم بدتررانتخاب نمیکنن بدراانتخاب میکنن...حق بااکثریت مردم هستش..

    • اسماعیل

      من نمیدونم کشور ما چه نیاز داره که تمام تراکنش های بانکی و غیر بانکی رو تحویل یک سازمان خارجی بده که ناظر های آن اسرائیل و عربستان هستند بعد حتما انتظار دارید این دو کشور به نفع کشو ما قدمی بردارند یک بار امتحان کردیم اطلاعات سرافی ها رو تحویل دادیم تمام حسابهای سرافی ها در خارج از کشور بسته شد آدم که از یک سوراخ چند بار گزیده نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو ندونی بهتره همین چرت و پرتی که نوشتی معلومه چی به خوردت دادن.

      • بدون نام

        فقط انها که پولشویی میکنن دنبال به هم زدن تصویب این لایحه هستن.بقیه ملت که دخل شان کفاف خرج شان را هم نمیکند

    • عبدالرحمن

      تاریخ دوباره تکرار می شود و اینبار شاه سلطان حسین با یک اسم دیگری کشور را به دست محمود افغان دیگری میدهد تا تیکه پاره شود و کاریش هم نمیشه کرد ما هنوز نادانیم!

    • بدون نام

      فقط گند میزنید . بخدا زشته

    • بدون نام

      کیهان عزیز ای روزنامه احمق ها ما بدنبال مذاکره نیستیم که با غرب تعامل کنیم. بلکه بدنبال این هستیم که فضا را ارام کنیم تا از شوک و فشار شدیدی اقتصادی که با عث خروج ارز و سرمایه از کشور میشود جلوگیری کنیم به این میگن سیاست احمق جان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای درود بر شما

    • بدون نام

      اصولگرا = هرچی میکشیم از عقده گشایی های اصولگراها هستن= بدبختی های همه مردم ازهرلحاظ .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        اصولگرا ها هیچ خدایی را بنده نیستند وحرف هیچ کس راقبول ندارند.

    • سعید کورد ایلام

      سیاست یعنی همینی که ملاحظه می کنید اینا در ظاهر مقابل هم قرار میگیرند ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوکلام هم ازمادرعروس

      • بدون نام

        ماکشورهای جهان سازش نداریم که هیچ با ملت خودمان هم سازگار نیستیم وهر کدام را بگونه ای متهم می کنیم.

    • رحمان

      اگر نمایندگان سران سه قوه تصویب نموده اند پس این همه مخالفت چیست . بله درست است نان بعضی از تحریم است

    • مایوس

      کدومتون راست میگید که این بگه

    • محمد فلاحی

      والله اینا خوب رویی دارن میان میگن همه چی خوبه همه چی اکی هست
      مملکت رو به نابودی رفته اینا براشون چیزی مهم نیست
      این نیز بگذرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج