۹۲۲۰۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

باران در کشور ادامه خواهد داشت؟

کارشناس سازمان هواشناسی، شرایط جوی کشور طی روزهای آینده تشریح کرد.

میزان نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی، شرایط جوی کشور طی روزهای آینده تشریح کرد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور، گفت: امروز با ادامه سامانه بارشی روی کشور سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز برخی نقاط استان‌های مثل غرب و جنوب غرب بارش باران گاهی رعدو برق و وزش شدید بادهای موقتی را دارند.

وی با بیان اینکه در استان‌های شمال غرب و شمال شرق و شرق بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، افزود: از فردا تا دوشنبه نیمه غربی، بخش‌هایی از مرکز و بخش‌ها شمالی از خلیج فارس بارش خواهند داشت.

گودرزی با تاکید بر اینکه در شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: شدت بارش برای امروز تا روز دوشنبه در استان‌های زاگرس مرکزی و نواحی مرکزی کشور بیشتر خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: آب گرفتگی شهری، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مه آلود و لغزنده شدن جاده‌های کوهستانی هشدارهای سازمان هواشناسی به مردم است.

وی ادامه داد:از فردا در استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز ۳ تا ۵ درجه کاهش دما خواهیم داشت و سه شنبه این سامانه بارشی تضعیف می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ۴ روز آینده در دامنه‌های البرز و زاگرس بارش می‌تواند به شکل برف باشد، تصریح کرد: برای تهران امروز رگبار پراکنده همراه با تداوم بارش باران پیش بینی می‌شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه از فردا شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز ۳ تا ۵ درجه کاهش دما پیش بینی می‌شود، گفت: در دامنه های البرز و زاگرس در برخی مناطق بارش به شکل برف در برخی ساعات تا دوشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تهران نیز از فردا ۳ درجه خنک‌تر خواهد شد، افزود: شهرکرد با دمای ۴ درجه خنک‌ترین و بندرعباس با دمای ۳۹ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج