۹۲۲۴۲۶
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

آغاز پخش مجموعه «به رنگ خاک» از تلویزیون

سریال «به رنگ خاک» با موضوع مرزبانان مرز‌های دریایی، از دهم آبان در شبکه اول سیما به روی آنتن خواهد رفت.

ایسنا: به نقل از روابط‌عمومی مجموعه، تصویربرداری «به رنگ خاک» از بهمن ماه سال ۹۶ از جزیره هنگام آغاز و اسفند سال ۹۷ در روستای «لافت» در جزیره قشم به پایان رسید.

آغاز پخش مجموعه «به رنگ خاک» از تلویزیون

سعید بشیری تهیه کننده سریال «به رنگ خاک» درباره داستان این مجموعه توضیح داد: با توجه به اهمیت استراتژیک جزایر خلیج فارس و ادعاهای بی اساس در رسانه های خارجی، دیدن تصاویر مردمی که در بستر یک اثر نمایشی در حال کار و تلاش در جزایر هستند فارسی با هم حرف می زنند به هم مهر می ورزند و در پیچ و خم اتفاق‌ها و بحران های داستان سریال، عشق به سرزمین و همدلی شان را به هم نثار می کنند.

آغاز پخش مجموعه «به رنگ خاک» از تلویزیون

تهیه کننده به رنگ شب در ادامه افزود: تا حد زیادی برای مخاطبان آثار نمایشی به نقطه اشباع رسیده و دیدن مکرر فضاهای به اصطلاح آپارتمانی یا شهری است. صدا و سیما چندین سال است که تلاش می کند آثار نمایشی تولید کند که مردم کشور با مناطق دور افتاده محروم و کمتر دیده شده سرزمینمان نیز آشنا شوند. مناطقی که هر کدامشان دارای جذابیت‌های طبیعی، آئین ها و فرهنگ و رسومی است که برای گردشگران می تواند بسیار جذاب باشد.

آغاز پخش مجموعه «به رنگ خاک» از تلویزیون


گفتنی است حسن لفافیان بعنوان کارگردان ۲۷ قسمت از مجموعه اپیزودهای مربوط به جزایر هرمز، لارک، قشم و بوموسی را ساخته و و محسن یوسفی کارگردانی ۷ قسمت مربوط به جزیره هنگام را بر عهده داشته است.

برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، محمد متوسلانی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، بیتا سحرخیز، فرشته سرابندی، مجید سعیدی، عزت الله رمضانی فر، امیر کاظمی، علیرضا جعفری، علیرضا استادی، کیوان ساکت اف، هستی فرحی، مهدی صبایی، اتابک نادری، زهرا سعیدی، شهروز ابراهیمی، یوسف صفری بختیاری، دنیا نادرخانی، حسین توشه، سامان دارابی، ابوالفضل همراه، فریبا امینیان، محمد علی سلیمان تاش، ایوب دمان، هادی معصومی، لیلی فرهاد پور، عرفان برزین، ارمین ترکمندی، بایار فرج زاده، معصومه بافنده، نگین غفاری، عاطفه خازنی پور، و جمعی از بازیگران بومی استان هرمزگان در این مجموعه حضور دارند. یکی از ویژگی‌های این سریال ۳۵ قسمتی بازخوانی روابط انسانی و فعالیت‌های اجتماعی ساکنان جزیره های خلیج فارس در کنار روایت داستان اصلی این مجموعه است.

آغاز پخش مجموعه «به رنگ خاک» از تلویزیون

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مهرداد که در جزیره هرمز به کار آموزش غواصی مشغول است دلباخته دختر ناخدا جمات است در حالی که ناخدا مخالف جدی ازدواج این دو است. از سوی دیگر یک تیم خلافکار به شدت در پی پیدا کردن مهرداد هستند و او نیز هر روز برای یافتن شیئی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می کند و...

اولین قسمت این مجموعه نمایشی که در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه شده است، روز جمعه دهم آبان ماه ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد.

آغاز پخش مجموعه «به رنگ خاک» از تلویزیون

عوامل سریال «به رنگ خاک» عبارتند از: کارگردان: حسن لفافیان و محسن یوسفی، نویسندگان: مینا خدیوی، آزیتا رصافی، نرگس ادب خواه و لیلا نادری، مدیر تصویر برداری: فرشاد خالقی، احمد گودرزی، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، حسین نقوی ناظر کیفی: دکتر محمود اربابی، مدیر تولید: ابوالفضل نصیر، آهنگساز:حمید یراقچیان. سعید شبانی، تدوینگر: علی برزگر دانایی، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز: حسن سالار، فرزین فتحی. منشی صحنه: هدیه نصیری، دنیا نادرخانی. دستیاران کارگردان: وحید حیدری، پویان درزی، ارین حسینی. گروه تصویربرداری: سیروس کفاشی، ایمان وطن پور، نوید آقایی، امیر کرمی و وحید رنجبر، گروه صدا: میثم کیان ارثی و امیرحسین مجیبی نیا، طراحی گریم: داریوش صالحیان، علی رضا جوادی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، محمد صادقی، عکاس: مجید محبوب راد، مدیر تدارکات: نادر اژدری، روابط عمومی: منصوره بسمل، تهیه کننده: سعید بشیری.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالمون ازاین بیغیرت خاین پوریاسرخ بهم میخورکاس لیس افغانی اویزون مفت خورملوچک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج