۹۲۲۷۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۶
پ

فغانی: مهم این است که کنار خانواده‌ام هستم

داور مطرح فوتبال ایران بعد از مهاجرت به استرالیا در سه هفته از شروع مسابقات لیگ فوتبال این کشور یکی از داوران اصلی بوده است.

ورزش سه: علیرضا فغانی تنها بعد از سه هفته از شروع رقابت های ای-لیگ استرالیا دربی شهر سیدنی را سوت زد. مسابقه حساس و جنجالی که در نهایت موجی از تمجید و تحسین را در رسانه ها و فضای اینترنتی این کشور برای داور مطرح ایرانی به همراه داشت.

فغانی خیلی زودتر از آنچه تصور می شد در استرالیا به عنوان داور مسابقات مهم مطرح شد و کیفیت کارش به گونه ای بود که خبرنگار فاکس اسپورت آسیا در توئیترش نوشت که انتقال فغانی به استرالیا بهترین نقل و انتقالات فصل بوده است.

داور مطرح فوتبال آسیا و جهان در ارتباط با حضورش در استرالیا و شرایطش بعد از مدت کمی زندگی در این کشور به خبرنگار ما گفت:" خداراشکر از موقعی که آمدیم کارها خیلی خوب پیش رفت. آقایان مازندرانی و شادکامی و دیگر دوستان خیلی به من کمک کردند که در اینجا راحت بتوانیم بحث اسکان و پیش بردن کار را به نحو احسن انجام بدهیم."

فغانی در ارتباط با حضورش در لیگ فوتبال استرالیا هم گفت:"زمانی که آمدم کلاس های ابتدای فصل داوری لیگ استرالیا بود؛ در کلاس ها شرکت کردم و دقیقا بعد از دو هفته بازی ها شروع شد."

او افزود:"خوشبختانه در این سه هفته به من قضاوت دادند و در مجموع می توانم بگویم خداراشکر شرایط خیلی خوب است."

فغانی درباره لیگ استرالیا هم گفت:"آن چیزی که مهم است در لیگ فوتبال استرالیا VAR هست و اگر اشتباهی از سوی داور صورت بگیرد با توجه به وجود این سیستم آن تصمیم ها اصلاح شده وتصمیم درست گرفته می شود و در نهایت تیم ها کمتر ضرر می کنند هرچند با وجود سیستم کمک داور ویدئویی بازهم امکان دارد که اشتباه داوری رخ بدهد. روی هم رفته در اکثر مسابقات حق به حقدار می رسد."

او با اشاره به اینکه به شدت مورد توجه رسانه های استرالیایی قرار گرفته است گفت:" رسانه ها به من لطف دارند. برخوردم با رسانه ها اینگونه بوده که همیشه سعی می کنم از چیزهایی که به دردم می خورد استفاده کنم و چیزی هم که در حد حرف است برایم در همان حد حرف می ماند."

داور ایرانی حاضر در فوتبال استرالیا درباره اینکه آیا خودش را با شرایط زندگی در استرالیا وفق داده است گفت:" سعی می کنم خودم را با شرایط وفق بدهم و راستش موضوع مهم برایم این است که کنار خانواده ام هستم؛ بچه هایم کارهایشان را پیگیری می کنند و درسشان را می خوانند. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و همه چیز روز به روز برایشان بهتر شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موفق باشند

    • mohsen

      بهترین تصمیم عمرتو گرفتی از ایران رفتی آینده خوبی در انتظارته

    • بدون نام

      خیانتت به تراکتور یادمان نمیره. چوب خدا صدا نداره. تاوان او ستم را پس خواهی داد ای قاضی کثیف فوتبال.

    • بدون نام

      خوشا به سعادتت که رفتی استرالیا . استرالیا کشوری فوق العاده برای زندگی است و به حقوق انسان اهمیت زیادی میدن

    • بدون نام

      کاش منم توانایی مالی داشتم تا خانواده ام را ببرم استرالیا. چهار صباحی آدم عمر میکنه و باید از لحظه لحظه زندگی لذت ببره نه اینکه همش استرس و ترس از آینده و نبود امنیت

    • بدون نام

      خدای مهربان اینهمه نعمت را آفریده که آفریدگان خدا با استفاده صحیح بهترین لذت را از زندگی ببرن نه اینکه همش توی فقر و بدبختی و استرس دست وپا بزنی به امید اینکه در دنیایی دیگر لذت ببری . اگر در این دنیا درست زندگی کنی در اون دنیا هم میتونی درست زندگی کنی

    • عبدالله

      مردلزرگ محیط بزرگ می خواهد فغانی رازمانی ازدست دادیم که برای دست دادن باهمسریکی ازداوران برایش حاشیه درست کردیم واوهم بهترین تصمیم راگرفت تصمیمی که هرکس توانش راداشته باشد همانگونه می گیرد

    • بدون نام

      همیشه موفق باشید

    • بدون نام

      دمت گرم بهترین کار ممکن را کردی انجا برای شما ارزشی بیشترین قایل هستند

    • بی نام

      راست میگه با پول این مملکت به جای رسید خیرش باید به اونا برسون ممنونم ازت اخه دماغ عملی تو اگه توایران داور نمیشدی فکر میکنی به جایی میزسدی

    • پرسپولیس

      انشالله موفقیت پشت موفقیت نصیبت بشه
      چشم تمام پرسنل فدراسیون هم دراد ایشالله
      مخصوصا تاج مفت خور

    • بدون نام

      پیروز باشید

    • بدون نام

      صد حیف و دریغ که این سرمایه را از دست دادیم بعد از سی سال که براش زحمت کشیدیم مفت از دست دادیم

    • حمید

      بهترین کارو کرد برای پیشرفت

    • بدون نام

      خوب کاری کردی از این کشورفاشیستی نژادپرست بددهن فحاش زد اقوام رفتی مگر چندبار قراره بدنیا بیاییم و زندگی کنیم! اونی که باخانواده رفت خوش به سعادتش اونی هم که تنها رفت بلاخره غربت یکم تومواردی اذیتش میکنه

    • بدون نام

      خوب کاری کردی از این کشورفاشیستی نژادپرست بددهن فحاش زد اقوام رفتی مگر چندبار قراره بدنیا بیاییم و زندگی کنیم! اونی که باخانواده رفت خوش به سعادتش اونی هم که تنها رفت بلاخره غربت یکم تومواردی اذیتش میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج