جاباما
۹۲۳۴۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

امروز باران در کدام مناطق می‌بارد؟

یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، مرکز، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و شمال شرق بارش باران گاهی به شکل رعد و برق و وزش باد را داریم. سواحل مرکزی و غربی دریای خزر نیز بارش باران دارند.

خبرگزاری ایرنا: یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، مرکز، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و شمال شرق بارش باران گاهی به شکل رعد و برق و وزش باد را داریم. سواحل مرکزی و غربی دریای خزر نیز بارش باران دارند.

امروز باران در کدام مناطق می‌بارد؟

«فریبا گودرزی» گفت: این وضعیت تا پنجشنبه در مناطقی از استان‌ها واقع در نیمه شرقی و غرب سواحل رخ می‌دهد. جمعه برای غرب سواحل و بخش‌هایی از شرق کشور بارش‌های پراکنده را داریم ضمن اینکه در این روز در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد را داریم.

وی ادامه داد: از روز شنبه با تقویت جریان‌های شمالی روی دریای خزر، بارش‌های باران در گیلان و مازندران تشدید می‌شود. یکشنبه علاوه بر این دو استان، بارش‌ها گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی را نیز در بر می‌گیرد؛ دمای هوا در این منطقه میان پنج تا هشت درجه سرد خواهد شد.

امروز و فردا دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج هستند

به گفته گودرزی، شنبه برای اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و شمال کرمانشاه رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد را داریم. امروز و فردا دریای عمان و شرق تنگه هرمزگان نیز مواج است و ارتفاع موج میان ۲.۵ تا ۳.۵ متر برآورد شده است.

آسمان تهران

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور در مورد آسمان پایتخت نیز گفت: در تهران بعدازظهر امروز افزایش ابر را داریم که با بارش پراکنده و وزش باد همراه است؛ بیشینه دمای هوای تهران امروز به ۱۹ درجه سانتی گراد می‌رسد.

گرم ترین و سردترین مراکز استان کشور

گودرزی در مورد گرم‌ترین و سردترین مراکز استان کشور نیز گفت: شهرکرد با ۴ درجه سانتی گراد و بوشهر با ۳۶ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین مراکز استان‌ها در کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج