۹۲۳۶۸۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کمالوند: قول می‌دهم با آبرو پارس را در لیگ حفظ کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید با وجود همه مشکلات تیمش، این تیم را با آبرو در لیگ حفظ خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان درباره حواشی داوری اظهار کرد: دباره این موضوع آنقدر این آش شور شده که صدای همه در آمده است و حتی آقای کالدرون امروز درباره این موضوع صحبت کردند. من اعتقاد دارم داوران ما سالم هستند و قبول ندارم عمدی در کار است اما بی دقتی باعث می‌شود اشتباهاتی صورت بگیرد.

ما در بازی قبل برابر استقلال هم گل زدیم و هم پنالتی صورت گرفت که داور مسابقه آن را قبول نکرد و نتیجه بازی تغییر کرد. من نمی‌خواهم از داور گله کنم اما انتقاداتی به کمیته داوران دارم. آقای ممبینی بعد از شش روز که از آن بازی می‌گذرد، الان کجاست؟ حتی یک کلمه مصاحبه نکردند.

او حتی از مردم جم عذرخواهی نکرد. من از شخص آقای تاج رئیس محترم فدراسیون فوتبال می‌خواهم خودش به این موضوع ورود کند. گرچه بازی قبلی اولین بازی‌ نبود که تیم ما از داوری زیان دید.

وی درباره تیم سپاهان هم گفت: آنها تیم خوبی هستند و دوست خوبم آقای قلعه‌نویی تیم خوبی را آماده کرده که از بازیکنان نخبه بهره می‌برد. از روش بازی تیم آقای قلعه‌نویی آگاهی داریم و می‌دانیم آنها از کی‌روش چطور استفاده می کنند اما ما هم امیدواریم فردا بازی خوبی برابر آنها انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای حل مشکلات پارس جنوبی جم اقدامی انجام شده است یا خیر، گفت: همه از حواشی تیم ما مطلع هستند. راه این است که تمام مسئولین استانی مثل استاندار محترم به مهندس موسی کمک کنند که این مشکلات حل شود. خیلی بد است که ما مشکلات بلیت هواپیما و هتل داشته باشیم، آن هم در شهری که تمام ثروت کشور در آنجا تامین می‌شود. وزارت ورزش و وزرات صنعت که چند تیم دارند چطور هزینه می‌کنند؟ از همان راهکارها برای حل مشکلات ما استفاده کنند.

کمالوند ادامه داد: این حواشی روی تیم تاثیر دارد اما کارنامه همه افراد مشخص است. چند سال است در لیگ برتر مربی‌گری می‌کنم و هیچ زمانی تیم‌هایم در آستانه سقوط قرار نگرفتند. در این زمینه نباید نگران باشیم. زمانی باید نگران باشید که تیم مغلوب میدان باشیم و فرصت گلزنی نداشته باشیم. اگر فکر ما آزاد باشد فقط به حل کردن نقاط ضعف فکر می‌کنیم. من به هواداران قول می‌دهم قطعا از پارسال بهتر نتیجه می‌گیریم. مدافع چپ و راست ما در مجموع ۳۵۰ میلیون تومان می‌گیرند. با این بودجه که داریم نمی‌توانیم با برخی تیم‌ها تنه به تنه بزنیم. مدیر یکی از تیم‌ها که استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور نیست، می گفت بوجه ما ۱۰۰ میلیارد تومان است. ما یک دهم آن تیم هم نیستیم. سبک مربیگری من اینگونه است که هر امتیازی که نیم‌ فصل اول گرفته‌ام‌، نیم فصل دوم ۷ تا ۱۰ امتیاز بیشتر امتیاز کسب کرده‌ام.

او ادامه داد: من در سه چهار هفته گذشته چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم که آنها را به خاطر پارس جنوبی جم رد کردم. فکر می‌کنم تنها مربی‌در لیگ برتر هستم که با هر تیمی کارم را شروع کردم، همانجا هم کارم را تمام کردم. در تراکتور ، گسترش و صنعت‌نفت اینگونه بود. وقتی کار سخت می‌شود، مقاوت من هم بیشتر می‌شود. به مردم قول می‌دهم این فصل با هر شرایطی تیم را با آبرو حفظ می‌کنیم و تا روزی که مسابقات تمام نشده، مردم نباید نگران مشکلات ما باشند.

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان به نشست خبری این بازی نرسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که میخواستی کنار بکشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج