۹۲۳۶۸۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

انصاری‌فرد: در پی اسپانسر جدیدی هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان نشست امروز (چهارشنبه) هیئت مدیره باشگاه گفت: این نوید را می‌دهیم که درآمد‌های باشگاه نسبت به گذشته افزایش می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم: هیئت مدیره این باشگاه امروز تشکیل جلسه داد و درباره مسائل مرتبط با تیم و بازی‌های پیش رو صحبت شد. از مهم‌ترین مباحث نشست بیش از چهار ساعته امروز، برنامه‌های اقتصادی باشگاه بود که مدیر عامل در ارتباط با پیشنهادها، طرح‌ها، مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته گزارشی را به هیئت مدیره ارائه کرد. در این جلسه رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه هم توضیحاتی را درباره این توافقات جدید ارائه کرد.

محمد حسن انصاری‌فرد در این ارتباط اظهار داشت: پیشنهادها، طرح‌ها و نتایج مذاکره‌ها را در جلسه با هیئت مدیره مطرح کردیم و این موارد مورد بررسی و تایید قرار گرفت. حالا می‌توانیم بگوییم اتفاقات خوبی در راه است و این نوید را می‌دهیم که در پی توافق با یک اسپانسر جدید و قوی دیگر درآمدها افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که پیش از این گفتیم، نیاز داریم درآمدها را افزایش بدهیم و میزان درآمدهای قبلی برای هزینه‌های باشگاه کافی نخواهد بود. در حال حاضر با ایرانسل قرارداد داریم و این قرارداد که مربوط به گذشته است تا سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. البته همکاری و تعامل خوبی با آنها داریم ولی مجموعه‌های دیگری هم به ما اضافه می‌شوند و شرایط افزایش درآمد باشگاه مهیا می‌شود. نوید اتفاقات خوبی را می‌دهیم که در همکاری با یک مجموعه قوی دیگر به زودی اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نکنه یکی دیگه میخواید عین جونیور بیارید؟!

    • استقلال،‌چهار فینال آسیا دوقهرمانی لنگ حقیر علی عبده پشمک حاج عبدالله

      طبق گفته خودت پول اسپانسر رو قبل از شروع لیگ گرفتین خوردین . و طبق شواهد هشت ملیارد هم از شرکت ریحان کلاهبرداری کردین وخوردین ک ازتون شکایت هم کردن. حالا در پی دزدی و کلاهبرداری دیگه اید؟ گرونترین تیم تاریخ لنگ و لیگو ب ضرب پول درست کردین و حفظ کردین .

    • کامران

      دوغ آبعلی خوب است وکشک کامبیز!؟
      خخخخخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج