۹۲۳۹۴۰
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

فرمانده ارتش: به همراه سپاه، آماده فداکاری هستیم

فرمانده کل ارتش با تاکید بر این که آماده جانفشانی و فداکاری در هر زمان، هر مکان و در هر سطحی هستیم، گفت: امروز به برکت آموزه‌های دینی و فضای معطر به عطر انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مجاهدت، مبتنی بر راهبرد قرآنی "اشداءُ علی الکفار و رحماءُ بینهم"، در مقابل دشمن مقتدرانه و در کنار مردم فداکارانه ایستاده است.

خبرآنلاین: به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گزارش ابتدایی هفدهمین مراسم مشترک دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) به محضر حضرت امام خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که در طلیعه ربیع المولود، ماه میلاد نیّر اعظم و نبی اکرم(ص) و قرآن ناطق حضرت امام جعفر صادق(ع)، افتخار میزبانی سلاله پاک حضرت فاطمه زهرا(س) را به ارتش جمهوری اسلامی ایران عطا فرمود.

وی ضمن عرض خیرمقدم به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا خطاب به معظم له افزود: به استحضار می رساند، دانشگاه‌های افسری به عنوان طلایه‌داران حرکت شجره طیبه ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با پایبندی به اصول، در دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، شانه های خود را برای پذیرش مسئولیت های سنگین آماده کرده‌اند تا با خواست خداوند بزرگ با روحیه انقلابی و عمل جهادی، ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند.

فرمانده ارتش: به همراه سپاه، آماده فداکاری هستیم

فرمانده کل ارتش ادامه داد: جوانان مومن انقلابی و پرانگیزه حاضر در میدان از رویش های مبارک انقلاب شکوهمند اسلامی هستند که با انتخاب لباس سربازی ارتش اسلام، اراده کردند تحت رهبری آن امام عزیز، فاصله بین باید ها و واقعیت‌ها را با قدرت طی کنند و حاضر و موثر در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، بسترساز حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشند.

وی با تأکید بر آمادگی کامل جوانان مؤمن و پرانگیزه ارتش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: امروز به برکت آموزه‌های دینی و فضای معطر به عطر انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مجاهدت، مبتنی بر راهبرد قرآنی "اشداءُ علی الکفار و رحماءُ بینهم"، در مقابل دشمن مقتدرانه و در کنار مردم فداکارانه ایستاده است.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: نسل جوان ارتش با بصیرت و احساس مسئولیت و مشق اتحاد و ایثار، دست در دست برادران خود در سپاه پاسداران، چشم به اشاره نورانی آن فرمانده علوی تبار دوخته، راه مجاهدت و مقاومت را برگزیده و آماده جانفشانی و فداکاری در هر زمان، هر مکان و در هر سطحی هستند. امیدواریم با دعای خیر آن امام عزیز، با توفیق در این مسیر متعالی، در پیشگاه خداوند بزرگ گلکون کفن و سفید روی محشور شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      فداکاری همیشه از جان گذشتن نیست بعضی وقتها هم از پست ومقام به نفع نسل جدید کنار کشیدن فداکاری میخواهد

    • بنده ایرانی خدا

      اون چیزی که میگویید فداکاری وظژیفه سازمانیتان است دفاع از کشور تا موقعی که جان دربدن دارم یادتان رفته!!!!

    • محمد

      باسلام.ما بچه های ناجا در کنار و با شما هستیم.

    • جواد مقدم

      سردار موسوی فرمانده کل ارتش ، موفق باشید .

    • محمد

      برو بابا کدوم جمهوری. زمستون شده دوباره سردمه گاز نمیدین نفت نمیدین برق نمیدین با چی خونم گرم کنم که بچم یه ماهه تمام برگه های دفترچه دکترش تموم شده

    • حسین

      معیشتو رفاه کارکنان چیه شد

    • بدون نام

      خخخخ

    • بدون نام

      سپاه وارتش ...ارتش وسپاه هردو از ملت ومردم ایران تشگیل شودن وهردو برای گشور ایران اسلام رهبری وجمهوری اسلامی ایران جان خود را هدیه میکنیم

    • shahab

      یاعلی مدد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج