۹۲۴۲۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کونته: این اینتر مثل آن یوونتوس نیست!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد نمی‌توان این اینتر را با یوونتوس تحت هدایت او مقایسه کرد.

ورزش سه: آنتونیو کونته در اولین فصل حضور خود روی نیمکت یوونتوس موفق شد به چند سال ناکامی بیانکونری پایان داده و آنها را قهرمان سری آ کند. هواداران اینتر امیدوار به تکرار این سناریو در فصل جاری هستند، اما آنتونیو کونته معتقد است تفاوت هایی بین این دو شرایط وجود دارد.

آنتونیو کونته گفت: "بولونیا یک تیم عالی است و ما باید به خوبی برای این بازی آماده شویم. این یک مسابقه پرفشار خواهد بود و ما باید برای پیروز شدن با تمام وجود بازی کنیم، امیدواریم این سه امتیاز نصیب اینتر شود. ما سفری را آغاز کرده ایم و هماهنگی زیادی بین ما وجود دارد. ما می دانیم که باید کار و پیشرفت کنیم و این روندی است که ما در سال جاری شروع کرده ایم. ما می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم اما برای پیشرفت بیشتر زمان لازم است."

کونته: این اینتر مثل آن یوونتوس نیست!

فن آوری VAR در سری آ: "همه به یک شکل از VAR بهره نمی گیرند. سال گذشته من نسبت به این تکنولوژی اطمینان بیشتری داشتم اما امروز ما معیارهای استفاده از آن را نمی فهمیم، زیرا عدم امنیت و بی ثباتی فراوانی دیده می شود. اگر من داور بودم و قرار به استفاده از این فن آوری بود، ابتدا تصمیم خود را می گرفتم و سپس این موضوع را در اختیار VAR می گذاشتم و با آرامش بیشتری کار می کردم."

مقایسه اینتر با اولین فصل حضور کونته در یوونتوس: "ما آن سال در اروپا نبودیم و شما نمی توانید این دو تیم را با یکدیگر مقایسه کنید. تنها شباهت این است که همیشه با سرعت 1000 مایل در ساعت بازی می کنیم و اگر پای خود را از روی پدال برداریم، برنده نمی شویم. ما برای انتظار کشیدن ساخته نشده ایم."

شایعات جذب نمانیا ماتیچ : "من به احترام بازیکنانم در مورد بازیکنان باشگاه های دیگر صحبت نمی کنم. اما من به بازیکنانی که به من کمک کردند تا جام هایی مهم را بدست آورم علاقه دارم، اما همه چیز به همین جا ختم می شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج