جاباما
۹۲۴۸۱۹
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

رضاوند: برخی دنبال ایجاد حاشیه برای ما هستند

آرش رضاوند، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از آنجا که شرایط تیم ما در این روز‌ها خوب است، برخی به دنبال ضربه‌زدن و ایجاد حواشی برای استقلال هستند.

خبرگزاری میزان: آرش رضاوند در خصوص برتری ۴ بر ۲ تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی قشنگی بود و فکر می‌کنم هم هواداران داخل ورزشگاه و هم هر کسی که بازی را دید از کیفیت آن لذت برد. این دیدار بدون شک یکی از بهترین بازی‌های هفته‌های اخیر فوتبال ایران بود و خداراشکر ما در نهایت پیروز میدان شدیم.

وی در مورد اینکه تیم استقلال روز به روز هماهنگ‌تر می‌شود، گفت: مسلما این هماهنگی نتیجه تلاش و زحمات کادرفنی و همه بازیکنان است. ما نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر شدیم و در همان زمان هم گفتیم که با گذشت زمان تیم‌مان بهتر می‌شود. هرچه می‌گذرد استقلال هماهنگ‌تر خواهد شد و امیدوارم این روند خوب برای تیم‌مان ادامه داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری اعضای این تیم با برخی از مسافران در پرواز برگشت از تبریز به تهران، تصریح کرد: من خیلی در جریان ماجرا نبودم، اما فکر می‌کنم یک نفر در هواپیما صحبت‌های توهین‌آمیزی را به زبان آورد که با یکی از بازیکنان تیم ما درگیری لفظی کوچکی پیدا کرد. البته مورد خاصی هم نبود ولی نمی‌دانم چرا برخی مشغول فیلم‌برداری از این ماجرا بودند، چون اتفاق خاصی رخ نداد و ما هم می‌گفتیم که فیلم‌برداری نکنند.

رضاوند ادامه داد: متاسفانه چون شرایط تیم ما این روز‌ها خوب است برخی به دنبال ضربه‌زدن و ایجاد حواشی برای استقلال هستند. آن ماجرا فقط یک اتفاق ساده بود و نباید این همه به آن دامن زده می‌شد.

وی در پایان در مورد بازی بعدی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: به هر حال این بازی هم خیلی دشوار است. صنعت نفت تیم خوبی در اختیار دارد و این فصل یکی از بهترین تیم‌ها بوده است. با این حال ما هم استقلال هستیم و در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم؛ پس با تمام قوا به مصاف این تیم می‌رویم تا ۳ امتیاز را هم کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارش جان لنگیهای هوچی گر کارشون حاشیه درست کردن هستش به امید قهرمانی

      پاسخ ها

      • محمد

        کیسه های پایتخت باکمک داوران دو تا برد آوردن زود جوگیر شدن. البته فقط درصورتی قهرمان میشین که مافیای داوری همچنان در خدمت شما باشه.۶۶۶۶۶۶

    • بدون نام

      اقا ارش به حاشیه هاگوش ندید کارخودتان را انجام بدید به امید موفقیت

      پاسخ ها

      • چهار فينال اسيا

        انشالله

    • چهار فينال اسيا

      شش سال برای استقلال حاشیه درست کردن....لعنت لعنت ...خدایا دشمنان. استقلال رو نابود بگردان...

    • آسمان ابی بلداجی

      این کارا مال افراد بی ظرفیته کاری باشن نداشته باشین ب امید قهرمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج