جاباما
۹۲۵۱۳۱
۷۴ نظر
۵۶۲۰
۷۴ نظر
۵۶۲۰
پ

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

تماشای فیلم در کنار افرادی که از دیدن آن لذت می‌برند و درکنار شما می‌خندند، گریه می‌کنند و فریاد می‌زنند، بسیار جالب است، اما گاهی انسان دلش می‌خواهد که به تنهایی فیلمی را تماشا کند تا بتواند به‌خوبی برروی آن تمرکز کند و مثلا توییت‌های گهگاه بغل‌دستی‌اش حواسش را پرت نکند.

برترین‌ها: تماشای فیلم‌های سینمایی و سریال را می‌توان نوعی تجربه اجتماعی به‌شمار آورد؛ به‌خصوص زمانی که همه افراد در اتاقی تاریک به تماشای قطعه‌ای هنری می‌نشینند.

تماشای فیلم در کنار افرادی که از دیدن آن لذت می‌برند و درکنار شما می‌خندند، گریه می‌کنند و فریاد می‌زنند، بسیار جالب است، اما گاهی انسان دلش می‌خواهد که به تنهایی فیلمی را تماشا کند تا بتواند به‌خوبی برروی آن تمرکز کند و مثلا توییت‌های گهگاه بغل‌دستی‌اش حواسش را پرت نکند.

برخی فیلم‌ها به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که نیازمند دقت و توجه زیاد هستند. ما در این مطلب، فهرستی از اینگونه فیلم‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

نابودی

عنوان اصلی: Annihilation

محصول: ۲۰۱۸

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

فیلم فانتزی جذاب و عجیب «الکس گارلند»، یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۱۸ است که کمتر دیده شده است. بهتر است که این فیلم را در اتاقی تاریک و به تنهایی تماشا کنید تا بتوانید تمامی جزئیاتش را از منظر بازیگران فیلم درک کنید. نابودی، جلوه‌های بصری غنی دارد.

فیلم درمورد برای جراحت‌های روحی ناشی از احساس گناه است و کشفی درباره تغییر درونی افراد و آنچه که به دنبالش هستند؛ البته پرسش‌های بی پاسخی نیز در پایان فیلم برای تماشاچی ایجاد می‌شود که فرصت خوبی را برای گفتگو درباره آن‌ها در جمع دوستان فراهم می‌کند.

او

عنوان اصلی: Her

محصول: ۲۰۱۳

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

فیلم او درباره مردی تنها با بازی «خوآکین فینیکس» است که سیستم عاملی پیچیده می‌خرد که یک هوش مصنوعی جذاب (با صداپیشگی اسکارلت جوهانسون) دارد. مرد کم‌کم عاشق هوش مصنوعی می‌شود. درواقع می‌توان گفت که فیلم، داستان مردی را روایت می‌کند که عاشق صفحه نمایشش می‌شود.

برخی تصور می‌کنند که فیلم، نوعی کمدی است که روابط ما با تکنولوژی را به سخره گرفته و برخی دیگر نیز فکر می‌کنند که فیلم به‌نوعی سیر مطالعه روابط ما با تکنولوژی را بررسی می‌کند و توجه ما را به آینده‌مان جلب می‌کند. در هرصورت، فیلم او فیلمی جالب‌توجه است و پرسش‌هایی در ذهن ما ایجاد می‌کند که ترجیح می‌دهیم درباره آن با کسی صحبت نکنیم.

زودیاک

عنوان اصلی: Zodiac

محصول: ۲۰۰۷

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

زودیاک از آن دسته فیلم‌های هیجان‌انگیزی است که باید حسابی به آن دقت کرد. فیلمنامه درباره کارآگاهی است که در جست‌وجوی یکی از بدنامترین قاتلان سریالی تاریخ آمریکاست.

داستان فیلم طی چندین سال، جنایت‌های متعددی را نشان می‌دهد و کشف حقایق مربوط به جنایات همچنان ادامه دارد. فیلم به‌گونه‌ای ساخته شده که شما را نیز در کنار کارآگاه رابرت گری اسمیت با بازی « جیک جیلنهال » به کشف حقایق در سفری به قلب تاریکی دعوت می‌کند.

زودیاک به‌قدری نیاز به توجه و دقت دارد که همین باعث شده تا برخی این فیلم را در زمره ضعیف‌ترین فیلم‌های «دیوید فینچر» قرار دهند. اگر جزو افرادی هستید که از دیدن اینگونه فیلم‌ها لذت می‌برید، می‌توانید به تماشای این فیلم بنشینید؛ آن‌هم به‌تنهایی.

گمشده در ترجمه

عنوان اصلی: Lost in Translation

محصول: ۲۰۰۳

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

«بیل مورای»، یکی از بهترین عملکردهایش را در فیلم سینمایی گمشده در ترجمه به نمایش گذاشت و « اسکارلت جوهانسون » نیز کاری استثنایی انجام داد.

«سوفیا کاپولا»، کارگردان فیلم نیز سومین کارگردان زن تاریخ سینمای هالیوود است که نامزدی اسکار را به‌دست آورده و ثابت کرده که آنقدر استعداد دارد که از زیر سایه پدر مشهورش، «فرانسیس فورد کاپولا» خارج شود. تماشای این فیلم، به توجه و دقت زیادی نیاز دارد. اگر به‌دقت به تماشای فیلم بنشینید، رمزوراز‌های زیادی هست که متوجه آن خواهید شد.

قله‌های دوقلو: قدم زدن آتش با من

عنوان اصلی: Twin Peaks: Fire Walk With Me

محصول: ۱۹۹۲

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

سریال «قله‌های دوقلو» یکی از آن دسته فیلم‌هایی است که می‌توان گفت اگر با جمع تماشایش کنید، از دست خواهد رفت. این سریال، هم عجیب است، هم سرگرم‌کننده و هم ترسناک و شخصیت‌هایش پر از جزئیات و دیالوگ‌های جذاب و قابل‌بحث هستند. داستان فیلم درباره هفته آخر زندگی لارا پالمر (با بازی «شریل لی») است.

کارگردانی سریال نیز برعهده «دیوید لینچ» است که بدون همکار و دوستش، «مارک فراست» آن را انجام داده است. درک و دنبال کردن این فیلم دشوار است، بنابراین بهتر است که تنهایی و به‌دور از جمعیت و سروصدا تماشایش کنید تا بتوانید به‌خوبی درکش کنید.

مرشد

عنوان اصلی: Master

محصول: ۲۰۱۲

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

فیلم‌های سینمایی «پائول توماس آندرسون» مانند فیلم‌های «برادران کوئن» سرشار از معناگرایی هستند و شاید همیشه واضح نباشد، اما برای درکش باید حسابی به فیلم دقت و توجه کرد. فیلم سینمایی مرشد بیشتر از سایر فیلم‌های این کارگردان نیازمند توجه است.

داستان این فیلم درباره یک رهبر کاریزماتیک با بازی «فیلیپ سیمور هافمن» و مرید کنجکاوش «خوآکین فینیکس» است که قصد دارد به مسلک او بپیوندد.

فیلم در ظاهر، گریزی است به مکتب ساینتولوژی و «ران هابارد»، اما در باطن، جست‌وجویی است در درون برای کشف معنای واقعی اعتقادات و زندگی. فیلم آندرسون، درباره انسانیت، وفاداری، خودتخریبی، ترس و استقامت بشر است. فیلم، مفاهیم عمیق زیادی دارد و ارزش این را دارد که به تنهایی تماشایش کنید؛ به‌خصوص اگر افراد دوروبرتان اهل سوال پرسیدن زیاد درباره فیلم هستند.

چشمه

عنوان اصلی: The Fountain

محصول: ۲۰۰۶

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

فیلم‌های سینمایی «دارن آرنوفسکی» سرشار از نمادگرایی انجیل است. فیلم چشمه نیز با بازی « هیو جکمن » و «ریچل وایز» که نقش دو عاشق را بازی می‌کنند، مثال بارزی از این مسئله است.

صحنه‌های فیلم به‌گونه‌ای ساخته شده که با مینیمال‌ترین حالت، بیشترین نکات را بیان کنند و داستان فیلم نیز به‌قدری پیچیده است که با کمی بی‌توجهی معنایش را برای مخاطب از دست می‌دهد. اگر برروی فیلم تمرکز نکنید، جزئیات آن را از دست می‌دهید و دیگر متوجه کلیت داستان فیلم نیز نخواهید شد. چشمه، داستانی احساسی دارد، اما تماشای آن همراه با جمع ممکن است لذت آن را از بین ببرد.

قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل

عنوان اصلی: The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford

محصول: ۲۰۰۷

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

گذر زمان در فیلم سینمایی «قتل جسی جیمز...» آهسته است، اما بخاطر سبک کارگردانی «آندرو دومینیک» و فیلمبرداری استادانه و چشمگیر «راجر دیکینز» فیلمی بسیار جالب‌توجه است.

شیوه خاص دیکینز باعث می‌شود که سکانس‌های فیلم بیش از پیش به‌یادماندنی شوند؛ مثل صحنه دزدی در قطار. همانطور که وقتی به موزه می‌روید، دوست ندارید کسی هنگام تماشای نقاشی‌ها حواستان را پرت کند، هنگام دیدن این فیلم نیز باید دقت کافی به خرج دهید.

جایی برای پیرمرد‌ها نیست

عنوان اصلی: No Country for Old Men

محصول: ۲۰۰۷

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

نویسندگی و کارگردانی برخی از عجیب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های تاریخ هالیوود ازجمله «فارگو» (Fargo)، «لبوفسکی بزرگ» (The Big Lebowski) و «بعد از خواندن بسوزان» (Burn After Reading) را جوئل و ایتن کوئن برعهده گرفته‌اند و «جایی برای پیرمرد‌ها نیست» که در سال ۲۰۰۷ ساخته شده، شاهکاری در میان آن‌هاست.

این فیلم جنایی وسترنی بر اساس رمانی به همین نام از «کورماک مک‌کارتی» اقتباس شده و بازیگران بزرگی ازجمله «خاویر باردم» و «جاش برولین» در آن ایفای نقش کرده‌اند. فیلم در مراسم اسکار، برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نیز شده و یکی از بزرگترین فیلم‌های قرن شناخته شده است.

معمولا فیلم‌های وسترن، روند کندی دارند و شامل صحنه‌های اکشن زیادی هستند و فیلم «جایی برای پیرمرد‌ها نیست» از این قضیه مستثنی نیست. تنش، تعلیق و صحنه‌های اکشن و جنایی در این فیلم زیاد است و اگر دقت کافی در تماشای فیلم به خرج ندهید، جذابیتش برایتان از دست خواهد رفت.

تمامی انیمه‌های هایائو میازاکی

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

فیلمساز افسانه‌ای ژاپنی، هایائو میازاکی، بیش از آنچه که تصور کنید، به سینمای ژاپن و حتی جهان خدمت کرده است. ممکن است که فیلم‌های او به اندازه فیلم‌های هالیوودی شناخته‌شده و معروف نباشد، اما فیلمنامه‌های انیمه‌ هایی همچون «قلعه کاگلیوسترو» (Castle of Cagliostro) و «باد برمی‌خیزد» (The Wind Rises) میازاکی، پیچیدگی‌های زیاد و جلوه‌های بصری شگفت‌انگیزی را وارد دنیای سینما کرده است.

باوجود اینکه این فیلم‌ها ظاهرا انیمیشن هستند، اما نه برای کودکان ساخته شده‌اند و نه باید آن‌ها را با جمع دوستان دید (مگر اینکه دوستانتان نیز مانند خودتان حسابی فیلمباز باشند).

شخص درست را راه بده

عنوان اصلی: Let the Right One In

محصول: ۲۰۰۸

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

فیلم سینمایی «شخص درست را راه بده»، فیلمی ترسناک، مدرن و درعین‌حال با مولفه‌های کلاسیک است و جلوه‌های بصری زیادی دارد و عملکرد دو بازیگر جوان فیلم نیز به آن هیجان داده است. در ظاهر، فیلم به‌گونه‌ای است که شما رغبت می‌کنید همراه دوستانتان تماشایش کنید، اما پیشنهاد ما این است که فیلم را به تنهایی ببینید.

فیلم، داستان دو آدم تنهاست که یکی از آن‌ها دانش‌آموزی قلدر و دیگری خون‌آشامی با عمر جاودانه است که هردو در این دنیای سرد و وحشی به‌دنبال کمی احساسات می‌گردند؛ به‌همین خاطر تنهایی تماشا کردن آن باعث می‌شود که فیلم را بهتر درک کنید؛ بنابراین حتی اگر تنها تماشا کردن این فیلم باعث می‌شود که شب‌هنگام با چراغ‌های روشن بخوابید، باز هم این کار را امتحان کنید.

تلقین

عنوان اصلی: Inception

محصول: ۲۰۱۰

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

« کریستوفر نولان »، یکی از بزرگترین کارگردانان حال حاضر هالیوود، فیلم‌هایی می‌سازد که برخی ادعا می‌کنند بلاک‌باستر است (فیلم‌های گیشه‌پسند، تجاری و عامیانه)، اما باید بگوییم که اینگونه نیست، زیرا هرکسی نمی‌تواند فیلم‌های نولان را تا آخر دنبال کند. تماشای فیلم‌های سینمایی ساخته نولان به دقت و تمرکز زیادی نیاز دارد.

اینسپشن یا تلقین نیز از این قاعده مستثنی نیست. داستان درباره افرادی است که قصد دارند با ورود به خواب فرزند یک میلیاردر، افکار او را درباره پدرش و ثروتی که از او به ارث می‌برد، تغییر دهند و به لایه‌های مختلف خواب شخص نفوذ می‌کنند.

فیلم به‌قدری پیچیده است که در سینما‌های ژاپن درکنار زیرنویس، شماره لایه خوابی نیز که بازیگران در لحظه در آن حضور داشتند، برروی پرده‌ها نوشته می‌شد، بنابراین اگر به دیدن اینگونه فیلم‌ها علاقه‌ای ندارید و به‌راحتی حواستان پرت می‌شود، بهتر است که از دیدن اینسپشن خودداری کنید.

میان‌ستاره‌ای

عنوان اصلی: Interstellar

محصول: ۲۰۱۴

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

باز هم فیلمی از کریستوفر نولان همراه با پیچیدگی‌های زیاد. اگر به نجوم و مباحث مربوط به آن علاقه دارید و از پیچیدگی زیاد فیلمنامه نیز حوصله‌تان سر نمی‌رود، بهترین انتخاب برای شما فیلم سینمایی میان‌ستاره‌ای است.

نولان برای ساخت این فیلم از دانشمندان علوم مختلفی همچون فیزیک-نجوم کمک گرفته و باوجود ساخت فیلمی علمی-تخیلی، مبنای فیلمش را برپایه تئوری‌های علمی اثبات شده یا رد نشده قرار داده است.

اگر دوست ندارید که کسی در هنگام تماشای فیلم، مرتبا از شما درباره اتفاقات مختلف و تئوری‌هایی که بازیگران بیان می‌کنند، سوال بپرسد، بهتر است که تنهایی به تماشای فیلم بنشینید.

جاذبه

عنوان اصلی: Gravity

محصول: ۲۰۱۳

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

فیلم سینمایی جاذبه با بازی «ساندرا بولاک» در نقش دکتر رایان استون و «جورج کلونی» در نقش مت کووالسکی در سال ۲۰۱۳ اکران شد و کارگردانی آن را «آلفونسو کوآرون» برعهده داشت. این فیلم، درامی است که داستان آن در فضا می‌گذرد.

هنوز درباره اینکه در فضا صدایی وجود دارد یا خلا مطلق برقرار است، بحث وجود دارد، اما موسیقی انتخابی کوآرون برای فیلم جاذبه، یکی از دلایلی است که شما باید به تنهایی فیلم را تماشا کنید.

در این فیلم که سرشار از تنش و هیجان است، موسیقی‌ها با هوشیاری انتخاب شده است. در هنگام دیدن این فیلم، یک صدای اضافه یا حتی یک ثانیه حواس‌پرتی، ممکن است که تجربه‌تان از تماشای فیلم را کلا نابود کند.

جاده مالهالند

عنوان اصلی: Mulholland Drive

محصول: ۲۰۰۱

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

انصاف نیست اگر تنها به نام یک فیلم از دیوید لینچ در این فهرست اشاره کنیم. فیلم‌های دیوید لینچ پر از مفاهیم فلسفی و نمادگرایی هستند و حتی اگر به‌تنهایی چند بار فیلم را تماشا کنید هم ممکن است متوجه مفهوم آن یا حداقل مفهوم برخی سکانس‌ها و نماد‌ها نشوید، چه برسد به اینکه همراه با جمعی که فیلمباز نیستند، به تماشای آن بنشینید، بنابراین اگر به فیلم‌های معناگرا علاقه دارید و درحین دیدن فیلم خوابتان نمی‌برد، به تنهایی و با دقت بسیار زیاد، جاده مالهالند را تماشا کنید (البته شاید مجبور شوید یک بار دیگر هم از اول فیلم را ببینید).

البته لازم به ذکر است که می‌توان تمامی فیلم‌های دیوید لینچ افسانه‌ای را در این زمره جای داد.

رستگاری در شاوشنک

عنوان اصلی: The Shawshank Redemption

محصول: ۱۹۹۴

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

تابحال اتفاق افتاده که تلویزیون را روشن کنید و ببینید که فیلمی درحال پخش است که تاآن موقع ندیده‌اید و مشتاق شوید که آن را تا به آخر تماشا کنید، حتی اگر درحالت عادی جزو فیلم‌های انتخابی یا حتی موردعلاقه‌تان نباشد؟ «رستگاری در شاوشنک» یکی از همان فیلم‌هاست. هرچند که فیلم ساخته «فرانک دارابونت» در گیشه موفقیت چندانی کسب نکرد، اما به‌عنوان یکی از بزرگترین فیلم‌های تاریخ هالیوود شناخته می‌شود.

دیدن این فیلم ممکن است زندگی شما را تغییر دهد، بنابراین اگر دوست ندارید که در هنگام دیدن فیلم، کسی در کنار شما گریه کند، بهتر است که به تنهایی به تماشای فیلم بنشینید.

یادگاری

عنوان اصلی: Memento

محصول: ۲۰۰۰

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

شاید از خود بپرسید که چرا شاهد سومین فیلم نولان در این فهرست هستید؟ اما باید بگوییم که جاذبه این فیلم بسیار متفاوت از فیلم‌های دیگر نولان است. شاید این فیلم، فیلمنامه چندان عجیب و خاصی نداشته باشد، اما تدوین آن به‌گونه‌ای است که حتی چند ثانیه غفلت از فیلم، باعث می‌شود که کل ماجرا را از دست بدهید.

تدوین فیلم به‌صورت خطی نیست و داستان از دو طرف روایت می‌شود. سکانس‌های سیاه‌وسفید و رنگی مختلفی در فیلم موجودند که هرکدام معنای خاص خودشان را دارند. اگر بیشتر از این درمورد فیلم ممنتو چیزی بگوییم، ممکن است که داستان فیلم لو برود؛ بنابراین بهتر است که در اسرع وقت به تنهایی به تماشای فیلم بنشینید.

به‌سوی طبیعت وحشی

عنوان اصلی: Into the Wild

محصول: ۲۰۰۷

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

این فیلم براساس رمانی به‌همین نام نوشته «جون کراکائور» ساخته شده و داستان واقعی «کریستوفر مک‌کندلز» با بازی «امیل هرش» را روایت می‌کند؛ پسری که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و در اوایل دهه ۹۰ میلادی به طبیعت وحشی و بکر آلاسکا سفر می‌کند و متاسفانه پس از چند ماه به‌دلیل گرسنگی می‌میرد.

این فیلم، شما را از حال‌وهوای زندگی روزمره درمی‌آورد و باعث می‌شود که مخاطبان با شخصیت‌های داستان احساس همذات‌پنداری کنند. فیلم «به‌سوی طبیعت وحشی»، درامی عاری از قضاوت است که سفر عرفانی مک‌کندلز را به نمایش می‌گذارد. کسی چه می‌داند؟ شاید شما نیز با دیدن این فیلم، تصمیم بگیرید که زندگی روزمره را رها کنید و قدم در راه ماجراجویی بگذارید.

فرزندان انسان

عنوان اصلی: Children of Men

محصول: ۲۰۰۶

این فیلم‌ها را تنهایی ببینید!

فیلم سینمایی «فرزندان انسان»، تنها یکی از بهترین فیلم‌های علمی-تخیلی قرن ۲۱ به‌شمار نمی‌آید، بلکه می‌توان آن را یکی از بهترین فیلم‌های قرن نیز لقب داد. کارگردان این فیلم نیز «آلفونسو کوآرون» است. داستان فیلم درباره ذم زادوولد بشر است، بنابراین تم اصلی آن تنهایی و بیهودگی است و هر سکانس آن حاوی معناست.

فیلم سرشار از نمادگرایی است و کوآرون برروی جلوه‌های بصری و عملکرد‌های عالی گروه بازیگری‌اش تکیه زیادی کرده است. اگر به تنهایی فیلم را تماشا کنید، این شانس را دارید که بهتر فیلم را درک کنید.

شما دوست دارید که کدام فیلم را به این فهرست اضافه کنید؟ از میان فیلم‌های سینمایی که در این فهرست معرفی شد، شما کدامیک را دیده‌اید و کدامیک توجه و علاقه شما را به خود جلب کرد؟

منبع: looper

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینترنت داریم که ببینیم

      پاسخ ها

      • تو

        از امارت نمیشه دانلود کرد؟

      • بدون نام

        گفتن قراره امروز یا فردا وصل بشه

      • رضا جوادی(عاشق نی نی)

        مگه عوامل برترین ها قطع کردن که سرشون غر میزنی

    • مصطفی

      ما یه سری فیلم جذاب رو تنها میبینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیتربیت

      • بدون نام

        :)))))))

      • بدون نام

        خخخخ

      • بدون نام

        خخخخ

      • بدون نام

        خخخخ

      • بدون نام

        خخخخ

      • بدون نام

        خخخخ

      • palchemi

        خخخخ

      • بدون نام

        خوش به سعادتتون :))))

    • بدون نام

      اگه بخواهیم دقت کنیم، می ریم کتاب می خونیم. فیلم برای سرگرمی و لذت بردنه، نه برای دقت .

      پاسخ ها

      • امیررضا

        کتاب و فیلم ، خوندن و دیدنش خوبه اینکه بگیم فقط کتاب یا فقط فیلم ، تندروی و زیاده رویه

      • بدون نام

        به به. دو کلمه از دانشمند موفق کشور. نخبه، اون امثال اخراجی هاست که تو دیدی و میگی برای سرگرمیه، نه دقت. وگرنه فیلم با مفاهیم فلسفی و اخلاقی و علمی و.. زیاده که جا برای دقت داره و هرکسی نمی فهمتش و با کتاب خوب برابری می کنه. خیلیاشونم که از رو کتاب ساخته شدن.

      • بدون نام

        شما کتاب میخونید که به جمله هاش دقت کنید؟

      • بدون نام

        پس فیلما الکی و صرفا بخاطر سرگرم کردن ساخته میشن و هیچ معنی‌ دیگه‌ای نمیدن؟؟؟ طرز فکرت اصلا خوب نیست

      • Saeed hazraty

        فیلم در آن واحد هم میتونه واس سرگرمی و لذت باشه هم دقت.

      • بدون نام

      • بدون نام

        تو دقت نکن

      • رضا جوادی(عاشق نی نی)

        هر دو نیاز به دقت دارن

      • بدون نام

        یه نظر چرت

    • نازی

      كلا اصرار نويسنده اينه كه تنها باشين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگران نباش نمی خواد اتحاد بنیان خانواده را از هم بپاشه
        فیلم های مهمین
        بعدش یه پوپک و مش ماشالا با خانواده ببین تا دسیسه های احتمالی نویسنده خنثی بشه

      • شاینااااا

        احتمالا......گاگول بوده

    • مسلم

      فیلم تلقین و میان ستارگان جزء بهترین فیلم هایی بود که تا حالا دیدم و البته جوکر 2019

    • مونا

      ارتباط برقرار کردن با فیلم های خارجی سخت است...
      چرا باید این فیلم ها را تنهایی ببینیم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیرا برای اینکه چون

      • بدون نام

        ببخشید شما از کدوم قرن میایی

      • بدون نام

        شما با سریال ستایش ارتباط برقرار کن

    • بدون نام

      هر وقت نت داشتیم میبینم..فعلا که تارک دنیا شدیم

    • بدون نام

      فیلم چشمه عالیه. مخصوصا اهنگ هاش که با لحظه لحظه فیلم متناسبه

      پاسخ ها

      • ali

        عاشقشم

    • Farzad

      تلقین
      میان ستاره ای
      قتل جسی جیمز
      رستگاری در شاوشنگ ...اینا عالین . اما نیازی نیست تنها ببینید .خخخخخ

    • بدون نام

      فیلم the witch رو هم تنها ببینید

    • بدون نام

      خیلی فیلما نیستن
      Peaceful warior
      Nactural animal
      Mother
      Dark knight
      Joker
      ....

    • اچ زد

      پست خوب و جالبی بود ، اکثر فیلمارو دیده بودم ، سعی میکنم وقت بذارم دوباره ببینم همه فیلمای قوی هستن ، مرسی
      به بعضی از نظرات هم توجه نکنید :))) !

    • بدون نام

      اقای نویسنده اول وضع مملکت رو ببین بعد مطلب بزار،1اینترنت نداریم2اگرهم داشته باشیم سایتهارو بستن3خیلی بدبختیم که افتادیم گیر یه مشت خونخوار

    • بدون نام

      مگه صحنه ی غیر اخلاقی زیاد دارند؟:))))

      پاسخ ها

      • girl

        چه ربطی به صحنه غیراخلاقی داره آخه:\منظور نویسنده اینه تنها ببینید تا بتونید در مورد تک تک دیالوگ ها و تمام سکانسها عمیقا فکر کنید....

    • بدون نام

      فیلم her جالب بود این حجم از تنهایی انسان درکش سخته

    • بدون نام

      و لیون حرفه ای

    • بدون نام

      فیلم جاذبه رو قبلا تلویزیون پخش کرده قشنگه ولی نیازی به دقت نداره ما خانوادگی دیدیم

    • بدون نام

      چن تایی از این فیلما رو دیدم. واقعا باید روش تمرکز کرد. فیلمای نولان (مخصوصا اینسپشن) رو بعضی اوقات باید نگه داشت تا در مورد جمله‌ای که میگن فکر کرد. زیرنویس فیلم هم خیلی تاثیر داره. اگه زیرنویس همچین فیلمایی جامع و با اطلاعات نباشه داستان رو نمیشه درک کرد. مردم هم اکثرا سراغ این دسته فیلم ها نمیرن چون باید براش فکر کنن و حوصله‌ش رو ندارن

    • محمد مهدی

      یکی از بهترین فهرست و نقدهایی که دیدم مشخصا یک فیلم باز با دید عامه این فهرست و متن رو نوشته.. درسته جای خیلی فیلم ها خالیه اما فهرست شیندلریه واسه خودش

    • بدون نام

      دقیقا بعضی فیلمها رو باید تنهایی دید چون باید همذات پنداری کنی و همه چیز رو حس کنی و توی فیلم فرو بری اگر قرار باشه فقط سرگرم کننده باشه که میشه یه فیلم معمولی

    • م

      فيلم مادر چرا تو ليستتون نيست؟

    • مریم

      فیلم او واقعا قصه تنها بودن آدمهاس و تنهایز ببینی کلی اشکت در میاد
      فیلم جاده مالهلند رو سه بار تنها دیدم و اخرشم نفهمیدم چی میخاد بگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای درک بهتره فیلم بهتره نقدش رو بخونید

    • بدون نام

      عزیزم اگه تنها بشیم کی فیلم میبینه

    • بدون نام

      رستگاری در شاوشنگ فوق العادس
      اینتراستلارم داستان متفاوت و غم انگیزی داره

    • بدون نام

      در توضيح فيلم شخص درست را راه بده اينطور نوشتيد:
      فیلم، داستان دو آدم تنهاست که یکی از آنها دانش آموزی قلدر و دیگری خون آشامی با عمر جاودانه است

      اتفاقا بر عكس، دانش آموز نه تنها قلدر نيست بلكه مورد قلدرى همكلاسيهاش قرار گرفته
      bully ميشه قلدر و bullied به شخص قربانى قلدرى هاى بقيه گفته ميشه

      فيلم بسيار زيبايى بود. گزارشتان هم خيلى خوب بود. ممنون

    • بدون نام

      باید یه سایت کوفتی بذارن باشه با یه سرعت اینترنت خوب باشه که بشه لذت برد !نه یه سری اپلیکیشن پولی که صرفا چندتا سریال خانگی رو روبورس کرده که نگم اونام چقد مزخرف و باعث اتلاف وقت میشه.

    • بدون نام

      فیلم جاذبه در کنار هیجانش ، بسیار ارامش بخش و امیدبخشه حتما ببینید

    • بدون نام

      اسم اون فیلم یادگاری نیست
      فیلم حافظه است

      پاسخ ها

      • girl

        ممنتو یعنی یادگاری مموری یعنی حافظه.اسم این فیلم هم ممنتو هستش

    • بدون نام

      کالهوناهو

    • میثم

      جای dog will توی ای فهرست کمه

    • بدون نام

      من تلقین رو دیدم

    • بدون نام

      مطلب خوبی بود ممنون

    • بدون نام

      اینسپشن بهترین فیلمیه ک دیدم
      اینترستلارم فوق العادسسسسس اصلا خیلیییی خوبه این دوتا

    • آرسام

      رستگاری در شاوشنگ عالی بود حتما ببینین!

    • بدون نام

      fight club باشگاه مشتزنی

    • بدون نام

      با کدامین اینترنت؟

    • بدون نام

      لطفا فیلمهای هنرمند خوب و محبوب کشورمان خانم سحر قریشی را هم معرفی و تحلیل کنید
      با سپاس

    • شاینااااا

      نابودی رو دیدم
      چیزی نداشت.....

      اگر داشت بهم بگین ممنان می شایم

    • بدون نام

      جای فیلم jacket خالیه.داستان بسیار زیبایی داره.

    • بدون نام

      +18 است ؟

    • امیررضا

      من فیلم میان ستاره ای رو دیدم.خیلی قشنگ و عالی بود.من 5بار تابحال دیدمش

    • اوتاکو

      من عاشق انیمه های اقای میازاکی هتم مخصوصا شهر اشباح و قلعه متحرک هاول و پونیو

    • مریم ک

      در مورد فیلم تلقین ،هفته قبل که این متن رو خوندم و نت قطع بود،یادم افتاد تازگی یه قسمت کوتاه این فیلم رو کنار مقاله ای در مورد عمق ضمیر نا خودآگاه دیدم و عهد کردم روز وصل نت، فیلم رو دانلود کنم ،دیروز به محض وصل نت فیلم رو زدم و یک کم پیش تموم کردم همون ۲۰۱۰ تریلر ش رو دیده بودم و نمی دونم چرا این همه سال دیدن این فیلم جذاب طول کشید ،هیجانش واسه من بیشتر از پیچیدگی اش بود،بازیها فوق العاده ،دوبله فیلم هم عالی بود .ممنون از پیشنهاد فیلم زیبا

    • girl

      واقعا فهرست خیلی خوبی بود ولی کاش به جای نابودی جوکر یا یه چیز بهترو میذاشتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج