۹۲۵۴۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

بیت‌سعید: کنعانی‌زادگان همیشه در «جو» است!

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره درگیری‌ لفظی‌اش با محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم پرسپولیس گفت: کنعانی‌زادگان به سمت هواداران رفت و جو داد و حرکت بدی کرد. خودش بچه سربندر است و نباید این کار را می‌کرد. برای یک بازیکن ملی‌پوش زشت است که بین هواداران تیمش این کارها را بکند.

خبرگزاری تسنیم: حسن بیت‌سعید پس از شکست یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون با پرسپولیس هم‌امتیاز بودیم. در دقایق اول تمرکز نداشتیم و پنالتی ناخواسته علیه ما گرفته شد. پس از گلی که خوردیم، موقعیت‌هایی به دست آوردیم، اما متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به بحث داوری این دیدار تصریح کرد: در دقیقه ۹۰ صحنه پنالتی رخ داد و کارشناسان داوری می‌توانند نظر بدهند، اما داور راحت می‌توانست به سود فولاد پنالتی بگیرد. جا دارد از هواداران فولاد که در ورزشگاه حضور داشتند، تشکر کرده و از آنها به خاطر این شکست عذرخواهی کنم.

بیت‌سعید: کنعانی‌زادگان همیشه در «جو» است!

هواداران یار دوازدهم ما هستند و نشان دادند فولاد بدون آنها هیچ است. به خاطر این شکست به هواداران بدهکاریم و بار دیگر عذرخواهی می‌کنیم. نمی‌دانم چه چیزی بگویم، اما در آینده جبران می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره درگیری‌ لفظی‌اش با محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم پرسپولیس گفت: کنعانی‌زادگان به سمت هواداران رفت و جو داد و حرکت بدی کرد. خودش بچه سربندر است و نباید این کار را می‌کرد. برای یک بازیکن ملی‌پوش زشت است که بین هواداران تیمش این کارها را بکند.

خودش عرب است و از دست او ناراحتم. هواداران ما نیز از او ناراحت هستند. زشت است که بازیکن همیشه در «جو» باشد. البته کنعانی‌زادگان پس از بازی متوجه کار زشت خودش شد.

بیت‌سعید در واکنش به اینکه کنعانی‌زادگان گفته درگیری نداشته است، گفت: این بازیکن همیشه در «جو» است. وی در رابطه با نتایج استقلال با هدایت آندره‌آ استراماچونی گفت: من بازیکن فولاد هستم، اما برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مالد

      تومکتب لنگ عادی اینجورکارهاایناابروی فوتبال ایران بردن

    • بدون نام

      از یه مفعول چه انتظاری داری

    • بهمن

      اسم سربندرو بد نکنید

    • سرورتان

      خیلی میسوزه؟ پماد بزن پماددددددددد

    • فقط پرسپولیس کبیر

      آقای حسن بیت سعید , اینو بگو که من چون طرفدار (کیسه کشا ) هستم واز اینکه پرسپولیس هم استقلال وهم فولاد را ترکوند , خیلی میسوزم ! وگر نه , داستان کنعانی زاده و جو دادن او , داستان و
      افسانه و بهانه است

    • رهام

      جمع کنه کیسه کش. پماد بدم خدمتت

    • بدون نام

      از بازیکن بوقلمو صفتی مثل کنعانی زادگان هر کاری به عمل می آید لنگ همیشه باید اینطور بازیکن داشته باشددر مکتب لنگ بازیکنی مثل سیف ا و سروش هستند که در مقابل لنگ به دادش برسند

    • خان

      امان به روزی گدامعتبرشود،خواهیم دیدچطورسال دیگه مثل سگ بندازنش بیرون بعدبیادجلوباشگاه فولاددُم تکون بده،اون روزنزدیک است.

    • لنگ فروش

      دمت گرم

    • بدون نام

      .....

      لعنت به داور پرسپولیس فولاد.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج