۹۲۵۴۸۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ثبت نخستین شکایت از تراکتورِ زنوزی در فیفا

کوین کنستانت، هافبک تدافعی که سابقه بازی در میلان ایتالیا را در کارنامه داشت، در نیم‌فصل لیگ هجدهم با تراکتورسازی تبریز قرارداد امضا کرد و راهی ایران شد، اما او به واسطه آنچه از سوی پزشکان این باشگاه یک نوع بیماری خاص عنوان شد، هرگز اجازه حضور در بازی‌های تراکتور را پیدا نکرد.

فرهیختگان: کوین کنستانت، هافبک تدافعی که سابقه بازی در میلان ایتالیا را در کارنامه داشت، در نیم‌فصل لیگ هجدهم با تراکتورسازی تبریز قرارداد امضا کرد و راهی ایران شد، اما او به واسطه آنچه از سوی پزشکان این باشگاه یک نوع بیماری خاص عنوان شد، هرگز اجازه حضور در بازی‌های تراکتور را پیدا نکرد. از این‌رو در هفته‌های پایانی لیگ برتر تراکتورسازان قرارداد کنستانت را به حالت تعلیق در آوردند.

مدتی بعد اما عنوان شد مشکل این بازیکن حل شده و او بار دیگر به جمع تراکتوری‌ها بازگشت و قراردادی ۳.۵ ساله را هم با این تیم امضا کرد، اما به دلایلی نامعلوم در این تیم بازی نکرد. همان روزها می‌گفتند مشکل قلبی کنستانت کماکان پابرجاست و به همین دلیل هم او نمی‌تواند برای سرخ‌پوشان به میدان برود.

همان روزها یکی از دغدغه‌های هواداران تراکتورسازی درباره کنستانت این بود که اگر مسئولان باشگاه بخواهند قرارداد او را فسخ کنند باید ضرر مالی سنگینی بدهند، اما براساس آنچه معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد درصورتی که سلامت بازیکن تایید نشود، باشگاه می‌تواند بدون پرداخت هیچ وجهی با این بازیکن قطع همکاری کند.

ثبت نخستین شکایت از تراکتورِ زنوزی در فیفا

نامه شکایت به‌زودی می‌رسد

روز گذشته خبری به ما رسید مبنی‌بر اینکه نخستین شکایت از تراکتور پس از حضور زنوزی در این باشگاه در فیفا ثبت شده است. پیگیری‌ها نشان داد این پرونده شکایت مربوط به بازیکن گینه‌ای است که هرگز در تراکتور بازی نکرد، اما طلب خسارت مالی سنگینی کرده است.

نگاهی به گذشته نشان می‌دهد پرونده شکایت بازیکنانی که حتی یک دقیقه برای باشگاه‌هایشان بازی نکرده‌اند، بارها برای باشگاه‌های کشورمان دردسرساز شده است. شهریورماه سال گذشته بود که اعلام شد یازالده گومزپینتو، مهاجم پرتغالی که در بهمن 96 برای شرکت در تست‌های پزشکی استقلال به تهران آمده بود و به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مورد تایید قرار نگرفت، از آبی‌های تهران شکایت کرد و با وجود آنکه حتی قراردادی هم نبسته بود، درسرساز شد.

گولچ استرالیایی هم بدون یک دقیقه بازی در پرسپولیس شکایت کرد و توانست پول خوبی بگیرد. ماجرای کنستانت البته کمی عجیب‌تر است، او که از سال 2015 به این طرف بارها بدون تیم بوده و بعد از کنار رفتن از تراکتور هم با تیمی قرارداد نبسته، با وجود بیماری با تبریزی‌ها قرارداد بست، بازی نکرد و حالا در پی خسارت مالی است. حتی شنیده‌ایم نامه شکایت کنستانت که با تراکتور قراردادی 450 هزار دلاری بسته بود تا 20 روز آینده به باشگاه تراکتور می‌رسد و باید دید واکنش مسئولان باشگاه به این موضوع چیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      باشگاهای ایران عجب حقوقدانان نخبه ای دارند باید این افراد را سازمان ملل متحد جذب کند هههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج