۹۲۵۶۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ربیع‌خواه: برد در اهواز دلچسب بود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برد دلچسبی در اهواز به دست آوردیم و تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده بتوانیم دوباره به صدر جدول برسیم.

خبرگزاری فارس: محسن ربیع‌خواه در خصوص برد روز گذشته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

سه امتیاز حساس و به موقع را در اهواز به دست آوردید. در خصوص بازی با فولاد صحبت کن.

به نظرم بازی خوب و جانداری را در اهواز و مقابل فولاد در آن شرایط سخت انجام دادیم و این برد خیلی به ما چسبید. برای این بازی تلاش زیادی کردیم و زحمت کشیدیم و خوشبختانه به نتیجه دلخواه هم رسیدیم. از آنجا که بعد از این بازی هم به تعطیلات رفتیم این برد خیلی دلچسب بود.

بعد از بازی پر حرف و حدیث مقابل ماشین‌سازی به نظر می‌رسد ریکاوری خوبی انجام دادید تا این نتیجه دلخواه را بگیرید.

ببینید ما در بازی با ماشین‌سازی هم بازی خوبی انجام دادیم اما به هر حال همیشه آن چیزی که ما می‌خواهیم اتفاق نمی‌افتد. در بازی دیروز هم تلاش زیادی کردیم و از آنجا که دو امتیاز حساس ماشین‌ سازی را از دست داده بودیم به دنبال جبران آن نتیجه بودیم و به همین خاطر تلاش زیادی کردیم تا از رقبا در جدول عقب نمانیم. ما برای برد به اهواز رفتیم و خوشحالم که با تفکرات آقای کالدرون توانستیم برد خوبی را در اهواز به دست آوریم.

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در نشست خبری شب گذشته خود گفت که پرسپولیس با وقت کشی برنده شده. نظر تو در این باره چیست؟

ما هیچ وقت کشی نکردیم و نمی‌دانم منظور آقای نکونام چه صحنه‌ای بوده که این حرف را مطرح کرده است. در نیمه دوم طبیعی بود که فولاد که در خانه خودش بازی می‌کرد به ما فشار زیادی بیاورد اما ما هم برنامه داشتیم که روی ضد حملات به فولاد ضربه بزنیم اما هیچ وقت کشی انجام ندادیم. اگر به بازی دیروز ما وقت کشی گفته می‌شود پس به تیم‌های که مقابل ما بازی می‌کنند و وقت کشی‌های زیاد انجام می‌دهند چه باید گفت؟

لیگ باز هم تعطیل شد. این مسئله در روند مثبت حرکتی پرسپولیس وقفه ایجاد نمی‌کند؟

به هر حال ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال این هستیم تا روند خوبی که داریم را ادامه دهیم. هنوز ۲۰ بازی تا پایان لیگ باقی مانده و ما روی عملکرد خودمان تمرکز می‌کنیم. کاری به نتایج رقبا نداریم بلکه به دنبال این هستیم تا بهترین نتایج را در بازی‌ها بگیریم و مطمئنا این روند را در هفته‌های آینده ادامه خواهیم داد. ما تلاش می‌کنیم تا با گرفتن نتایج خوب بتوانیم دوباره به صدر جدول برگردیم.

با اندیشه‌های تاکتیکی کالدرون راحت هستی؟

سبک فوتبال بازی کردن من ساده است و در زمین کاری انجام می‌دهم که مربی می‌خواهد. من در تمرینات به گونه‌ای کار می‌کنم که مربی می‌خواهد و چه بازی بکنم و چه روی نیمکت بنشینم برای من موفقیت پرسپولیس در اولویت است.

به نظر می‌رسد وظایف دفاعی تو سنگین‌تر شده چرا که احمد نوراللهی بیشتر در کارهای هجومی حضور دارد.

نمی‌دانم که بگویم وظیفه من سنگین‌تر شده یا نشده اما با نظر آقای کالدرون من عقب می‌مانم و احمد نوراللهی رو به جلو حرکت می‌کند. احمد بازیکن خلاق و شوت زنی است که خیلی خوب در حملات اضافه می‌شود و با تقسیم وظایف، کارهای دفاعی بیشتر بر عهده من است.

پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره کم گل خورده و این مسئله به هر حال باعث می‌شود کار تو به عنوان یکی از عناصر دفاعی سخت‌تر باشد. قبول داری؟

به هر حال همه ما تلاش می‌کنیم که گل نخوریم و من هم همیشه سعی می‌کنم که آنچه در توان دارم را برای موفقیت پرسپولیس بگذارم. حالا این کار چه سخت باشد چه آسان، من آن کاری را انجام می‌دهم که مربی از من می‌خواهد.

در زمان حضور برانکو در پرسپولیس برخی‌ها شایعاتی درباره بازی کردن تو مطرح می‌کردند اما حالا و با حضور کالدرون هم یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس هستی.

در زمان آقای برانکو هم من کار خودم را می‌کردم و به این شایعات و حواشی توجهی نداشتم. در همان زمان تبلیغات بدی در باره من می‌شد و باعث شده بود ذهن برخی‌ها نسبت به من بد شود که این مسئله حتی باعث شد تا یک بار آقای برانکو در این باره با من صحبت کند. او به من گفت که این فشارها روی تو به خاطر این است که می‌خواهند من را تحت فشار بگذارند.

من کاری به این مسائل ندارم و در زمین کار خودم را انجام می‌دهم. در زمان آقای برانکو شرح وظایف من مشخص بود و الان هم همین طور است. من بازیکن مسئولیت پذیری هستم و همیشه سعی می‌کنم تا خواسته‌های مربی را در زمین پیاده کنم.

روز گذشته در گزارشی که منتشر کردیم از اقدام خداپسندانه و ارزشی تو، محمد انصاری و وحید امیری نوشتیم. درباره ملاقات با کودک مبتلا به بیماری SMA صحبت کن.

در گزارشی که خود شما نوشتید بیماری این کودکان را شرح دادید باید این کودکان تا قبل از یکسالگی داروهایی به آنها تزریق شود تا مشکل‌شان حل گردد اما هزینه این دارو ۷۵۰ هزار دلار است. متاسفانه وزارت بهداشت این بیماری را جزو بیماری‌های خاص اعلام نکرده و نمی‌دانم دلیل آنها چیست اما خانواده‌هایی که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند شرایط بسیار سختی دارند. درخواست این خانواده‌ها این است که این بیماری جزو بیماری‌های خاص باشد تا بتوانند با ارز دولتی داروی فرزندانشان را تهیه کنند.

حتی از خانواده امیرعباس زمرد که به ملاقاتش رفتیم شنیدم که اگر تکنولوژی تشخیص این بیماری در ایران باشد از به دنیا آمدن کودکانی با این بیماری جلوگیری خواهد شد. خانواده امیرعباس زمرد هم دو ماه وقت دارند تا قبل از یکسالگی فرزندشان این دارو را تهیه کنند و امیدوارم هر چه زودتر به این خانواده و کسانی که مثل آنها دچار این بیماری هستند، کمک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج