۹۲۵۹۱۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

تحصن مقابل بانک‌ها و نهاد‌های دولتی در لبنان

در حالی که نیروهای امنیتی و ارتش لبنان برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده در بیروت و دیگر مناطق تلاش می‌کنند، معترضان لبنانی امروز (چهارشنبه) در مقابل بانک‌ها و موسسات دولتی و خصوصی این کشور تجمع کردند.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که نیروهای امنیتی و ارتش لبنان برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده در بیروت و دیگر مناطق تلاش می‌کنند، معترضان لبنانی امروز (چهارشنبه) در مقابل بانک‌ها و موسسات دولتی و خصوصی این کشور تجمع کردند.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، نیروهای امنیتی لبنان برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده توسط تظاهرکنندگان در مناطق مختلف تلاش می‌کنند، ارتش این کشور نیز خیابان‌های بیروت و مسیر پل جل الدیب در دو جهت را باز کرد. خیابان یک طرفه خلده نیز باز شد.

معترضان لبنانی امروز مقابل موسسه‌هایی چون بانک مرکزی و دو شرکت تلفن همراه و برق تجمع کردند و این موسسه‌ها مجبور شدند تعطیل کنند.

تجمع‌های معترضان لبنانی در مقابل برخی از بانک‌ها در مناطق مختلف این کشور انجام شد و معترضان سیاست‌های بانکی که منجر به کاهش ارزش لیره این کشور شده را محکوم کردند.

تمامی خیابان‌ها در بیروت و بیشتر مناطق لبنان باز شده‌اند و معترضان لبنانی روز سه‌شنبه توافق کردند مسیرها را مسدود نکنند.

شهر صیدا در جنوب لبنان نیز شاهد تظاهرات دانش‌آموزان مدارس به سوی بانک مرکزی بود.

تعدادی از تظاهرکنندگان در میان تدابیر امنیتی و حضور نیروهای ارتش تحصنی را مقابل کاخ دادگستری بیروت در راستای مطالبه فعال سازی دستگاه قضا و مواخذه فاسدان برگزار کردند.

تظاهرکنندگانی نیز مقابل وزارت دارایی در طرابلس در میان استقرار نیروهای امنیتی تجمع کردند. معترضان همچنین مقابل "دانشگاه العزم" و شرکت برق قادیشا در بندر تجمع کردند و تمام کارمندان را از ساختمان آن بیرون کردند.

ارتش لبنان پس از گفت‌وگو با تظاهرکنندگانی که عامدانه خیابان ذوق مصبح در شمال بیروت را مسدود کرده بودند، موفق شد این مسیر را باز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دشمن بازهم نفوذ کرد

    • کاربر

      مدیر بانک های لبنان هم اگه یک مو از ایرانی ها به تنشون باشه، پول مردم رو می خورن و فرار می کنن. مثل یداله سیف بانک می زنن و می دزدن و دلار رو می کنن ۲۲ تومن، بعد می شن مشاور رییس جمهور!!!

    • شاهد

      فرهنگ وببین بدون خشونت.حالا اگه مملکت ما بود وحشیانه به جان مردم می افتادن

    • بدون نام

      دمشون گرم به اینامیگن وطن دوست چقدرشبیه ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج