جاباما
۹۲۵۹۷۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بازرسان آژانس انرژی اتمی در فردو حضور دارند

یکی از سخنگویان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه اعلام کرد که بازرسان این نهاد در ایران حضور داشته و در مورد فعالیت های مربوطه گزارش خواهند داد.

ایرنا: یکی از سخنگویان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه اعلام کرد که بازرسان این نهاد در ایران حضور داشته و در مورد فعالیت های مربوطه گزارش خواهند داد.

خبرگزاری رویترز امروز به نقل از بیانیه سخنگوی مربوطه گزارش داد: ما از گزارش های رسانه ای امروز مرتبط با فردو آگاه هستیم. بازرسان آژانس در ایران و در محل حضور داشته و فعالیت های مربوطه را به مقر آژانس در وین گزارش خواهند داد.

امروز و در راستای اجرای دستور رئیس جمهوری و شورایعالی امنیت ملی ساعتی پیش مخزن (سیلندر) ۲۸۰۰ کیلویی که حاوی حدود ۲۰۰۰ کیلوگرم گاز هگزا فلوراید اورانیوم (uf۶) است تحت نظارت بازرسان آژانس بین اللملی انرژی اتمی پس از انتقال از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز) به مجتمع غنی سازی شهید دکتر علیمحمدی (فردو) در سالن خوراک دهی مجتمع فوردو قرار گرفت.

حسن روحانی رئیس جمهوری دیروز ۱۴ آبان در آیین افتتاح کارخانه نوآوری آزادی گفت: از فردا با نظارت ‌آژانس گام چهارم و جدید را برمی‌داریم. ما طبق برجام یکهزار و ۴۴ سانتریفیوژ در فردو داریم. در برجام قرار ما این بود که اینها در فردو بچرخند اما گاز به ‌آنها تزریق نشود. امروز به سازمان انرژی اتمی دستور خواهم داد که از فردا گازدهی را در فردو آغاز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد ازین اونها بازرس نیستن خبر رسان یاجاسوسن
      چرا فکر اخراجشان نیستید.

    • بدون نام

      بابا اینها بازرس نیستند اینها جاسوس اند... نزارید جاسوسی کنند... چرا نیروگاه‌های اسرائیل بازرسی نمی‌کنند.. ما که تحریمیم. تحریم‌ها هم روز بروز بیشتر میشن خب چه نیازیه اینان بیان جاسوسی کنن.. ای داد و بیداد.. چرا این قانون فقط برای ماست.. مجلس نزارید اینکار صورت بگیرد.. اطلاعاتو دو دستی تقدیم آمریکا و اسرائیل می کنند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج