۹۲۶۳۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هراز فردا یک‌طرفه می‌شود

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای شرق استان تهران شاهد هستیم، گفت: فردا هفدهم آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد روز شنبه تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع می‌شود.

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و روان در جریان است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فردا از ساعت ۱۴ الی ۲ بامداد روز شنبه تردد وسایل نقلیه از رودهن به سمت شمال ممنوع میشود، گفت: به دلیل خروج بار ترافیکی بسیار سنگین از تهران به سمت شمال کشور، فردا ممنوعیت عبور خودروها از جنوب به شمال محور هراز اعمال خواهد شد و هم وطنان میتوانند از مسیر های جایگزین فیروزکوه و کندوان برای رسیدن به شمال کشور استفاده کنند.

هراز فردا یک‌طرفه می‌شود

محبی افزود: آمد و شد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان گزارش شده و مشکلی برای تردد خودروها از این محور وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرایط استان رخ نداده، بیان کرد: در حال حاضر عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و همچنین بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هموطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، قبل از شروع مسافرت از وضعیت راه ها مطلع و سپس سفر خود را در زمانهایی غیر از ساعت پیک ترافیک آغاز کنند تا با ترافیک‌های سنگین مواجه نشوند.

محبی تاکید کرد: مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم اتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج