۹۲۶۳۳۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

نوراللهی و افتخار پوشیدن شماره محرمی و کریمی

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازوبند کاپیتانی مسئولیت هر بازیکنی را زیادتر می‌کند و امیدوارم بتوانم سرگروه لایقی برای تیم محبوبم باشم.

خبرورزشی: احمد نوراللهی این روز‌ها یکی از آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس است. وارث شماره ۸ پرسپولیس که در گذشته بر تن بزرگانی، چون ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی‌مقدم، علی کریمی و... بوده است. هافبک ملی‌پوش پرسپولیس حرف‌های جالبی در خصوص شرایط خودش و تیم زده که از نظرتان می‌گذرد.

شماره ۸ را پوشیدی که تن بازیکنان بزرگی بود و همه هم از تو تعریف می‌کنند. مثلاً با مجتبی محرمی که صحبت می‌کردیم از عملکرد تو تعریف می‌کرد و...

افتخار می‌کنم پیراهن امثال محرمی، کریمی، محمدخانی و... را پوشیدم. آقامجتبی لطف دارد و از شنیدن این حرف‌ها خجالت می‌کشم.

نوراللهی و افتخار پوشیدن شماره محرمی و کریمی

البته تفاوت تو با شماره هشت‌های سابق پرسپولیس این است که برخلاف آنها جنجالی نیستی.

آن‌ها همه اسطوره هستند. هواداران پرسپولیس هرگز خاطرات محرمی‌ها، محمدخانی‌ها و علی کریمی‌ها را فراموش نخواهند کرد.

بگذریم! ۳ امتیاز مهم از بازی اهواز به دست آوردید...

بله، بازی سخت و دشواری بود و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم ۳ امتیاز حساس آن دیدار را به دست آوریم.

اگر فولاد را نمی‌بردید در رقابت بالای جدول با مدعیان کم می‌آوردید.

به هر حال با توجه به اینکه بازی با ماشین‌سازی را در ورزشگاه آزادی مساوی کرده بودیم، به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر که توانستیم این بازی را با برتری پشت سر بگذاریم و در کورس قهرمانی بمانیم. باید خودمان را آماده کنیم تا بتوانیم برد‌ها را متوالی تکرار کنیم.

برخی معتقدند پرسپولیس بازی‌های سخت خودش را انجام داده و حالا بازی‌های آسانی تا پایان نیم‌فصل پیش‌رو دارد.

هر چند در لیگ ۱۶ تیمی هیچ حریفی آسان نیست، اما شش هفته اول بازی‌های لیگ، خیلی سخت بود و به‌رغم اینکه نیاز به زمان و آمادگی بیشتری داشتیم، به مصاف تیم‌های مدعی رفتیم و نتوانستیم در برخی بازی‌ها نتایج لازم را کسب کنیم در حالی که بعضاً شایسته برد یا نتیجه بهتری هم بودیم.

امیدوارم با آمادگی بیشتر به استقبال بازی‌های پیش‌رو برویم. ضمن اینکه همه بازی‌ها سخت است و هر بازی برای ما یک فینال است، اما امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی‌ها و نتایج خوب، تا نیم‌فصل اول در بالای جدول بمانیم.

در حال حاضر مسئولیت دفاعی خط میانی پرسپولیس برعهده تو و محسن ربیع‌خواه است. از کمال کامیابی‌نیا خبری نداری؟

در حال حاضر وضعیت خوبی دارم. کمال هم جراحی کرده و دوران نقاهت را می‌گذراند. امیدوارم او و بقیه هرچه سریع‌تر به تیم اضافه شوند. من و محسن ربیع‌خواه هم در میانه زمین تلاش خودمان را می‌کنیم و با اضافه شدن کمال، می‌توانیم بیشتر و بهتر در خدمت تیم باشیم.

در اغلب بازی‌های این فصل بازوبند کاپیتانی را تو بر بازو بستی، اما در دیدار اخیر مقابل فولاد خوزستان، سیدجلال حسینی برگشت و بازوبند را بر بازو بست.

کاپیتان اول ما آقاسید (جلال حسینی) است که الگوی خوبی برای من است و پس از آن، اگر حسین ماهینی و امید عالیشاه در زمین نباشند، من به عنوان کاپیتان به زمین می‌روم. بازوبند کاپیتانی مسئولیت هر بازیکنی را زیادتر می‌کند و امیدوارم بتوانم سرگروه لایقی برای تیم محبوبمان پرسپولیس باشم. سعی می‌کنم چه کاپیتان باشم و چه نباشم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم تا بتوانم رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنم.

تفاوت سبک بازی برانکو و گابریل کالدرون چیست؟

هر مربی سبک خاص خودش را دارد. سرمربی و دستیاران جدید پرسپولیس هم سبک خودشان را دارند و ما تلاش می‌کنیم خواسته آنها را به نمایش بگذاریم. ما باید بتوانیم همدیگر را خوب درک کنیم و این کار مستلزم زمان و کار بیشتر است. به نظرم تا هفته دهم که شرایط خوب بوده و انشاءا... با تلاش کادر فنی و بازیکنان بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. هرچه زمان بگذرد تیم ما بهتر نتیجه می‌گیرد و امیدواریم با حمایت هواداران به موفقیت‌هایی برسیم.

تیم ملی روز ۲۳ آبان باید به مصاف تیم ملی عراق برود. به عنوان یک ملی‌پوش این بازی را چطور می‌بینی؟

خوشحالم پیراهن تیم ملی را پوشیدم. باید بتوانم آن را حفظ و به تیم ملی کشورم کمک کنم. بازی سختی در بحرین داشتیم و متأسفانه نتوانستیم ببریم. بازی با عراق هم خیلی سخت است، اما انشاءا.. بتوانیم در عراق نتیجه بگیریم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      او یکی از بهترین هافبکهای ایران است و لیاقت پوشیدن این شماره را هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی دارد امیدوارم روزبه روز موفق تر باشد

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      اتفاقا لایق برد نبودید توچندتا بازیتون حتی لایق تساوی هم نبودین هرجا ب مشگل میخورین و دقیقه های آخر بازیه داوران دست بکارمیشن و با پنالتی های مسخره نجاتتون میدن‌ ‌ . تیمی ک نه تاکتیکی داره نه فنیش خوبع.مربی کچل و بی خاصیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج