۹۲۶۴۴۰
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ماجرای استراتژی تغییرناپذیر استراماچونی

استقلال استراماچونی نه تنها یک بار دیگر توانست بازی خود را با برد به پایان برساند بلکه توانست یک پیروزی پرگل دیگر را به هوادارانش هدیه بدهد و روز‌های بسیار خوشی را به همراه دوستدارانش تجربه کند.

خبرورزشی: استقلال استراماچونی نه تنها یک بار دیگر توانست بازی خود را با برد به پایان برساند بلکه توانست یک پیروزی پرگل دیگر را به هوادارانش هدیه بدهد و روز‌های بسیار خوشی را به همراه دوستدارانش تجربه کند.

۱- استراتژی تغییرناپذیر استراماچونی

در این بازی و از همان دقیقه یک به دستور استراماچونی بازیکنان استقلال فقط و فقط به فکر حمله به دروازه حریف بودند و بدون وقفه دروازه آبادانی‌ها را مورد حملات دامنه‌دار خود قرار دادند تا برای این بازی هم مثل همیشه استراتژی او و همکارانش حملات دامنه‌دار به دروازه حریف باشد (درست مثل همان دیدار‌های ابتدای فصل که او با دو مدافع کناری اش و تقریباً تمام هافبک‌هایش حمله می‌کرد ولی نتیجه نمی‌گرفت) و حالا این عدم نتیجه گیری ابتدای فصل جای خود را به برد‌های پیاپی و گل‌های زده فراوان داده تا استقلال او یک تیم جذاب و دیدنی باشد.

۲- واکنش صنعت نفت به ۴ گل خورده نیمه اول

با توجه به ۴ گلی که استقلال در نیمه نخست زد این انتظار وجود داشت که در نیمه دوم صنعت نفت آبادان در ۱۵ دقیقه بین دو نیمه با آرامش بیشتری نسبت به ۴۵ دقیقه دوم واکنش نشان می‌داد ولی در عمل میدان‌دار نیمه دوم باز هم استقلال بود و آبی‌ها فقط از شدت حملات‌شان کم کرده بودند و از این موضوع آبادانی‌ها نتوانستند استفاده کنند و در اصل می‌توان گفت واکنش اسکوچیچ و تیمش در نیمه دوم تسلیم شدن محض بود.

۳- نقش سالاری در پرگل‌تر نشدن این بازی

با اینکه ناصر سالاری در این بازی پنج بار دروازه اش باز شد ولی انصافاً او در چندین صحنه توانست با واکنش‌های خوبش مانع گلزنی بازیکنان استقلال شود و همین واکنش‌های او سبب شد آمار گلزنی آبی‌ها بیشتر از ۵ گل نشود که مسلماً همین تلاش او در این زمینه و برای آبادانی‌ها جای تقدیر دارد.

۴- باز هم استفاده مفید از ضربات شروع مجدد

به نحو بسیار جالبی میزان گل‌های زده استقلال در این فصل چشمگیر و قابل قبول است ولی باید این نکته را هم در نظر گرفت که در هر بازی میزان گل‌های زده آبی‌ها در ضربات شروع مجدد بالا بوده و در این بازی هم ۳ گل از ۵ گل زده شده در ضربات شروع مجدد بود که در اولین گل، ضربه ایستگاهی ارسال شده روی دروازه آبادانی‌ها توسط دانشگر و البته اشتباه محرز سالاری به گل تبدیل شد و سپس گل دوم بازی که باز هم از ارسال توپ از یک ضربه ایستگاهی دیگر بود و سپس گل چهارم استقلال که توسط وریا غفوری از یک ضربه مستقیم ایستگاهی زده شد تا مهارت این تیم در این زمینه بیشتر از قبل نمایان شود و این تیم به یک قدرت مطلق در این زمینه تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروازه بان گل اول را خودش تقدیم کرد قشنگ دقت بکن هیچ استراتژی وجود ندارد به چیزی این بین جور در نمیاد چهار بازی و 6 اشتباه دروازه بان ها

      پاسخ ها

      • چهار فينال اسيا

        لنگی خرافاتی شدید..تراکتور سایپا هم ...یعنی چی ...منطق ابو لنگ پروین با شما فرق داره...سوزش لنگ زیاد شد

      • چهار فينال اسيا

        لنگی شیافخور هزیان نگو‌‌....آرام باش آرام باش

      • بهلول

        الان ینی میخای جو بدی بگی استرا تمام دروازه بان های لیگ رو خریده؟؟!!!

      • بدون نام

        پرسپولیس شانس آورد اوایل فصل به استقلال خورد .اگر الان با استقلال روبرو میشدید چهار پنج تا میخوردید.
        آنوقت میگفتید بیرانوند هم خریداری شده؟

      • بدون نام

        خرافاتی شما خودتون چجوری بردین نفتو با اشتباه سالاری

    • بدون نام

      البته اسراتژی خرید دروازه بان تیم حریف بیشتر به مذاق کیسه تنان خوش میاد

    • بدون نام

      آقای نویسنده معلومه از کیسه کشان دو آتشه است عامل اصلی باخت نفت سالاری با اون سوتی های وحشتناک بود حالا اومدی ازش طرفداری میکنی

      پاسخ ها

      • ایران آریایی

        لنگی بدبخت

    • بدون نام

      ماشاء الله! چشم حسوداش کور!

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      درود برمربیمون واقعا تیمی ساخته ک فراتر از ایران بازی میکنه و توهربازی بالای دوازده موقعیت گل داره توبازی با آبادان ک بالای بیست موقعیت گل داشت و شماهم ک خلاصه بازیشو نزاشتید. واقعا تیمی خوب و تهاجمی ساخته با اینهمه کمبودو بازیکن مصدومی ک داره‌ .چشمی فرشید اسماعیلی داریوش شجاعیان محسن کریمی و نبود یک بازیساز بجای پاتوسی

    • بدون نام

      کیسه کش بازی گل گهر بازی پارس بازی صنعت نفت نه امتیاز با کمک دروازبان های حریف شایدم دروازبانهای خودکیسه مگه کیسه سال بعدچندتا دروازبان میتونه بگیره که به سه تادروازبان قول کیسه کش شدن داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج